Loading...
nl

leven na het overgaan...

knofje
knofje apr 6 '11
wat een mooie belevenissen...geweldig dat dit kan...
Beschermengel
Beschermengel apr 6 '11

Dank jullie wel...het is al een tijdje geleden dat ik dat geschreven heb zie ik (2007) ...Ja vergeten doe ik dat nooit meer het was een héél mooie ervaring.

Jongeman zeg je Lily, 15 jaar en 9 mnd was hij toen hij overging...nu zou hij 31 aardse jaren zijn geweest.
En hij was héél wijs of is smilenog steeds want ik hoor of zie hem soms ...al moet ik zeggen dat het de laatste tijd iets minder is, maar dat zal eerder aan mij liggen denk ik mijn hoofd zit vol met andere aardse dingen ...bah...maar ja dat moet ook gebeuren ...er komen wel weer goeie tijden smiledaar ben ik van overtuigd.

Leuk weer een oud berichtje terug te lezen.
Serenity
Serenity apr 6 '11
Ja jongeman kwam in me op en een adamsappel en baardgroei…31jaar kan daarbij kloppen.
Kan het zo zijn dat ik door het lezen van je bericht lichtjes je zoon kon aanvoelen maar ik weet niet of dit wel zo gepast is om erover te hebben mijn excuus als je dat liever niet hebt BE.
Beschermengel
Beschermengel apr 6 '11


Nee hoor Lily, ik praat graag over hem en hoor graag hoe anderen hem ervaren ...dus vertel maar smile
Serenity
Serenity apr 6 '11
Midden blond, skater type, hij kucht (iets in zijn keel ik dacht aan een adamsappel), en hij is best stoere met boeren blosjes op zijn wangen,van actief bezig wezen zijn... dat was het.
Hij kijkt me niet aan, ik zie ook een blauwe trui met capisjon en een zandkleurige skaterbroek met van die zakken, echt heel stoer!
Dat was het nu echt!
Als het je zoon niet was geweest dan heb ik mezelf vergist mijn excuus daarvoor .
Maar ik heb mijn best gedaan en bij u kan ik mezelf uiten ookal kan ik het fout hebben dus vandaar dat ik wel durf te typen wat ik zag.
Beschermengel
Beschermengel apr 6 '11
Ach lief hoor smile...ja het klopt midden blond en skaten deed hij ook al was zijn grootste hobby voetballen ...kuchen weet ik niet ...ja en best een stoere jongen met soms als hij weer is buiten was om te voetballen er behoorlijke blosjes op zijn wangen zat smile....in mijn visioenen kijkt hij me ook niet altijd aan...ja! blauwe trui met capuchon maar meestal een spijkerbroek lichtblauw had hij aan ...ja hij zag er in mijn ogen ook altijd heel stoer uit wink

Leuk hoor Lily, hartstikke goed van je smile
admin
admin apr 6 '11
Lieve Beschermengel had je zoon een kettinkje met een kruisje eraan?
Of heb jij die of is die er ergens?
Serenity
Serenity apr 6 '11
Dank je wel BE ik voelden me ook veilig om dit voor de geest te halen, nu nog 1ding had hij al of kreeg uw zoon al de baard in de keel?
Beschermengel
Beschermengel apr 6 '11


Lieve Ajada, ja die had hij ...en was eigenlijk van zijn vader maar hij droeg hem wel. Ik heb hem nog steeds smile

Lily, ja hij kreeg de baard in zijn keel ..hij praatte al aardig zwaarder als gewoonlijk dat klopt! misschien bedoelde je dat, met adamsappel en kuch ?
Serenity
Serenity apr 6 '11
ja daar zat ik zelf ook aan te denken ..humzz heel bijzonder hoor!
admin
admin apr 6 '11
Dit wilde ik even weten Beschermengel ik geef je morgen een reading via pb


liefs Ajada
Beschermengel
Beschermengel apr 7 '11

Wat leuk!...ik ben benieuwd Ajada smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki