Hoi Serge,
ik heb die vrouw een aantal maanden geleden hier in huis gehad, en we hebben mijn vader gedeeltelijk weg. Op het moment dat ik jouw berichtje lees ging er weer een tik door de kast van de computer hier, haha, hij leest dus mee. Het gaat stukken beter, is weer veel rustiger, het knipperen is heftiger geweest, is nu ook minder. Ik zit even in een aanloop en voorbereiding op een drukke periode, dus ik onderneem nu even niets.
En ja, het is geen definitief afscheid, ik weet het! Heb een tijdje terug over mijn vader gedroomd, we hebben een soort van gesprek gehad, maar wat mij vooral opviel was dat ik hem enthousiast om de nek vloog en blij was om hem te zien. Dat was een deel van mij waar ik blijkbaar geen controle over heb, hahaha, want dat is iets wat ik dus normaal gesproken nooit zo zou doen. Het lijkt me een goed teken, het ging ook goed met hem, hij was druk bezig met allerlei onderhoudsklusjes. Hij had zo'n bak met ripties op schoot, van die plastic strips waar je iets mee kan vastzetten.
Tak, daar ging de kast weer. Eind februari wordt het weer rustiger, dan ga ik die vrouw weer bellen.
Bedankt voor het vragen!!
Een heel late reactie, tof dat je pa je soms nog komt opzoeken. Je zei dat hij gedeeltelijk weg was, hoe bedoel je dat dan? Of een geest is buiten, of hij is er nog. Maar met één been binnen en buiten, dat kan ik mij moeilijk inbeelden.
Wat mij dan logischer lijkt is dat je pa je regelmatig komt bezoeken, en dat is dan niet bepaald blijven hangen, toch?
Heb je ondertussen nog contact gehad met die mevrouw? Heeft ze nog wat vorderingen gemaakt?
Grtz Serge