Loading...
nl

wie weet wat ik gezien heb?

linkie
linkie mei 31 '07
hoi allemaal.

Toen ik een jaar of zeven/acht was heb ik iets gezien wat ik niet kan verklaren. Wellicht heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt of kan me vertellen wat het is geweest.

Ik had een boekje gelezen en ging slapen....ik was in die tijd erg bezig met mn zus die is overleden bij de geboorte van mn andere zus (een tweeling). ik was daar overigens niet bij dat was voordat ik geboren werd. Ik was erg met de kerk, geloof en andere dingen bezig als aura kijken enzo en wilde dolgraag weten wie mijn andere zusje was......

S'nachts werd ik wakker en aan mijn voeteneind stond mijn zus....tenminste dat dacht ik toen in eerste instantie..... 'ze' leek exact mn zus en had een lichtbundel bijzich als bij maanlicht en keek alleen maar naar me.....ik noemde de naam van mn zus en probeerde haar aanteraken maar dat lukte niet. Ik heb me toen omgedraaid en het licht aangedaan.....maar ze bleef.....pas toen er verder niets gebeurde begon ik bang te worden en heb me omgedraaid zodat ik haar niet meer zag. ik heb nog een keer omgekeken en ze was er nog, toen heb ik gevraagd of ze weg wilde gaan wat ze daarna ook deed.

Ik ben naar de slaapkamer van mn zus gegaan maar die lag natuurlijk lkkr te maffen. Ik heb dit wel eens in de familie verteld maar ik kan er niets mee....
Ik heb vaker het idee dat ik 'bezoek' heb, maar heb me afgesloten van het zien omdat ik dat nu toch wel eng vind, terwijl 'het' me niets heeft gedaan....maar dat staren en verder niets doen was toch soort van beangstigend.
Het had ook geen gezichtsuitdrukking, niet boos, blij, bang....het keek alleen maar.

ben benieuwd naar jullie reacties!
Delen:
LPChip
LPChip mei 31 '07
Ik denk dat ze je gewoon wilde laten weten dat alles goed met haar is.

Zeker omdat je veel met haar bezig was.

Als je veel aan bepaalde mensen denkt (zeker die overleden zijn) dan trek je hun aandacht. Sommige van deze mensen zullen dan voor je verschijnen in de hoop dat je het los kan laten zodat hun niet meer gestoord hoeven te worden. Want aan een overledene denken kost jou niet alleen energie, maar hun ook, omdat er dan een connectie tussen jullie ontstaat.

Als je een overleden persoon niet los kunt laten, kun je in staat zijn zo'n persoon tegen te houden om terug te keren. Ik zeg niet dat je haar tegen hield hoor, maar geef wel aan wat voor kracht erbij komt kijken.

Ik denk daarom dat ze je gewoon wilde laten weten dat alles goed is met haar, zodat je je weer met je eigen leven kan bezighouden.
Anne
Anne mei 31 '07
Ja LpChip heeft gelijk..hoe meer je met iets bezig ben bijv met je zus die overleden is hoe meer singnalen je binnen krijgt of dingen die gebeuren die niet te verklaren zijn.
Ik heb zelf ook een zus die is overleden maar heb haar nooit gekent omdat ze voor mijn tijd is geboren..soms denk ik aan haar en er zijn periodes dat dan ook veel onverklaarbare dingen gebeuren..in ieder geval ik heb altijd het gevoel dat zei bij mij is ;)
Heb jij niet zo gevoel dat je zus altijd bij je is?
Groetjes aNNe
linkie
linkie mei 31 '07
jawel....dat idee heb ik wel maar weet niet of zij het ook werkelijk is.
Anne
Anne mei 31 '07
ja dan zal het wel zo zijn..als je het zo voelt ;)
Wendy's
Wendy's mei 31 '07
 Quote:
Ik heb vaker het idee dat ik 'bezoek' heb, maar heb me afgesloten van het zien omdat ik dat nu toch wel eng vind, terwijl 'het' me niets heeft gedaan
Raar is dat he, dat je jezelf ervoor afsluit terwijl het op dat moment niet eng was.

Ik heb dat ook.. Eerst zag ik iemand, en vond het helemaal niet eng. Maar die volgende dag vond ik het toch wel raar, en heb ik me ervoor afgesloten.
Eigenlijk is er niks om bang voor te zijn, het zijn gewoon 'mensen' net zoals wij, alleen dan zonder lichaam ;)

Eergisteren werd ik ook wakker uit mijn slaap, en zag ik een meisje bij mijn kamer deur staan.. geen idee wat ze daar deed.. ben maar weer gaan slapen! ;):rolleyes:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Ja Linkie, het was haar echt. Je weet dat het zo was als je naar je beter weten luisterd. Bijzonder dat je dat kunt zien. En ja geen uitdrukking, ik kan me goed voorstellen dat dit enorm angstaanjagend is. Je kan er zo weinig mee he.
linkie
linkie jun 8 '07
jep nims, dat is zo raar....door een uitdrukking leer je als mens signalen oppikken. Zonder uitdrukking is het moeilijk de boodschap te bepalen.....dat ze er was was voor mij voldoende, het bevestigde wat ik toen dacht. Alleen door een onwetende/niet begrijpende houding van mijn familie toen der tijd heb ik er nooit meer wat mee gedaan....heb het geaccepteerd dat ze nu ergens anders is. Maar onze ontmoeting blijft bijzonder. ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki