Loading...
nl

leven na het overgaan...

Sheva
Sheva mei 8 '07
Mijn vader was 62 jaar en had kanker,het was uitgezaaid naar zijn longen en er was geen hoop meer.
Voor mijn vader stierf vroeg ik aan hem of hij mij een teken wilde geven na zijn dood...
Mijn vader beloofde dat hij dat zou doen.
We hebben toen nog gelachen want ik zei ga niet de klok stil zetten want dan denk ik dat hij stuk is het moet echt iets zijn dat we denken Pfff dat is ook wat...

Mijn vader is 10 juni 2001 overleden en 3 dagen na zijn dood gingen ik mijn moeder ,mijn zus en de kleinkinderen bloemen bestellen de zon scheen en we liepen samen hand in hand steun zoekend bij elkaar richting de winkel...

Toen ging mijn moeders mobiel en daar op stond het telefoon nummer van mijn moeder thuis...
(wij wisten zeker dat er niemand thuis was) Mijn moeder nam op en hoorde een hele harde ruis...

Wij zijn toen terug naar huis gelopen en de deur zat gewoon op het nachtslot...en het was binnen koud...
Mijn moeder heeft een gespecificeerde telefoon rekening opgevraagd maar het nummer en tijdstip stond niet op de rekening...

Wij wisten allemaal zeker het was mijn vader hij heeft ons een teken gegeven...
Later zijn we bij een Medium geweest Lia schipper en zij vertelde dat mijn vader zei ik heb jullie al een teken gegeven (ze weten wel wat ik bedoel)

Dit vond ik een mooie ervaring en wilde ik graag met jullie delen..

Veel liefs Sheva
Delen:
mause
mause mei 8 '07
hoi sheva,

dat is inderdaad een hele mooie en bijzondere ervaring. nog een mooie herinnering aan je vader.

veel liefs maureen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Dat is zeker een hele mooie ervaring. Bedankt voor het delen hiervan!
Sheva
Sheva mei 8 '07
Nims :D
Sheva
Sheva mei 8 '07
dank je Maureen ;)
Mimi*
Mimi* mei 8 '07
Mooi dat dat is gebeurd :)
Anne
Anne mei 8 '07
Mooie gebeurtenis :D
Ayasha
Ayasha mei 9 '07
De vader van mijn moeder stierf toen ze alledrie (broer zus en mijn moeder) nog redelijk jong waren. Mijn meter (de zus van mama dus) had het er verschrikkelijk moeilijk mee, zij was ook de jongste etc.

Mijn vader zei; 'als ik dood ben word ik een mus en kom ik bij jou op de vensterbank zitten'

Sinds de dag dat hij dood is, is er jarenlang elke dag een mus op mijn meter haar vensterbank komen zitten. Vermoed dat het beestje ondertussen al dood is...
Acheliah
Acheliah mei 9 '07
Kath en Sheva allebei mooie ervaringen
Jeannette
Jeannette mei 9 '07
mooie ervaringen hoor!

Zo heb ik er ook 1.
Na johan* zijn dood heb ik even in Roosendaal gewoond.
Ik woonde er al enkele weken, en ik was naar een liedje van Marco Borsato aan het luisteren slaap maar... toen plotseling een schilderij naar beneden kwam zetten, op de laatste toon van het liedje. Normaal schrik je, ik op dat moment niet, het 1e wat door mijn hoofd schoot, dat is Johan*, hij wil dat ik iets met het liedje doe!
Ik maakte op dat melodietje een liedje voor hem, nadat het af was, zong ik het liedje mee en weer viel hetzelfde schilderij op hetzelfde moment als de 1e keer. het voelde goed, alsof hij zeggen wilde dank je mama, het is een mooi liedje.
Daarna is dat schilderij nooit meer gevallen.
mause
mause mei 9 '07
mooi hoor allemaal.
Sheva
Sheva mei 10 '07
Ja idd vind het mooi dat er bij andere mensen ook dingen bovenkomen door mijn verhaal...
Kan nog wel veel meer schrijven en dat ga ik ook doen....
Het is echt fijn dat jullie begrijpen wat ik bedoel je hebt een ervaring gehad die heel mooi is en je kunt het hier gewoon delen niemand schrikt ervan!

Het is best fijn gr Sheva :D
Debiorah
Debiorah mei 10 '07
Voor het overlijden van mijn oma(van vaders kant) die kanker had ben ik als 6 jarige op mijn fietsje naar de andere kant van de stad gefietst. En heb haar voor de laatste keer bezocht. Hierna is zij overleden. Na haar overlijden sprak ik altijd tegen haar en zij is een aantal keren (in mijn slaap) bij mij geweest. Ik heb toen hele gesprekken met haar gehad. Enkele jaren later vroeg ik mij af hoe het kwam dat ik geen contact meer met haar had. Toen heeft nims mij doen herinnneren aan het feit dat ik altijd met haar sprak!
op dit moment is mijn opa (van moeders kant) ernstig ziek (kanker)en heeft waarschijnlijk niet lang meer. Dit doet mij vreselijk pijn omdat hij voor mij altijd als mijn vader is geweest. Ik heb namelijk ook een aantal jaar bij deze opa & oma in gewoond. Ik vind het vreselijk om machteloos te moeten toekijken hoe mijn dierbaarste familie hier onder lijd. Mijn hoop is dat ik ook met mij opa na zijn dood nog een goed contact kan houden.
jo
jo mei 10 '07
wat een mooie gebeurtenissen allemaal!

Heel veel sterkte debiorah
mause
mause mei 10 '07
he debiorah.

wat vervelend van je opa. heel veel sterkte en ik hoop ook dat je na zijn dood ook kontakt met hem kunt houden.

nogmaals sterkte in deze moeilijke periode.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '07
Heel veel sterkte Debiorah. Je weet dat je opa er zal zijn wanneer het nodig is! Geniet nog maar van de momenten die je nu nog met hem hebt.
Sheva
Sheva mei 11 '07
Ja idd mooi gezegd nims en debiorah ook namens mij heel veel sterkte en ik weet zeker als je goed op let straks ,zal je voelen dat je opa dicht bij je is...
Misschien maak jij ook iets moois mee want hij gaat niet dood hij gaat over naar een ander leven maar dat betekent niet dat hij er niet meer is...

Liefs Sheva ;)
Debiorah
Debiorah mei 12 '07
Dank jullie! Ik pobeer er nog zoveel mogelijk uit te halen.
Beschermengel
Beschermengel sep 4 '07
Prachtig hoor al die mooie bevestigingen!

Ik heb ook een ervaring ( ik heb er veel maar zal deze opschrijven)

Onze zoon was overleden plotseling op het voetbalveld aan een hartstilstand..wij waren kapot van verdriet..de avond daarop toen we in bed lagen, zagen we plotseling een lichtflits in de kamer, mijn man zag het ook..kort daarop zagen we allebij een grote voetbal vlak voor onze ogen. ( de voetbal staat voor mij symbool voor mijn zoon hij was gek op voetbal en speelde dan ook elke dag wel een potje ..of op het voetbalveld of voor de deur.

Toen daarna voelde ik een lichte aai over mijn arm..net of iemand je aanraakte ..kippevel kreeg ik er van!
Vond het wel heeeel mooi ..en was ook blij dat mijn man het gezien had zodat hij ook kon zien dat hij verder leefde.

Daarna nog veel meer ervaringen gehad..ik had ook het gevoel dat hij niet direckt naar het licht is gegaan, het was ook zo plotseling gebeurt..en toen hij op aarde nog was hadden wij het saampjes ook altijd over het leven na de dood..hij geloofde daar heilig in! ...hij was pas 15 jaar maar zijn geloof was best groot, groter als die van mij ( nu niet meer hoor )..maar ik denk dat hij zo zijn best heeft gedaan om iets aan ons te laten merken.

Beschermengel
Serenity
Serenity apr 5 '11
Mooie ervaring BE, wel triest maar toch mooi dat je het mocht ervaren na de plotselinge dood van je zeer jonge maar wijze zoon. (het woordje jongeman komt in me op.)
Het spijt me van je zoon mijn condoleance.

Liefs.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki