Ik heb de visitekaartjes ontvangen, en ik moet zeggen, ze zien er geweldig uit. Het "embleem" van Merudi komt er heel mooi op uit, de reflectie van het licht laat de kleur hierin mooi naar voren komen. Dank !
Ik ben al bijna door het tweede pakketje kaartjes heen ^^. Binnenkort kom ik weer nieuwe aan vragen NiMS.
Hoe ik dat doe? Het is simpel. Rond om mij zijn veel feestjes e.d. ik laat daar meestal een stapeltje van 20-40 achter. Of ik deel ze uit.
Ik heb de kaartjes ontvangen hoor! Enveloppe was stukgegaan, en de TNT heeft het in plastic verpakt. Zo zijn ze prachtig aangekomen en ik vind ze geweldig!
Ga zo naar de kapper en laat daar een stapeltje achter
Ik ben vandaag speciaal om 10 uur naar mijn werk gereden om een kaartje te geven aan mijn collega. Omdat ik het geweldig zou vinden als hij hier heen kwam
Eerst alsof hij verwachtte dat ik iets voor hem zou hebben. Verbaasd dat ik er vandaag al mee kwam. En vooral verbaasd dat ik het speciaal voor hem kwam brengen. Hij was er mee blij mee, en bedankte mij een paar keer en nadat hij het kaartje goed gelezen had zei hij: Hey cool! Bedankt! Ik ga hier zeker even kijken!
Ik ook, ik ook. Maar ik moet wel in mijn achterhoofd houden dat hij het ontiegelijk druk heeft. Een baan bij de supermarkt. Cursussen programmeren e.d. geven aan mensen. Proffesioneel webdesigner, proffesioneel programmeur + ingehuurd door een bedrijf.
Daarbij heeft hij nog zijn dagelijke leven..
En ik heb nu het gevoel dat ik deze tekst vanaf de grond bekijkt terwijl de tekst boven op een flat zit.. vreemd..
Gut, mijn moeder stapt zaterdag op de boot naar Terschelling! Ze gaat er met een groepje een workshop beeldhouwen doen. Maar, ze kent Merudi al, ze was hier eens een blauwe maandag lid.