Loading...
nl

Helderziend/Heldervoelend

Lena
Lena mei 19 '08
inderdaad een nieuwe afslag onverwacht,maar wel met een bedoeling.
Psijkik
Psijkik mei 19 '08
juist jij begrijpt het Lena10.

juist omdat het zo toevallig is moet het een betekenis hebben, tenminste voor mij is dat zo. het is niet zo dat bij elk simpele toeval dat ik meemaak ik gelijk een betekenis erachter zie of bedenk. maar bij sommige toevalligheden heb ik het wel.
Lena
Lena mei 19 '08
wink
sarina
sarina mei 20 '08
Origineel bericht van: Psijkik
als het niet toeval is, is het met een reden. welke reden zou dat dan zijn sarina?

Dat het de moeite waard is om de film te bekijken of het boek te lezen.... In andere topics kwam dit ook al naar voren....
peter58
peter58 jun 18 '08
Ik ben ook helderwetend, alleen wist ik dat heel lang niet.... Nu begin ik er steeds meer van te begrijpen. Verder ben ik heel soms helderziend, helderruikend, helderhorend.... Wat wil je precies weten dan?

Bijvoorbeeld wat je over mij zou kunnen vertellen.
Maar is hier géén pb-tje te versturen doe het dan via mijn @live.nl
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
De Nieuwe mens is multidimensionaal, transparant en kan met zij
Geest overal naar toereizen...

Hij of zij heeft macht over de materie, maar op een positieve manier schept hij of zij alles nieuw.....met meer glans en zuiverheid...

De nieuwe mens sterft niet meer.

Groet,
Paradijs.
Colombiaantje
Colombiaantje aug 25 '09
ik heb een beetje helderziendheid en heldervoelendheid en ik heb ook dat je heel goed geluiden kan horen. en ruiken kan ik ook goed dus dat is wel bijzonder eigenlijk dus ik ga het voor goeie dingen gebruiken in zeker geval.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki