Loading...
nl

Bescherming zwarte magie

3Dx
3Dx apr 22 '07
Heeft er iemand een goeie bescherming tegen "zwarte magie". Sinds enkele weken heb ik de indruk dat er iemand op mij en mijn partner aan het werken is. Bij mijn eerste gevoel was mijn eerste reactie de woning beschermen - ik plaatste 4 eieren op een hoopje zout in de 4 hoeken van de woning - en merkte verschil.
(de eieren vangen het negatieve, binnenkort plant ik ze, ongeschonden, in een bodem)

Wat blijkbaar blijft zijn "belagingen" buiten de woning, buiten de vierhoek van de eieren. Kleine dingetjes die gebeuren die niet meer zomaar toevallig kunnen zijn.

Vorige week vloog een merel zich dood tegen het raam in de achtergevel. Een merel vloog zich een paar dagen later dood tegen mijn wagen. Er is iemand tegen mijn partner z'n wagen gereden en heeft vluchtmisdrijf gepleegd. Vandaag zijn beide onze wagens gelijkaardig beschadigd niet locatiegebonden en onmogelijk door dezelfde persoon. Rare ruzietjes, ergernissen, ... tussen ons. En dergelijke meer.

Iemand die weet hoe een vermoeden als deze te checken?
Iemand goeie hulpmiddeltjes, rituelen?

Naar goede gewoonte zend ik positieve energie uit om het negatieve niet te laten vieren, desonanks denk ik dat preventie nooit slecht kan zijn. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Alvast bedankt.
Met liefde.
Delen:
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Probeer Henk Stooter eens te schriven kijk op google en anders geef ik je zijn email adres wel als dat mag mss kan hij je helpen in ieder geval verder helpen

Liefs Dieneke
3Dx
3Dx apr 23 '07
Dankje Dinie,

Ik heb een Henk Stooter via deze link:
http://www.evp-voices.com/html/mailform.html
een bericht gestuurd...
Zie wel wat er van komt...

Gr,
Dx
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Wat goed helpt is je pyramide van licht groter te maken en om je omgeving te plaatsen. Je wordt dan namelijk onvindbaar voor de zwarte magie. Lees hier alles over de pyramide van licht:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=14;t=000081

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki