Loading...
nl

Merudi visitekaartjes

admin
admin jul 6 '09
Dat zal ik zeker doen!

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 7 '09
Hey Nims,

Ik heb de visitekaartjes ontvangen, en ik moet zeggen, ze zien er geweldig uit. Het "embleem" van Merudi komt er heel mooi op uit, de reflectie van het licht laat de kleur hierin mooi naar voren komen. Dank !

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '09
Leuk! En ja er zit een speciale gloed over de kaartjes om het nog specialer te maken. Ben benieuwd naarde reacties erop als je ze weggeeft smile.
admin
admin jul 7 '09
Dat zal zeker goed komen Nims! smile
Richie Richard
Richie Richard jul 8 '09
Ik ben al bijna door het tweede pakketje kaartjes heen ^^. Binnenkort kom ik weer nieuwe aan vragen NiMS.
Hoe ik dat doe? Het is simpel. Rond om mij zijn veel feestjes e.d. ik laat daar meestal een stapeltje van 20-40 achter. Of ik deel ze uit.
admin
admin jul 9 '09
Hey NiMs,

Ik heb de kaartjes ontvangen hoor! Enveloppe was stukgegaan, en de TNT heeft het in plastic verpakt. Zo zijn ze prachtig aangekomen en ik vind ze geweldig!
Ga zo naar de kapper en laat daar een stapeltje achter wink

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Oh dat is wel heel netjes van de TNT. Heel mooi dat je ze goed hebt gekregen!
admin
admin jul 9 '09
smileze liggen nu al bij de kapper winktenminste een stapeltje, ze komen wel op de goede plek hoor laugh
Richie Richard
Richie Richard jul 11 '09
Ik ben vandaag speciaal om 10 uur naar mijn werk gereden om een kaartje te geven aan mijn collega. Omdat ik het geweldig zou vinden als hij hier heen kwam smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
En hoe reageerde hij erop?
admin
admin jul 11 '09
Ben ik ook wel benieuwd naar smile
Richie Richard
Richie Richard jul 11 '09
Origineel bericht van: NiMS
En hoe reageerde hij erop?


Eerst alsof hij verwachtte dat ik iets voor hem zou hebben. Verbaasd dat ik er vandaag al mee kwam. En vooral verbaasd dat ik het speciaal voor hem kwam brengen. Hij was er mee blij mee, en bedankte mij een paar keer en nadat hij het kaartje goed gelezen had zei hij: Hey cool! Bedankt! Ik ga hier zeker even kijken!
admin
admin jul 12 '09
Ben benieuwd!! Of we binnenkort je vriend mogen verwelkomen bij het voorstellen smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
wat grappig!!

wie weet zien we hem in de voorstelronde wink

Liefs Natalie
admin
admin jul 13 '09
Daar wacht ik ook op smile

Liefs,
Marjan
Richie Richard
Richie Richard jul 14 '09
Ik ook, ik ook. Maar ik moet wel in mijn achterhoofd houden dat hij het ontiegelijk druk heeft. Een baan bij de supermarkt. Cursussen programmeren e.d. geven aan mensen. Proffesioneel webdesigner, proffesioneel programmeur + ingehuurd door een bedrijf.
Daarbij heeft hij nog zijn dagelijke leven..

En ik heb nu het gevoel dat ik deze tekst vanaf de grond bekijkt terwijl de tekst boven op een flat zit.. vreemd..
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Kaartjes zijn mooi Nims. Ik heb er bij Marjan een stel meegenomen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '09
Hey wat leuk!
admin
admin jul 24 '09
Ik ga de komende 2 weken kaartjes neerleggen op de boot naar en natuurlijk op Terschelling zelf ! Genoeg mensen die overal vandaan komen !
Helma
Helma jul 24 '09
Gut, mijn moeder stapt zaterdag op de boot naar Terschelling! Ze gaat er met een groepje een workshop beeldhouwen doen. Maar, ze kent Merudi al, ze was hier eens een blauwe maandag lid.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki