Loading...
nl

Demonen, wat hebben jullie wel eens gezien ???????

Faith1988
Faith1988 nov 23 '08
Hallo iedereen,

Ik heb zoveel dingen meegemaakt betreft het paranormale. Posetief, maar ook negatief...verschijnselen, overname ect, ect. Maar wat ik een paar jaar gelden had meegemaakt, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden...Ik begin maar hahaha

Mijn broertje en ik, wouden naar een vriend gaan, we woonden op een hoekhuis. achter ons huis is een soort parkje(met heuvels en hoge bomen) en een basisschool. We liepen altijd al door het park, okal waren de lantaarnpalen kapot, bang zijn we niet voor het donker(ik buiten niet dan), maar deze keer haden we zo'n gevoel van we gaan over het schoolplein, het moment dat wij ons huis verlieten en richting het schoolplein wouden lopen vielen eerst alleen de lantarenpalen bij de bossen/bomen uit we liepen door, wij dacht ja boeiend omdat het wel vaker gebuurt dat er bij mij op straat lichten uitvallen, maar toen werdt het ineenkeer binnen een paar seconden mistig heel erg mistig, en we zagen iets heel groots over de 2 meter uit de boom springen, (ik wil niet gek overkomen maar) wij zagen dudelijk grote vleugels zoals van vampieren. gespierd dat kon je zien, zwart waren ze, en ik dacht ook dat ik kleine donkere bruin/roon horens, nee echt waar.... we keken elkaar aan een zeiden laten we morgen aar naar hem toe gaan... want we haden het gevoel ik heel erg dat als ik naar hem toe zou lopen dat ik er niet levend weg zou komen. Bang waren we niet maar het was aan de ene kant mooi, Prachtig want zo iets had ik nog nooit gezien, bacaroe's wel maar dat nog nooit... we zijn gewoon terug naar huis gelopen, toen ben ik naar boven gegaan en keek uithet raam, er was nog een kleine beetje mist, maar je zag wat het ook was niet meer. ik weet dat het geen geesten of dat was, mijn gevoel ging eerder uit. dat dat iets wat nooit geleefd had als mens....... hebben jullie ook zulke dinge meegemaakt?????

Ik hoor het graag.... maar dit is nog niks, wij hebben in ons gezin allemaal van zulke dingen meegemaakt....... vooral mijn moerder en ik... mijn broer ook wel maar die hoor ik er nooit over, het boeid hem niets... Mij integendeel wel xxxxxx
Delen:
Acheliah
Acheliah nov 27 '08
Hallo ik ben Acheliah en een tijd niet meer op de site geweest omdat het mij ontbrak aan tijd. Mijn moeder heeft wel eens iemand gezien met horens en bokkepoten of wat het zijn mag ze was erg onder de indruk en weet nu nog steeds niet wat het geweest kan zijn.

Liefs Acheliah
Helma
Helma nov 27 '08
Faith,

mag ik vragen waar jij ongeveer woont? In Limburg, of België soms?

De Oehoe kan er rondvliegen, en het vrouwtje kan een spanwijdte hebben van 170 cm. Deze heeft bovendien 'hoorntjes' in de vorm van pluimpjes op de kop...

Een Zeearend is nog groter, spanwijdte tot 240 cm. en zeer donkerbruin van kleur: bij de volwassen vogel is de kop licht van kleur, maar geen hoorntjes. De poten zijn wel enorm...
Maar deze vogel komt meer voor in polders. Helaas dit jaar nog niet waargenomen door ondergetekende. Maar hoop het nog wel mee te maken.
Faith1988
Faith1988 nov 28 '08
Nee het was geen dier, maar niet menselijk. wat jouw moeder gezien kan hebben is een korred
gast
gast nov 28 '08
Wat mag een korred nu weer zijn?
proost
proost nov 30 '08
Wat een korred is weet ik niet, maar ik maakte eens mee dat twee soorten doodsmachten het op mijn leven hadden voorzien, de dekens van mijn bed werden opengeslagen, ik vroeg me af of ik dat zelf niet gedaan had, maar dat was niet zo. Ik riep om hulp en zag toen eenzelfde enge griezel boven in de hoek van de kamer
als die jij beschrijft, die beide doodsmachten vertegenwoordigde. Bij napluizen bleek één doodsmacht uit de ziel van een hells' angel te komen, die me dat zelf liet merken. Dat was meer dan iemand bang bluffen, want daar kijk ik wel doorheen.
Takhihiii
Takhihiii nov 30 '08
Ja, ik heb demonen gezien, sterker nog, ik heb ze zelf opgeroepen om mezelf te confronteren met mijn angsten. Ik ben niet weggelopen maar ernaar toe gelopen en daarna hadden ze geen macht meer over mij. Zodra je terugdeinst krijgen ze macht over jou, onthoudt dat goed.
Takhihiii
Takhihiii nov 30 '08
Origineel bericht van: Faith1988
().... we keken elkaar aan een zeiden laten we morgen aar naar hem toe gaan... want we haden het gevoel ik heel erg dat als ik naar hem toe zou lopen dat ik er niet levend weg zou komen. Bang waren we niet()
Ben je niet bang om te sterven?
Maris1976
Maris1976 nov 30 '08
Origineel bericht van: Takhihiii
Ja, ik heb demonen gezien, sterker nog, ik heb ze zelf opgeroepen om mezelf te confronteren met mijn angsten. Ik ben niet weggelopen maar ernaar toe gelopen en daarna hadden ze geen macht meer over mij. Zodra je terugdeinst krijgen ze macht over jou, onthoudt dat goed.


Je hebt demonen opgeroepen om jezelf te confronteren? Dit vind ik dus onbegrijpelijk. Maar je zult wel weten waar je mee bezig was, maar zelf zou ik zoiets dus niet doen.
Hopelijk heeft het geholpen.
Maryssa
Maryssa nov 30 '08
Ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat je bewust het kwade op zou roepen. Je geeft aan om jezelf met je angsten te confronteren als reden. Maar is het nu na die ervaring dan zo dat je minder bang bent?
Maryssa
Maryssa nov 30 '08
Tja wat is een Korred...goede vraag via Google word ik ook niet echt wijzer. Bestaat het ding wel? crazy
Anne
Anne nov 30 '08
Wat ik me afvraag is waarom zien jullie die dingen, beesten of wat het ook zijn?
Iets in jullie moet het interssant vinden, je moet er info over hebben iets over hebben gelezen ooit of wat dan ook.
Als je gelooft in zulke dingen dan ga je ze zien, de vraag is wil ik dat?
Vraag jezelf eens goed af wat je wilt, wat het betekent waar het eventueel vandaan komt met betrekking tot jezelf.

Liefs aNNe
Takhihiii
Takhihiii dec 4 '08
ik vind dat niet helemaal kloppen; als je gelooft in zulke dingen dan ga je ze ook zien. Bij mij werkt het in elk geval niet zo. Ik zie dingen en ik geloof dingen en dat staat verder los van elkaar. Het is natuurlijk wel zo dat als je iets ziet wat je niet begrijpt, dat je soms een uitleg of verklaringen erbij gaat zoeken, die passen in wat je gelooft. Maar ook die verklaring staat los van het geziene. Het is een mogelijke verklaring van een fenomeen, die veranderen kan wanneer er nieuwe waarnemingen worden gedaan.

Daarom ga ik (pro)actief waarnemingen doen als ik dat nodig vind. Want alleen door onbevooroordeeld te observeren, worden de dingen duidelijk. Daarom zou ik nooit weglopen van demonen, dan mis je die kans. En ook je eigen gevoelens daarover zijn te observeren. En in dat opzicht sluit ik me dan weer aan bij jouw waarom-vraag.
Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
hoi phoenix,

Nee dat was het niet ik heb met uilen en roofvogels gewerkt en dat was het echt niet maar ik kan voorstellen dat mensen een vergissing kunnen maken. ik heb hem helemaal gezien,en het was echt geen oehoe gr
Faith1988
Faith1988 dec 14 '08
nee ik heb vroeger nooit gelooft in dat soort dingen, en dan juist leek het wel of ze me dan gingen zieken, ik heb een keer dat gezien, een gevallen engel of wat het ook was. bijna mij hele leven heb ik ervaring met geesten (slechte en goede) ect,ect maar dit was niet te plaatsen, de reden daat ik niet door liep is omdat ze mij degelijk pijn hebben gedaan, bang ben ik niet waarom ik terug ging geen idee, ik heb daar eest nog staan kijken en het hielt ons in de gaten net of wij zijn prooiwaren, trouwens waar ik hem misschien een beetje mee kan vergelijken is (kennen jullie the nightflier van stehpen king??? of jeeppers creepers) voor de duidelijkheid die films heb ik pas jaren later gezien. Ik heb ook geesten foto's (mijn ma dan) alleen ze wil mij die niet geven omdat ik me er te veel mee bezig ga houden nee dat is het niet, ik kom gewoon achter dingen, hoe ze dood zijn ect ect, er staat zelfs een hond op die foto mijn ma zegt dat is mijn oude hond maar ik weet dat hem dat niet was, ik zou hem kunnen tekkenen omdat het net een soort lappen hond was, ik beloof vroeg of laat krijg ik die foto in mij handen en dan kunnen mensen hem zien, ik laat hem niet zomaar zien want mensen die dingen beweren en dan die foto zien, die schrooken zich kapot............ verhaal daarvan komt later nog wel ik heb weet niet hoeveel meegemaakt met geesten ect ectect
Begrip
Begrip feb 17 '09
demonen? bestaat dit wel? en als er dan kwade dingen bestaan, zoals hier op aarde, is dit toch om er iets uit te leren of omdat je die ervaring wil meemaken, de duivel, ja okee als je echt angst heb creer je soms zelf negatieve energieen, wij doen ze bestaan toch, maar in fiete zijn ze er niet???
Lena
Lena feb 17 '09
wat is goed en wat is kwaad
allebei zijn aanwezig in deze wereld toch?
angst is altijd een hele verkeerde raadgever wink
Begrip
Begrip feb 17 '09
ja inderdaad, wat ik wel jammer vind, maar wie weet, wat hebben wij niet in andere levens uitgespookt, kvindt dat we daarom niet mogen oordelen over een ander, van dat is slehct wta je hebt gedaan, het is gewoon een leerproces ? en de mensen die bijvoorbeeld doodgaan bij ene mmoord ofzo is dit dn toeval, zijn dit dan onschuldige slachtoffers? ik weet gewoon ergens dat dit niet zou mogen, en dan is het waarschijnlijk ook niet, snap je waar ik naartoe wil, moesten deze personen dit dan niet meemaken in hun leven, ik stel mezelf dag in dag uit deze vraag
Lena
Lena feb 17 '09
waarom alles zo is zoals het is
geen makkelijke vraag om te beantwoorden
die misschien ook niet te beantwoorden is
niet in deze wereld
Begrip
Begrip feb 17 '09
ja zit wel iets in, mischien moet ik meer op god vertrouwen en het gewoon in zijn handen laten en dat hij ervoor zorgt dat alles gat zoals het hoort en dat alles goed komt
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki