Loading...
nl

Jouw ervaringen in de zorg!

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 14 '13
Roelof... ik las net ff terug en wil nog eventjes reageren op wat je hierboven zegt smile

-allereerst zou je ook gewoon jezelf moeten blijven... dus als iemand zijn/haar ervaring deelt, mag je er natuurlijk wel op in gaan!
Ik vind dat je goed gehandeld heb wink
Meteen daarop leg ik de link naar het contact met je "hogere zelf" of het contact met je "gids"
Ik noem het gewoon gids, maar sommige begrijpen het beter als hogere zelf...
ik probeer zo vaak mensen in te laten zien dat ieder mens een gids heeft...
Wat je hierboven uitlegt is een perfect voorbeeld tongue

Quote:
ik kon makkelijk contact met haar maken en haar beschrijven (raar want dat kon ik eerder niet)


^^
Op het moment dat er iemand komt die zegt dat ie contact heeft met een overleden tante...
gaat bij jou de deur naar het onderbewuste open, en wordt je geholpen door je gids...
Omdat je het met je hersenen nog niet heb meegemaakt hoe het is nadat je ben overleden...
Dit heb je wel meegemaakt , alleen op het moment dat je op aarde kwam, ben je dat vergeten...
De hersenen zijn nieuw... Je gids vergeet niets, alle lessen die je geleerd hebt in een vorig leven,
en het gene wat je bewust hebt ervaren tussen de levens in (gene zijde) heb je opgeslagen in je onderbewuste^^
de hersenen zijn daarentegen slechts tijdelijk en zodra je weer incarneert begin je met een lege harde schijf als het ware...

Zodoende weet je de weg en kun je contact maken met de tante van de bewoonster van je groep
... Je krijgt deze dingen door via jou gedachte kanaal (dat is erg verwarrend in het begin, omdat je meteen als je
iets door krijgt in je gedachte denkt ; Ja maar dat dacht ik zelf...
Alleen ^^ Je kon dit niet weten, je hebt de tante niet gekend...
De dingen die je doorkreeg klopte wel! Je weet dit door je gids die zich bevind aan gene zijde...
Van daar uit, weet je alles
een hele mooie bevestiging dat je een beroep kan doen op jou gids ( dit noemen ze een gave hebben)
(er is een verbinding en jij bent je daar van bewust)

Dit contact is het allerbelangrijkste als je je verder wil ontwikkelen
(weten dat alles wat je zoekt, gewoon kan worden gevonden; in jezelf, je gids)

Dan ga je waarschijnlijk denken: ja maar hoe zat het dan met mijn oma? ik zocht ook naar antwoorden, maar die kreeg ik niet?

...Je stond er op dat moment te dicht op,(emoties namen de overhand, waardoor de gids je niet kon bereiken)
Je hersenen draaiden overuren met allerlei gedachten, daardoor merkte je je gids niet op ...
Zodra je een stapje terug doet, of een paar stapjes...
kun je het vanaf een afstandje zien en met een beetje hulp van je gids, dan vallen de dingen ineens op zijn plaats...
Dan zie je het plaatje heel helder voor je... het Ahaah moment... aha, zo zit het dus...
eigenlijk is het net als een film...
Je gaat niet met je neus tegen het scherm aan zitten als je film wil kijken, haha <--ik moet lachen om mijn voorbeeld
maar ik vind het een goede vergelijking dus typ maar gewoon door tongue
als je vanaf op 1,5/ 2 meter vandaan naar het scherm kijkt , dan zie je dingen gebeuren: het gaat ergens over!
(in de film wordt Engels gesproken) de film wordt in Nederlands ondertiteld, zodoende snap je waarover het gaat...
je kunt het zelfs vertellen tegen iemand anders die vraagt: Wat is dit voor film?
De ondertiteling is vergelijkbaar met de gids...
die zorgt ervoor dat jij precies weet wat ze zeggen in de film.
beeld en geluid de ontbrekende info door over het gene dat je ziet, of meemaakt, droomt, ruikt, hoort, ervaart (bewust-word)

ik hoop dat je het nog een beetje snapt...
(ik probeer het zo goed mogenlijk uit te leggen, maar wil je niet overladen met 'mijn' ervaringen, )
ook omdat ik weet dat het voor iedereen anders is... teveel info werkt averechts)
Ik herken jou verhaal, uit mijn eigen ervaringen wink
op deze manier zal je naar jou gave toe groeien...
alles op zijn tijd, (het gaat niet van de een op andere dag meestal wink)


als je eenmaal je gids hebt (h)erkent... dan zul je flinke sprongen gaan maken op het gebied van het spirituele
(bij mij is het wel zo, in ieder geval wink
alles valt langzaam op zijn plek...
Alles krijgt ineens een naam...
(een ondertiteling ;))

vraag maar gerust hoor...
Hierdoor kom ik bij dingen waar ik ook weer van leer
Dingen waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben

groetjes Moonflowertje wink
pleiaden
pleiaden apr 15 '13
Hoi Moonflowertje smile,
Dank je:) mensen denken daar echt anders over zijn bang dat ze dan verzuipt hierin, maar het heeft haar opgelucht smileik was zo blij voor haar.
Ik ben zo blij dat je hierop reageert , schoot me ineens te binnen...een paar jaar geleden liep ik met mijn ex vriendin op de begraafplaats dit om haar oma een bloemetje te brengen ineens zie haar beide oma's op een bankje zitten ze zeiden joehoe hier zijn we Haha en ze maakten lol met elkaar...dacht zelf dat droom ik maar ze waren er nog lang....toen we weg gingen waren ze er niet meer...
Dank je voor je uitleg het is duidelijk voor mij , stukje voor stukje vallen dingen op zijn plaats, ben ook leergierig en weet dat ik alles stap voor stap moet doen.zo fijn dat iemand me begrijpt smile

zie soms ook kleuren meestal een kleur dit in mijn rechte ooghoek dit is vaak als ik met iemand alleen ben....
Moonflowertje ik wil je bedanken smile
Groeten van roelof
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 15 '13
gelukkig dat je het begrijpt...
ik denk dat het moeilijk te begrijpen is al je het zelf niet zou meemaken!
dit gaat steeds vaker gebeuren (is mijn ervaring)

Ik heb afgelopen jaar mijn ogen laten testen...
want ik zag zelfs het licht in het donker

maar ook hier werd gezegd dat het stress zou zijn?

groetjes wink
pleiaden
pleiaden apr 15 '13
smileHaha kunnen ze het niet vinden en dan is het vaak stress, oververmoeid enz....

Wat was het eigenlijk??
Groeten van roelof
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki