Mijn vader was 62 jaar en had kanker,het was uitgezaaid naar zijn longen en er was geen hoop meer.
Voor mijn vader stierf vroeg ik aan hem of hij mij een teken wilde geven na zijn dood...
Mijn vader beloofde dat hij dat zou doen.
We hebben toen nog gelachen want ik zei ga niet de klok stil zetten want dan denk ik dat hij stuk is het moet echt iets zijn dat we denken Pfff dat is ook wat...
Mijn vader is 10 juni 2001 overleden en 3 dagen na zijn dood gingen ik mijn moeder ,mijn zus en de kleinkinderen bloemen bestellen de zon scheen en we liepen samen hand in hand steun zoekend bij elkaar richting de winkel...
Toen ging mijn moeders mobiel en daar op stond het telefoon nummer van mijn moeder thuis...
(wij wisten zeker dat er niemand thuis was) Mijn moeder nam op en hoorde een hele harde ruis...
Wij zijn toen terug naar huis gelopen en de deur zat gewoon op het nachtslot...en het was binnen koud...
Mijn moeder heeft een gespecificeerde telefoon rekening opgevraagd maar het nummer en tijdstip stond niet op de rekening...
Wij wisten allemaal zeker het was mijn vader hij heeft ons een teken gegeven...
Later zijn we bij een Medium geweest Lia schipper en zij vertelde dat mijn vader zei ik heb jullie al een teken gegeven (ze weten wel wat ik bedoel)
Dit vond ik een mooie ervaring en wilde ik graag met jullie delen..
Veel liefs Sheva