Loading...
nl

graancirkels

Cialara
Cialara mei 8 '10
De eerste graancirkel van dit jaar is weer gemaakt, op 6 mei 2010



Het blijft natuurlijk altijd de vraag of ie "echt" is, of door mensen gemaakt wink

Op deze link vind je nog wat meer info over deze graancirkel
http://www.cropcircleconnector.com/2010/oldsarum/oldsarum2010a.html
Petra
Petra mei 8 '10
Leuk dat het een aantal mensen hier ook boeit! Deze zomer ben ik voornemens naar Engeland te gaan en zelf een kijkje te gaan nemen, als ook de leylijnen(St.michael-line, Mary-line)te gaan ervaren. Uit recentelijk onderzoek, uitgevoerd door wetenschapper is naar voren gekomen dat de aren van de cropcircles die door mensenhanden gemaakt zijn, nog steeds dezelfde structuur hebben en ook geknakt zijn. De aren van de circles die op een meer onverklaarbare wijze zijn ontstaan, zijn slechts zachtjes gebogen, van structuur veranderd en hebben een radioactiviteit die op 1400 ligt, terwijl dat normaal zo´n waarde van 50 is. Men denkt dat het te maken heeft met de breuklijnen (ley-lijnen) wat ook de eventuele lichtverschijnselen zou kunnen verklaren. Natuurlijk zijn ook de patronen en perfecte symmetrie soms meer dan wonderlijk te noemen. Het blijft een boeiend fenoneem, ik wil ze nu ook graag eens zelf ervaren dus ik hoop dat er begin aug nog wat liggen in de buurt van Salisbury e.o.
Petra
Petra mei 8 '10
Origineel bericht van: silke
Het blijft voor mij een mysterie hoe de graancirkel in de vorm van een mayakalender verscheen. Deze kalender duid ook weer 2012 aan. Volgens mij is het onmogelijk om dit maken in 1 nacht. Zo precies allemaal, op de milimeter juist uitgewerkt. Hiervoor heb je een grote groep nodig om dit te maken. Maar dat viel zo op natuurlijk.

http://www.enlightenedbeings.com/pix/cropcircle9.jpg


Wist je ook dat de Mayakalender (jaartelling, want er zijn er meerdere) en de Circle of Stonehnge veel overeenkomsten hebben? Wetenschappers denken dat zij hetzelfde doel hebben. Bijzonder gegeven is dat de Mayakalender rechtsom roteert(zoals wij in de huidige tijd ook hanteren) en Stonehenge linksom roteert, beiden komen op hetzelfde nulpunt uit, wat volgens de meeste wetenschappelijke berekeningen 2012 zou zijn. Nu denk ik zelf dat dit de overgang van het vissen tijdperk naar het aquarius(waterman)tijdperk symboliseert. Een astrologisch gegeven dus, zoals de maya´s destijds naar men denkt, niet in tijd dachten, maar meer in perioden en cycli in relatie tot de sterren standen. Dit werpt een ander licht werpt op de verontrustende berichten die wereldwijd verschijnen. Ander bijzonder gegeven is dat de cropcircles precies ontstaan op de leylijnen die ook in verbinding staan met Stonehenge en een oorsprong vinden in St.Michaels Mount, Cornwall.

Cialara
Cialara jun 15 '10
Dit is leuk voor iedereen die geinteresseerd is in bewustzijn, de kracht van ons denken en in combinatie met graancirkels smile

Deze oproep stond op Niburu, komt van Facebook...

Groot Graancirkel Manifestatie Experiment

15-06-2010 om 13:41 uur | 1,232 bekeken | Graancirkels | www.NIBURU.NL | Print

Enkele weken geleden heeft een lid van de 'Report a Crop Circle Formation' Facebook pagina het idee geopperd om een experiment uit te gaan voeren door middel van gedachtekracht. Dit experiment is bedoeld om te zien of wij, als een collectief bewustzijn, een graancirkelformatie kunnen manifesteren met onze gedachtekracht, of deze uit te zenden naar de cirkelmakers die deze voor ons zullen creëren. Graancirkel-onderzoeker Andreas Muller heeft speciaal voor deze gelegenheid een diagram van een graancirkelformatie ontworpen.

Het Verzoek

Andreas Muller is de enige persoon die de afbeelding in bezit heeft en aan niemand heeft of zal laten zien tot aan het aangegeven tijdstip.

Andreas, of een aangewezen persoon, zoals Krsanna, zal de afbeelding vrijgeven rond 00.30 uur (23.30 BST) op maandag 21 juni. De locatie waar de graanformatie zou moeten worden afgedrukt zal ook op de 'Report a Crop Circle Formation' Facebook pagina verschijnen (en nergens anders).

Een betrouwbaar team van mensen zal op de locatie aanwezig zijn om een bevestiging te geven of er een formatie is verschenen, of niet.

Voorafgaand aan de aangegeven tijd, vragen wij u allen te mediteren of de best mogelijke techniek te gebruiken die u het prettigst vind werken om uw gedachten over te brengen, dat zodra de afbeelding wordt getoond, we met z'n allen in een keer de kracht van de gedachte uitzenden om de afbeelding in het aangegeven veld te kunnen laten manifesteren.

In de nacht, ten tijde van het experiment, zullen er honderden mensen rondom de aangegeven locatie staan, zodat er geen mogelijkheid bestaat voor anderen om het veld te betreden en een formatie met de hand te maken zonder gezien te worden.

Bereid je voor en doe met ons mee om dit experiment wellicht tot een succes te maken. Misschien gaat het lukken, misschien ook niet, maar het is zeker het proberen waard...

Het resultaat van het experiment zal bekend gemaakt worden op deze pagina bij zonsopgang (zomerzonnewende - 21 juni 2010), tussen 5.00 en 5.30 uur (4.00 - 4.30 BST).

Andrew Pyrka

Bron: Facebook

Noot: Enige jaren geleden hebben Janet Ossebaard en Bert Janssen tijdens hun veldwerk in Zuid-Engeland, samen met vijf anderen, spontaan eenzelfde gedachtekracht-experiment uitgevoerd om een graanformatie te creëren. Tot hun grote verbazing lag er de volgende morgen in Marlborough inderdaad een formatie met de exacte kenmerken die zij met hun gedachten hadden uitgezonden. Lees het verslag hierover op Circularsite.com .



De originele oproep die op Facebook te lezen is:

Proposed Crop Circle Meditation and Manifestation Sunday 20th June / 21st June 2010. Gisteren om 17:00
Ladies and Gentleman

Some weeks ago a member of this page suggested that we should conduct a mind experiment - this experiment is to see if we as a collective consciousness can create a crop circle formation or if our thoughts can be transmitted for the makers to create a formation which Andreas Muller ( a fellow researcher) has prepared as a crop circle diagram at this moment in time.

The proposal

Andreas Muller is the only person who has the image and has not released this image for anyone to see ( even me )

Andreas or an appointed person such as Krsanna will release this image for all to see at approximatley 23.30 BST ( British Summer Time ) on Sunday the 20th Of June. Proposed location or locations will also be released on this very page ( Report a crop circle formation ) and nowhere else.

( Krsanna is in the USA and Andreas is in Germany )

A trusted team of people will be on location and will confirm either way if a formation has been created or not.

Prior to this suggested time we ask you all to ( if you can ) to meditate or use the best technique which suits you best to try and transmit your thoughts so when the image is displayed we can all release the power of the mind together as one and hopefully we can have the image in question manifest in the field in question.

On the night in question there will be many hundreds of people in and around the propsed location so this location will be tactical and not possible for the human hand to create the proposed formation without being seen.

Prepare now and come and join us in an experiment which could enlighten us in many ways. It may work or it may not but I hope you all agree its worth a try..

The result of the experiment will be announced through this page at the first break of morning light ( Solstice Day - 21st of June 2010 ) Time approx 04.00 - 04.30 BST ...
Cialara
Cialara jul 8 '10
Nou het graancirkel experiment is finaal mislukt winkjammer vond ik zelf wel, want ik dacht echt dat het zou lukken.

Intussen heb ik echter met mijn zielsgroep wel het een en ander ontdekt via de zielenwereld over het hoe en waarom van de graancirkels. Dat volgt nog wel een keertje als het ons volledig duidelijk is, we doen er nu een soort van onderzoek naar en dat is vrij lastig omdat dat gedeeltelijk aan gene zijde plaatsvind ofwel in de zielenwereld.

Het is wel ontzettend boeiend en we worden hier ook weer in begeleid door lichtmeesters die het belangrijk vinden dat er meer over bekend wordt. Word vervolgd dus nog wink
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki