Loading...
nl

graancirkels

Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 2 '08
Het lijkt me dat als men er overdag mee bezig is geweest dit geen goed bewaard geheim zou kunnen blijven. Is er geen menselijk oog die op een afstandje tóch iets gezien heeft, dan is er wel een sateliet die alles waarneemt.

Ze zijn iig een bron van inspiratie voor velen en het verschijnsel fascineert ook mij nog steeds. Janosh ziet ze iig als codes die inwerken op je ziel.

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '08
Ach zolang er geld mee te verdienen valt, houden een aantal mensen wel hun mond hoor. En daarnaast zijn er ook wel redelijk wat graancirkels "ontmaskert" als studentgrap etc, dus of het echt zulke goed bewaarde geheimen zijn, betwijfel ik.
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 3 '08
Op een of andere manier heb ik altijd wel buurtbewoners die iets gezien hebben en hun mond niet houden tongue

Ik heb wel eens een docu op discovery gezien over een jongeman die dit heel fanatiek deed. Hij werkte overigens meestal ´s nachts en deed de klus ook in 1 nacht. Hij gebruikte allerlei technieken met stokken en touwen, van te voren precies uitgemeten. Maar sommige zijn wel heel, heel, heel perfect gemaakt. Wonderlijk gewoon.

Wie weet komt er nog eens een antwoord uit de lucht vallen grin
gast
gast sep 3 '08
ach ja, wie ze ook gemaakt heeft het zijn iig allemaal kunstwerken.
Cialara
Cialara aug 24 '09


Deze vind ik echt heel erg mooi. En een beetje speciaal...
http://www.cropcircleconnector.com/2009/tidcombe/tidcombe2009.html
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Hij is heel mooi!....ik teken deze ook vaak in mijn mandala's het is voor mij een bloem ......ik teken deze al vanaf dat ik kind was confused........ altijd maar die bloem smile
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09


Ik heb zelfs een tuinhek laten maken met deze bloem erin.
Emuca
Emuca aug 25 '09
Ik vind graancirkels echt heel cool. Er zijn hele mooie tussen, maar ook heel grappige.
Ik heb eens een documentaire gezien over het maken van graancirkels. Was wel interessant.

Cialara
Cialara aug 25 '09
Op een of andere manier vind ik deze ook wel bij jou passen AOD!
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09


Vanuit Google Earth!

Emuca
Emuca aug 25 '09
Wist je dat dat het logo is van firefox? tongue
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Nee dat wist ik niet, ....weet eigenlijk niet eens wat firefox is blush
Emuca
Emuca aug 25 '09
Dat is een internet browser. De grootste concurrent van Internet Explorer. Er is een soort 'wie is er nou beter'- gevecht aan de gang. Met als briljante opmerking: firefox heeft tenminste zijn eigen graancirkel!
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Oooooh oke.. smiledank je voor het uitleggen smile
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
AoD ik wou al zeggen ^^!
Ik zag het plaatje en ik had iets van.. Dit heb ik eerder gezien.. Is dat niet de logo van.. tongue

Grappig.. Nah dan denk ik dat die echt door de mens is gemaakt. En we kunnen het ook met wat tactiek en vrienden.
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Niet alles is nep Denzil .. smirk
gast
gast aug 25 '09
Als het door mensen gemaakt is is het toch ook niet nep; het blijft een graancirkel wink
Debiorah
Debiorah aug 25 '09
Ik vind de geometrische vormen altijd zeer aantrekkelijk en bepaalde graancirkels raken een bepaalde energie in mij. Natuurlijk zijn er veel door de mens gemaakt, er zijn mensen die alle mysteries willen ontkrachten, er zijn mensen die de schoonheid waarderen. Zelf heb ik mij altijd afgevraagd waarom graancirkels het werk zouden moeten zijn van aliens en ufo's. Niet dat ik niet geloof in andere bestaansvormen, en sinds mijn eigen confrontatie met een ufo ben ik daar ook niet al te sceptisch over. Maar ik heb altijd het gevoel gehad dat graancirkels van oorsprong een soort energetische stempels op de aarde waren. Welke vanuit het energetische grid rond de aarde worden gecreerd. Hoe of wat precies is voor mij niet eens zo interessant. Soms vind ik het belangrijker waar te nemen, te voelen dan in een kader te plaatsen. Als ik denk aan al het wonderlijke wat er bestaat, in de natuur, op aarde, ons sterrenstelsel en het universum dan zijn de mogelijkheden onbegrensd en heeft de mens nog niet eens een glimp daarvan kunnen duiden door de wetenschap. De mens wil alles weten, verklaren en inpassen, maar misschien is het beter te accepteren dat het niet weten ruimte maakt voor een andere visie.
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09
Cialara
Cialara nov 17 '09
Er is een documentaire op Niburu, dat hier helemaal over gaat. Ik heb het gisteren en vanavond bekeken, en vond het erg interessant. Misschien jullie ook, daarom hier de link:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22127
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki