Loading...
nl

PSI voorbereidingstest 2: KUNT U UW GEDACHTEN CONTROLEREN?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '07
Wie de PSI-test serieus opvat en zijn paranormale begaafdheden wil ontdekken, moet zich eerst in het nieuwe onderwerp inleven en met de nieuwe woordenschat kunnen omgaan. Daarbij horen speelse voorbereidingstests, ontspanningsoefeningen en kleine 'klaarmakers', die u kunt uitproberen. Daarmee vermijdt u dat de resultaten van uw persoonlijke PSI-vermogen niet zouden kloppen.
Vergeet ook niet om bij de eerste test te beginnen alvorens verder te gaan:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=14&t=000086

Is uw hoofd uw meester of uw dienaar? Wie zijn gedachten wil controleren, moet zich die vraag stellen. U kunt ervoor trainen door middel van meditatie. Maar voor heel veel mensen zijn zulke oefeningen nog ongewoon, ze moeten nog leren bewust met hun geest om te gaan. Deze test toont u hoeveel u nog moet trainen. Neem u voor op één dag de delen A, B en C te doorlopen. Dan is de bewijskracht van de test het grootst.

Test A
Neem een gewoon elastiekje dat los om uw pols past. Spreek iets af met uzelf:
'Steeds als er een gedachte door mijn hoofd gaat die niet tot een tastbaar resultaat leidt, trek ik even aan het elastiekje.'

Test B
Spreek nog iets af met uzelf:
'Als er negatieve gedachten in mij opkomen - bijvoorbeeld terwijl ik aan de balie bij de bank wacht om geholpen te worden - begin ik een gesprek met mezelf: 'Oké, daar zijn die negatieve gedachten weer. Nu erger je je aan die kleine oude dame die voor jou aan de beurt is. Ja en? Je weet heel goed dat ze vanmorgen niet uit haar bed gesprongen is en gejubeld heeft: hoera, vandaag komt die stomme ... naar de bank.'

Test C
Maak ook nog een derde afspraak met uzelf:
'Elke keer dat ik mij aan iemand erger, denk ik zo lang over de situatie na tot ik:
Ӣ een grondige reden ontdek voor zijn gedrag
Ӣ ofwel tot ik het grappige van de situatie inzie.

Door naar test 3
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=14;t=000088
Delen:
LPChip
LPChip apr 9 '07
Wat bedoel je met een gedachte die niet tot een tastbaar resultaat leidt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '07
Dat is bijvoorbeeld een gedachte zoals: Ik heb zin in wat drinken, maar als je dan verder geen drinken pakt, dan heb je een gedachte zonder tastbaar resultaat gehad.
LPChip
LPChip apr 10 '07
Geldt het ook over nadenken over iets theoretisch, want als ik dorst heb dan denk ik er niet eens overna, maar doe ik het ook direct.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
Geen idee eigenlijk. Ik denk het niet. Het gaat erom dat je gedachte hebt om iets te doen, maar het dan toch niet doet.
LPChip
LPChip apr 11 '07
Okee, dan kan ik prima zonder pijn aan mijn pols deze oefening doorstaan. :)Dit is namelijk iets wat ik al doe.
Anne
Anne apr 11 '07
Nims dit komt me bekend voor.
Ombuigen van gedachtens van negatief naar positief.
bij een psychiator leer je zulke dingen ook.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 11 '07
Dat zou goed kunnen, ik heb dit niet allemaal zelf bedacht hoor :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki