Ik vind het heerlijk dat de naam Brandon Bays hier boven komt.
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat deze dame inderdaad een tumor had. Ze was een spiritueel genezer alvorens ze kanker kreeg en het lijkt mij dat ze enkel hiervoor het hele broodje-aap verhaal uit haar duim zoog.
Er zijn veel leugens op internet, enkel omdat mensen zichzelf een beter leven willen geven en dit is er een van.
Ik heb nergens op internet gevonden dat haar dokter die de onderzoeken deed, zegt dat ze inderdaad kanker had.
Even een kleine aanvulling die ik toch erg belangrijk vind:
van
www.nl.bol.com
"Beschrijving:
Brandon Bays
De helende reis
Bij Brandon Bays werd in 1992 een grote tumor geconstateerd. Zeven weken later was ze helemaal schoon, zonder medicijnen, zonder operatie. Kort daarna raakte ze haar huis, haar geld, en het contact met haar dochter kwijt en kwam er een einde aan haar huwelijk. Maar na het analyseren van alle pijnlagen vond ze haar ware zelf. _
In de jaren daarop deed Brandon Bays onderzoek naar haar ervaringen om die in een methode te verwerken. Sindsdien hebben duizenden mensen een helende reis gemaakt en zichzelf bevrijd van klachten en emotionele blokkades door haar boeken en workshops, ook in Nederland en Vlaanderen"
Dus...
Ze genas miraculeus... Verloor dan alles wat haar lief was... Begon dan plots boeken te schrijven.
Mijn waarheid was:
Ze verloor alles.... ze genas miraculeus en raakte 'bekend'. Ze haalde die bekendheid boven en maakte er misbruik van om alles terug te krijgen.
Mijn waarheid staat ook over heel het internet... Dus wat nu geloven?