Loading...
nl

Merudi visitekaartjes

admin
admin jul 24 '09
Ik hoop dat je moeder veel plezier heeft ! Ik neem aan dat er meerdere mensen komen die Merudi nog niet kennen. Gevarieerd publiek!
admin
admin jul 24 '09
Wow Bart, je gaat naar mijn lievelings eiland smileHeb je geen koffer waar ik in pas???

Ik ga dit weekend twee dagen met mijn moeder naar Stadskanaal. Is hier om de hoek,, maar voor haar niet. Morgenmiddag lekker struinen in Stadskanaal en zondag is de planning het Boomkroonpad in Borger.
Weet niet of ik daar internet heb, kan het geloof ik wel tegen betaling krijgen. Neem in ieder geval mijn laptop wel mee, kan niet iedereen missen die ik via internet spreek, zoals jullie wink
admin
admin jul 24 '09
Haha, leuk !! Jazeker Larapinta smileOok jouw favoriete eiland? Er is nog vast wel een plekje in de koffer smileIk neem ook mijn laptopje mee laugh
admin
admin jul 24 '09
Ja geweldig eiland!! Heeft voor mij ook nog een dierbare herinnering. De laatste vakantie voor het overlijden van mijn vader was met het gezin in 2006 op Terschelling, in hotel De Walvis....
Ik wil er heeel graag terug!!! smile
admin
admin jul 24 '09
Daar houd je inderdaad extra mooie herinneringen aan over !!!

Toch mee in die koffer??? wink
admin
admin jul 24 '09
Eerst het weekend Stadskanaal en daarna misschien naar je toe ?? winkmoet je wel een koffer achterlaten waar ik in kan....... tongue
admin
admin jul 24 '09
Ha ha ha tongueIn Harlingen achter de kaartverkoop staat een blauwe koffer ..

Wie weet een andere keer weer Mar smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki