Loading...
nl

Wat is een affirmatie?

Serenity
Serenity mrt 3 '11
Origineel bericht van: Hans
Koenewoen, ik heb er hier een paar voor je:


Positieve gedachten brengen mij het welzijn en de voordelen waarnaar ik verlang.

Ik ben gezond, fit en vitaal

Ik leef in vrede en harmonie

Ik accepteer mezelf zoals ik ben

Ik vergeef mijzelf / iemand dat…

Rijkdom komt in alle vormen naar mij toe

Alles wat ik doe is een succes

Ik verdien het om gezond te zijn

Ik ben het universum dankbaar voor mijn gezondheid, leven en mijn geluk


Ik hou van mezelf en ik straal vandaag.

Ik ben gelukkig.

Ik ben succes.

Ik ben mooi. (En als je dat bv niet vind, want je moet 't wel geloven, wil 't werken, zeg dan;"Ik word iedere dag mooier.")

Mijn leven wordt iedere dag mooier.

Moeiteloos creëer ik mijn leven zoals ik dat het liefst wil en op wonderbaarlijke wijze werkt alles met me mee.

Ik accepteer mezelf helemaal ook mijn mindere kanten. Ik accepteer en voel liefde voor mijn mindere kanten. (want dat is de enige manier om ze los te laten.)

Ik trek mensen aan die mij graag willen helpen en ondersteunen met wat ik wil bereiken.

Moeiteloos eet ik alleen dat wat goed en gezond voor me is.

Iedere dag leer ik meer van mijn buik te houden.

Moeiteloos bereik ik het gewicht wat precies bij me past.

Het universum steunt me en geeft me alles wat ik nodig heb, ik hoef het alleen maar te bestellen en vast dankbaar zijn.

Ik ben van nature slank en bereik moeiteloos mijn streefgewicht.

Ik laat steeds gemakkelijker mijn negatieve gewoontes los.

Ik voel me goed en ik waardeer mijn lijf iedere dag meer en meer.

Mijn lichaam is gezond, alle cellen in mijn lichaam werken keihard aan mijn gezondheid.

Alle cellen in mijn lichaam, stralen van gezondheid.

Ik ontdek nu hoe mooi en talentvol ik ben. Ik hou van mezelf en ik sta mezelf nu toe mijn leven te leven in geluk, liefde, succes en overvloed. Ik verdien het.

Ik heb een prachtig lijf en ik ben mooi en straal van gezondheid.

Ik ben gek op groente en fruit en ik respecteer mijn lichaam.

Alles wat ik aanpak, lukt altijd.

Ik stop met oordelen en zie alles met liefdevolle ogen.

Ik ben sterk en zelfverzekerd.

Moeiteloos kom ik voor mezelf op zonder een ander te kwetsen. Ik ben trouw aan mezelf.
l mijn angsten blijken onbeduidende drempeltjes, glimlachend stap ik over ze heen.

Ik sta mezelf toe gelukkig te zijn.

Vanaf nu kies ik voor mezelf en voor liefde en geluk.

Ik heb een mooi leven en ik geef mijn problemen een positieve wending waar ik wat van kan leren.

Ik ben veilig, ik voel me beschermd.

Ik relativeer vandaag met een lach.

Vandaag glimlach ik naar iedereen.

Ik straal liefde uit en het komt van alle kanten weer bij me terug.

Er is tijd genoeg om alles te doen wat ik wil.

Ik heb het rotsvaste vertrouwen dat alles wat ik weten moet aan mij geopenbaard wordt.

Ik kan me uitstekend concentreren. Ik ben ontspannen en oplettend en ik ervaar deze dag als een genot.

Ik ben tevreden met mijn gedachten en gevoelens. Geen enkele persoon, plaats of ding heeft enige macht over mij, want ik ben de enige denker in mijn gedachtewereld.

Ik kom voor mezelf op en ik ben eveneens bereid andere gezichtspunten of handelwijzen te erkennen.

Ik laat het gevoel gejaagd te zijn los en laat dingen gebeuren.

De enige persoon die ik kan veranderen ben ik zelf. Ik begin met het loslaten van alle kritiek op mijzelf en met het liefhebben en aanvaarden van wie ik op dit moment ben.

Alles waarmee ik in aanraking kom, is een succes. Voortdurend gaan er nieuwe deuren open. Het leven is prachtig.

GEZONDHEID
Al mijn cellen zijn:fit,vitaal,gezond en gelukkig.
Liefdevol laat ik nu mijn gifstoffen los.
Liefdevol laat ik nu mijn weerstand los.
Liefdevol laat ik nu mijn controle los.
Mijn hoofdharen zijn gezond.
Mijn hoofdhaarwortels zijn gezond.
Mijn hoofdhuid is gezond.
Ik slaap diep en totaal ontspannen door tot minstens......uur.

In de kern van mijn wezen ben ik Liefde. later afgekort tot: ik ben liefde.

In de kern van mijn wezen ben ik Vertrouwen. ik ben vertrouwen.

In de kern van mijn wezen ben ik Respect. ik ben respect.

Alles wat ik dien te weten, komt naar me toe op de juiste tijd en plaats.


Hahaha wat leuk om dit weer te lezen ik begon met d eerste 10 affirmaties geplukt van een andere site en daarmee begon ik uit te breiden en poeh hé nou zijn die lijsten echt te lang geworden.
Ik spit even hier door heen 'op zoek naar ...' want met iedere fase die je mee maakt in je leven horen andere affirmaties denk ik... en een paar algemene denk ik ook . ^^
admin
admin mrt 3 '11
affirmaties zijn teksten om te onthouden en te vergeten...

Ga naar binnen en voel dat je alles al in je hebt , je hoeft het alleen te geloven vanuit het hoofd naar het hart en wees stil en zonder woorden...daar liggen je schatten te wachten op jouw.

duik onder in je hart, de schatkamer van je ziel en kijk eens wat voor moois je daar vind.

Niets hoef je te onthouden, het is er altijd en overal...
Tinne
Tinne mrt 3 '11
hahaha, lieve LilyBeau, het zijn er een hoop ja! grin

Ik persoonlijk ben niet zo voor affirmatie's omdat het maar een tijdelijke oplossing is, geen definitieve!
Tinne
Tinne mrt 3 '11
Origineel bericht van: Ajâda
affirmaties zijn teksten om te onthouden en te vergeten...

Ga naar binnen en voel dat je alles al in je hebt , je hoeft het alleen te geloven vanuit het hoofd naar het hart en wees stil en zonder woorden...daar liggen je schatten te wachten op jouw.

duik onder in je hart, de schatkamer van je ziel en kijk eens wat voor moois je daar vind.

Niets hoef je te onthouden, het is er altijd en overal...


yep! met een kleine nuance die ik maak,
nl, dat je het niet eens hoeft te geloven vanuit je hoofd om naar het hart te gaan, maar zo rechtstreeks naar je hart kunt gaan, en naderhand zult ervaren dat je het hoofd niet meer alleen laat werken! En bij momenten wel helemaal niet aan bod hoeft te komen.

Toch is het een heel proces dat we als mens maken.. met vallen en opstaan,
moeilijke momenten doen mensen een extra duw geven om nog meer in het hart te zijn.
Vooral door juist het denken en het hoofd daarin los te laten,

admin
admin mrt 3 '11
Ja het staat er een beetje ongelukkig ik bedoelde hetzelfde als jij Tinne, de zins opbouw is verkeerd ... grin
Tinne
Tinne mrt 3 '11
I know wink
Serenity
Serenity mrt 4 '11
Lieve lieve Tinne en Ajâda dank jullie wel , ik heb een glimlach van oor naar oor.
Jullie beschrijving kon ik gelijk voor me halen doormiddel het te visualiseren en prompt het gevoel wat ik kreeg was overduidelijk !

Ik ga hier mee aan de slag en ik ga lekker oefenen ermee en experimenteren hoe en wat ik ermee kan!!

-X-
Pagina's: Vorige 1 2 3
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki