Loading...
nl

De Maya Kalender, 2012 en de belangrijke data

ome willem
ome willem okt 31 '07
In het Nieuwe Testament werd ergens in de openbaringen 7:1-17 (toevallig opgezocht via google, heb eigenlijks niet veel met de bijbel) geschreven over de 144.000.

Hieronder gevonden via http://www.chaas.nl. Als je google op 144.000 en spiritueel vind je veel meer.

144.000 uitverkorenen
Dat wat in de bijbel genoemd is. En het einde van de Mayakalender in 2012.In de bijbel wordt gesproken over “De 144.000 uitverkorenen”. Dit heeft de volgende betekenis: Als er 144.000 mensen over de gehele Aarde vierdimensionaal bewustzijn hebben, wordt bekend gemaakt wie de Messias is, de KING of KINGS.

De planning vanuit de Goddelijk bron GOD is als Volgt: Wanneer deze 144.000 mensen geheel ontwaakt zijn, kunnen deze mensen de informatie ontvangen wat destijds door de Profeten werd ontvangen. Rechtstreeks van en vanuit GOD.

De 144.000 werken vanuit het Licht en hebben zich verenigd in Eenheid in Verscheidenheid en gaan dan de King of Kings promoten in het aardse. One for All en All for One.

Elke religie heeft zijn “heilige” waar ze op wachten.

Voor Joden is het de Messias
Voor de Christenen is het Christus
Voor de Moslims is het Imam Madi
Voor Boeddhisten is het de Maitreya
Voor Hindoes is het KRISNA
Voor Kraton de WALI nummer 10
De QUINT
Zoals men weet heeft elke grote Profeet zijn eigen jaartelling. Enkelen daarvan zijn de Maya's, Chinezen, Hindoes, Boedisten, Moslims, Joden, Christenen, Etc.

De betekenis van de MAYA kalender die ophoudt bij jaar 2012:

De King of Kings is al op Aarde, het grote collectieve werk voor de Aarde vanuit het Goddelijke Plan / GOD voor de Aarde krijgt zijn grote omvang vanaf jaar 2012. Deze King of Kings krijgt zijn eigen Jaartelling. Deze keer gaan de uitverkorenen wat vroeger de volgelingen waren van bovenstaande Profeten, diegene promoten waar ze destijds vele levens terug volgelingen van waren. We krijgen een Universele religie waar elke religie zich in kan vinden rechtstreeks naar en vanuit GOD

PS: Een zoon van GOD kan ook Profeet zijn. Profeet is die voorspellingen doet vanuit GOD en de werken vanuit GOD.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Wat lees ik hier? Krijg ik een eigen jaartelling :P.

Bedankt voor de uitleg.
sefewet
sefewet okt 31 '07
dit wist ik ook niet, heel bijzonder en ook bedankt voor de uitleg.
Dennis
Dennis okt 31 '07
Ik ben echt heel benieuwd naar dat jaar!
Wendy's
Wendy's nov 1 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Wat lees ik hier? Krijg ik een eigen jaartelling :P.

Bedankt voor de uitleg.


Echtnie :Pdie krijg ik!!! ;):D
LPChip
LPChip nov 2 '07
Je weet wat ze zeggen... Mensen die vragen, worden overgeslagen. :D
ome willem
ome willem nov 4 '07
Grappig, ik heb 18-11 een workshop "wandelen met engelen"

Toeval ?
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 4 '07
Ik geloof niet in toeval, ik zou zeker weten gaan.



*reactie op een stukje een aantal pagina's terug*

De economie in Amerika gaat zeker instorten.
Na 'de zomderdip, die erg lang duurde', heeft een Amerikaanse bank de abn-amro overgenomen. Ze mengen zich nu ons in onze economie. We ver-amerikaniseren steeds meer, de voedselketens, de hoeveelheden voedsel in een verpakking, de taal, het management in bedrijven, wat er op tv komt.
Niet alleen stort onze economie straks in elkaar als we nog meer Amerikaanse bedrijven in onze economie krijgen, maar op dit moment betalen de mensen die een lening, hypotheek of belegging hebben hebben bij de voormalig ABN-Amro indirect ook mee aan de oorlog in Irak. Amerikaanse bedrijven incasseren een deel van de rente, betalen daar belasting over en dat gaat weer naar het potje 'oorlog in Irak'.
ome willem
ome willem nov 4 '07
Ik ga ook zeker.. Wordt een mooie dag, net de uitnodiging gehad.

Reactie op het laatste stukje hierboven.

Niet te veel op focussen, denk liever ik vrede en liefde.

Door te denken ik wil niet ....... Komt het juist naar je toe

Moeder Theresa protesteerde ook nergens tegen alleen maar voor mooie dingen. (quote uit the secret)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 4 '07
Ik zeg niet dat ik niet wil ;)

Ik dacht er van de week over na nav iets op tv.
Ik werk er ook niet aan mee, en ieder moet doen wat ie wil.
Maar als er dan geklaagd word over de oorlog in Irak, moeten mensen ook weten dat ze daar een aandeel in hebben als ze zaken doen met die banken.
sefewet
sefewet nov 5 '07
ik zelf ga gewoon op mijn gevoel af en misschien klinkt het vaag, maar ik doe goede dingen omdat ik men gewoon graag gelukkig ziet zijn. ik zie men graag dat ze van trauma s en al af zijn en dat ze gelukkig helemaal kunnen leven.
Dennis
Dennis nov 5 '07
Dat klinkt niet vaag sefewet. Ik denk er precies zo over en het is gewoon een hele mooie gedachte!
Dilani
Dilani nov 20 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Dat is een lang verhaal. Wat er precies gebeurt is nog niet duidelijk, maar als je terugkijkt in de historie dan zijn er wel degelijk belangrijke dingen gebeurd. (zie de blokjes in het plaatje hierboven). 18-11-2007 is dus de 5e nacht. Gezien de historie is dat een verschrikkelijke tijd. Wat ons er dan te wachten staat, is vast niet zo heel prettig.



De 5e nacht zou nu dus zijn gepasseerd . Omdat er nogal veel verwarring is over tijd en verschillende einddatums voor 2012 , vraag ik me dan ook af of de datum klopt en hoe deze evt in verband staat met de speculaties over 24-11-2007 of 28-11-2007.

Zijn er in deze vijfde nacht opmerkelijke gebeurtenissen geweest ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '07
De vijfde nacht duurt van:

18-11-2007 tot en met 12-11-2008

Nog een heel jaar dus. Er zou dus wel heel goed een relatie kunnen zijn. Ik merk zelf wel dat ik sinds zondag niet meer super fit ben, en me ook niet optimaal goed voel. Maar ik wijt dit eigenlijk meer aan het afgelopen weekend (EK Ricochet gespeeld) dan iets anders. Maar misschien hebben jullie vanaf afgelopen zondag iets anders opgemerkt?
inneke
inneke nov 20 '07
Ik voel me sinds vrijdag vreselijk, maar ik wijt dit aan PMS :-)
dragon
dragon nov 21 '07
haha, ik sinds zondag en ik weet niet waar dit aan te wijten :)
es
es nov 21 '07
Ja, heb me ontzettend moe gevoeld de afgelopen dagen, het gaat nu iets beter. Sprak gisteren met iemand op de psz van mijn dochter, een van de leidsters, en die gaf hetzelfde aan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '07
Ik ben tegen een flinke verkoudheid aan het aanhikken, dus niet te hopen dat hij doorzet. Ik ben wel lekker op tijd gegaan gisteravond, en heb zowaar 9.5 uur geslapen. Maar om nou te zeggen dat ik me weer fit voel, helaas werkt dat niet zo. Ik ga niet teveel doen vandaag. :D
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 21 '07
Ik word sinds een paar dagen elke nacht wakker om 2.35...
*zie ander topic*

Nu ik dit zo lees, denk ik ja, dat zou heel goed bij elkaar kunnen horen.
LPChip
LPChip nov 21 '07
Je kan ook gewoon een keertje ziek geworden zijn Nims. :)Het heerst :)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki