Ik ruik het nog steeds net alsof hij wil zeggen ik ben er nog steeds er is hier ook soms een pijp geur te ruiken van die hele sterke tabak de opa van mijn moeder rookte altijd pijp en wij denken dat hij dat is. Mijn moeder praat ook veel tegen hem ook al zegt hij niks terug Of ze hoort het niet. Maar als ik ineens yoshi ruik dan voel ik me ineens zo prettig. hij was ook alles voor mij. misschien wil hij me laten weten dat hij er is en dat hij het nu goed heeft omdat ik me nog weleens afvraag of het niet anders had gekunt. had hij niet nog een weekje of een paar dagen kunnen blijven. wilde hij dit zelf wel.. heb ik het wel goed gedaan.. En dan ruik ik hem weer net alsof hij zegt ja het is goed.
nog zoiets raars yoshi kende dood en dan ging hij op zijn rug liggen. we hebben een voor onze ander hond een hondje bij gekocht want bobby was helemaal niks meer hij speelde niet at bijna niet hij miste hem heeel erg. Nu hebben we charlie erbij en niemand heeft haar dood geleerd en toch kan ze het???
al haar streken en trekjes had yoshi ook ze is een echte wanna be zeg maar. nu vraag ik me af zou het kunnen zijn dat een deel van yoshi in haar is gaan zitten?? ze zijn ook allebei op dezefde dag geboren. dat vond ik ook al zo 'toevallig'
groetjes Jojanneke