Loading...
nl

Opeens geuren ruiken die er niet zijn

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '06
Hoi,

Ik heb sinds 2 dagen iets dat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Al 2 avonden ruik ik iets dat er niet is. Het is niet duidelijk maar komt met vleugjes voorbij.

Gisteravond rook ik Indonesisch eten en deze avond rook ik een frisse vrouwen-parfum. Het rare was dat toen ik het goed probeerde te ruiken, het er niet was. Wanneer ik me er niet op conctreerde ruikte ik het opeens.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens ervaren, en wat me nog meer interesseerd: Wat moet je ermee? Wat heb je eraan als je ineens dingen ruikt die er niet zijn?
Delen:
jo
jo jul 15 '06
Nou ik ruik soms mijn overleden hond iedereen heeft een eigen geur en mijn hond dus ook en ik denk dat hij mij wil laten weten dat hij er is.
en als je idd goed wil ruiken dan is het er niet meer... ik geniet elke keer weer van dat moment.

Misschien wil ook iemand aan jou laten weten dat ze er zijn??

x Jo
LPChip
LPChip jul 15 '06
Het feit dat goed ruiken de geur laat verdwijnen is net als met geesten zien: als je goed kijkt zijn ze ook weg.

Dit komt omdat ze niet in onze dimensie zijn.

Wat je ermee moet weet ik niet, maar het is inderdaad mogelijk dat het een vorm van communiceren is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '06
Als het communiceren is, ben ik toch erg benieuwd wat ze willen zeggen. Dat ze lekker aan het eten zijn hierboven haha?
LPChip
LPChip jul 17 '06
Misschien sta je niet open voor visuele of verbale communicatie, maar wel voor de geuren?

Ik merk bij mijzelf dat ik wel de aanwezigheid voel soms, maar zodra ik denk iets te zien, schrik ik en wordt ik een beetje bang. Ik probeer niet bang te zijn, maar dat gebeurd op een of andere manier toch. Wellicht heb je hetzelfde maar niet voor geuren, waardoor de geur wel doorkomt, en de rest niet? Of het is een voorbereiding op iets wat nog komen gaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '06
Ik voel soms ook wel aanwezigheid van iets en kan er soms zelfs mee communiceren. Ik vind dat ook niet eng, maar geuren zijn voor mij wel nieuw. Ik snap alleen de functie er niet zo goed van.
Debiorah
Debiorah jul 17 '06
Toen ik in mijn pubertijd zat ving ik ook vaak van die vreemde geuren op.
Echt van die vlagen, en natuurlijk roken anderen niks. Heb toen wel gedacht "zou ik soms helderruikend zijn ipv helderziend?" [blink]
Nu heb ik t niet meer dus weet ook niet echt waardoor het kwam en wat het nut is.
Misschien heb ik me er ook wel voor afgesloten
jo
jo jul 18 '06
Ik ruik het nog steeds net alsof hij wil zeggen ik ben er nog steeds er is hier ook soms een pijp geur te ruiken van die hele sterke tabak de opa van mijn moeder rookte altijd pijp en wij denken dat hij dat is. Mijn moeder praat ook veel tegen hem ook al zegt hij niks terug Of ze hoort het niet. Maar als ik ineens yoshi ruik dan voel ik me ineens zo prettig. hij was ook alles voor mij. misschien wil hij me laten weten dat hij er is en dat hij het nu goed heeft omdat ik me nog weleens afvraag of het niet anders had gekunt. had hij niet nog een weekje of een paar dagen kunnen blijven. wilde hij dit zelf wel.. heb ik het wel goed gedaan.. En dan ruik ik hem weer net alsof hij zegt ja het is goed.

nog zoiets raars yoshi kende dood en dan ging hij op zijn rug liggen. we hebben een voor onze ander hond een hondje bij gekocht want bobby was helemaal niks meer hij speelde niet at bijna niet hij miste hem heeel erg. Nu hebben we charlie erbij en niemand heeft haar dood geleerd en toch kan ze het??? [blink]al haar streken en trekjes had yoshi ook ze is een echte wanna be zeg maar. nu vraag ik me af zou het kunnen zijn dat een deel van yoshi in haar is gaan zitten?? ze zijn ook allebei op dezefde dag geboren. dat vond ik ook al zo 'toevallig'

groetjes Jojanneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '06
Dat er een gedeelte in haar zit denk ik niet. Ik denk wel dat het voor haar een manier is, om haar te eren en te herinneren. Wij kijken naar oude foto's en filmpjes, de hond doet hem / haar(?) gewoon na :). For good old times :)
jo
jo jul 18 '06
Ja dat kan dus niet want Charlie heeft yoshi nooit gekent ze zijn nooit samen geweest..

Tussen bobby en Charlie was wel meteen een hele sterke band ze zijn nu ook onafscheidelijk is de ene weg breekt de andere de tent af!
LPChip
LPChip jul 18 '06
Begrijp ik goed dat Charlie na Yoshi geboren is, maar wel op dezelfde dag? (bijv. 3-3-91 andere 3-3-04)?

Misschien is Yoshi opnieuw gereincarneerd als Charlie, en wil ze met die trekjes dat duidelijk maken?
Debiorah
Debiorah jul 18 '06
Ik denk dat je nieuwe hondje wel kan communiceren met yoshi. Als yoshi nog steeds in de buurt is dan neemt hij waarschijnlijk trekjes over. Dieren zijn van nature toch ook "paranormaal" begaafd.
Mijn hondje zag en rook vaak dingen die wij niet konden zien.
Ik heb eens in een huis gewoont waar cker iets aanwezig was en mijn hond wist dat ook.
Hij ging dan opeens ergens naar zitten staren, snuffelen & kwispelen. Maar voor het blote oog was er niks zichtbaar.
jo
jo jul 21 '06
ja Yoshi was geboren op 20-05-1993 en charlie is geboren op 20-05-2005
Maar Charlie was wel al geboren toen yoshi nog leefde yoshi heb ik op 6-6-2005 in moeten laten slapen. toen was chalie twee weken oud. en charlie is op 15 juli bij ons gekomen. Het moet wel dat die twee contact hebben want ze is echt zo hetzelfde!!! ik heb echt het idee dat yoshi hier nog gewoon vrolijk rond huppelt maar dat ik hem niet kan/wil zien omdat ik hem wel twee keer heb gezien. maar echt hij is hier! altijd! ik weet het nu zeker...
eefje
eefje jul 21 '06
ik ruik afentoe ook geuren
voorheen rook ik de geur van me moeder
maar sinds een paar jr niet meer

nu ruik in sinds 2 dagen een zware parfum geur
ik zou niet weten wie het is
kan me alleen bedenken dat het misschien me oma is
die is al een hele tijd dood en die kan ik ook niet meer herrineren

dat je een geur ruikt betekent dat die persoon zich even kenbaar maakt aan je
gewoon even gedag zeggen

kus eefje
Renco
Renco dec 16 '07
Ik weet dat dit tropic al erg oud is, maar zat efkes te zoeken en zo.

Nims, ik wil zeggen dat je neit de enigste bent die dingen waarneemt. Ikzelf hoor ook vaak dingen, zie vaak mensen ergens lopen die er niet zijn, voel soms wel eens me aanraken wat er niet is. Ook zoals je beschrijft als je je gaat concentreren zijn ze weg. Hoe dat kan weet ik niet, maar ik denk dat als je "in stuft, niet geconcentreerd ben" gebruik je toch een andere deel van jezelf. En waarschijnlijk zal dit deel wel kunnen communiceren met de andere werelden om ons heen die voor een ander persoon niet zichtbaar zijn. En dat je dingen ruikt wat je goed herkent zal zijn dat je hersen naar de geur een plaatje zoeken wat het er meeste op lijkt. Zo kan je uitkomen met bijvoorbeeld je oma's parfum of zo.

~Renco
Anne
Anne dec 16 '07
Ik ruik al dagen een hele vieze geur.
Hij is er ineens en dan ga ik me concentreren waar het vandaan zou kunnen komen en dan is het ineens weg. Ook zou ik niet weten waar deze lucht bij mij in huis van dan moet komen. Het is misschien grappig maar de geur ruikt naar poep. Echt een hele vieze geur. In huis ligt nergens poep dus het is een geur die niet echt bestaat maar die ik wel ruik.
Laatst rook ik een misselijkmakende geur die ik zelfs proefde in me mond. Maar nu is het deze geur die ik wel elke dag ruik. Ook voel ik als ik ga slapen bijna elke nacht meerderemalen een koude wind over me heen gaan.
Groetjes aNNe
Lena
Lena dec 16 '07
Anne

grappig is me ook een paar keer overkomen, en maar onder m,n schoenen kijken! maar nee hoor! :Pook net als jij in huis!
het was ook zo weer weg inderdaad.
Anne
Anne dec 16 '07
ja het is een hele vreemde geur
proost
proost dec 16 '07
Heb je schijt aan iemand en denk je aan hem/haar als je poep ruikt?
Renco
Renco dec 16 '07
ehhh , ja proost dat is een hele mooie
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki