Loading...
nl

PSI voorbereidingstest 5: KUNT U ZICH IN ANDERE MENSEN INLEVEN?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '07
Wie de PSI-test serieus opvat en zijn paranormale begaafdheden wil ontdekken, moet zich eerst in het nieuwe onderwerp inleven en met de nieuwe woordenschat kunnen omgaan. Daarbij horen speelse voorbereidingstests, ontspanningsoefeningen en kleine 'klaarmakers', die u kunt uitproberen. Daarmee vermijdt u dat de resultaten van uw persoonlijke PSI-vermogen niet zouden kloppen.
Vergeet ook niet om bij de eerste test te beginnen alvorens verder te gaan:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=14&t=000086

Ook dit is een meditatietest, waarbij het er in de eerste plaats op aankomt jezelf te ervaren.
Doe eens moeite om zeven goede redenen op te schrijven voor het feit dat een andere autobestuurder te dicht achter u rijdt- redenen die in dezelfde omstandigheden ook voor uzelf toepasselijk zouden zijn, bijvoorbeeld: 'Misschien brengt hij zijn kind naar het ziekenhuis.'

De betekenis van uw resultaat
Bij de indianen is er een spreekwoord dat luidt: 'Draag eens een tijdje mocassins.' Telkens als er negatieve gevoelens bij u opkomen, zou u ook zoiets moeten doen. Stel uzelf in de plaats van die ander en dan ziet u hoe zinloos de meeste negatieve gedachten over andere mensen zijn en hoeveel gegronde redenen deze mens voor zijn gedrag heeft. Wie begrip wil tonen voor de handelswijze van anderen of ze ten minste kan begrijpen, die profiteert al van de behandeling van de verschillende persoonlijkheden. Want door je in anderen in te leven, wordt de eigen sensibiliteit groter, een eigenschap die ook de waarneming van paranormale fenomenen ten goede komt.

Door naar test 6
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=14&t=000091
Delen:
Jeannette
Jeannette apr 8 '07
Test 1 word moeilijk... ik rij geen auto.

Test 2 doe ik vrijwel in alle situaties, alleen wist ik niet dat dit een vorm van meditatie was!
Debiorah
Debiorah apr 8 '07
Bij mij geld eigenlijk hetzelfde, ik bedenk juist vaak waarom een mens bepaald gedrag vertoont. Ik verplaats me vaak in anderen en kan daardoor best wel veel verdragen in het dagelijkse leven. Ik wil nooit te snel oordelen.
mause
mause apr 9 '07
dat heb ik ook. ik zoek ook vaak naar een reden voor het gedrag van mensen en daarbij kijk ik ook vaak hoe ik reageer op bepaalde situaties.
LPChip
LPChip apr 9 '07
Ik zoek eigenlijk nooit naar een reden waarom iemand iets zou doen. Ik neem eigenlijk blind aan dat ze er een goede reden voor hebben. Pas als het nodig is om erover na te denken zal ik mij inspannen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki