Origineel van sylli:
Julien, ik geef jou geen ja of nee antwoord op iets dat ik niet als ja of nee ervaren heb. En als dat een probleem voor jou is, is dat jou probleem en niet de mijne. Want ik heb er geen probleem mee, ik wordt er niet onzeker van en weet zelf dondersgoed of ik belazerd wordt of niet. En ik weet dus dat een ander mij niet kan belazeren omdat dat een spiegel is waar je zelf in kijkt als je dat wel zo voelt.
Jammer Sylli. Maar ik maak er verder geen probleem van. Je mag best vertellen als je wilt, hoe jij IkBen=God dan hebt ervaren. Iedereen is hier om iets te leren en dat jij niet jezelf durft bloot te geven (dat is de inrduk die ik krijg) is je goed recht. Ik vind het echter jammer de meeste vragen die betrekking hebben over jezelf, aan de kant schuift om maar niets te hoeven tonen.
Ik probeer je te begrijpen Sylli. Wat je drijfveren zijn, waarom je ontwijkend gedrag vertoond bij directe vragen, waarom je hier neerzet zoals je nu doet. Als jij geen antwoorden hierop wilt geven (wat je goed recht is!) kan je het mij ook niet kwalijk nemen, dat ik je niet begrijp. Ik merk aan een aantal reacties die je krijgt van andere mensen, dat je niet begrepen wordt door hen. De schuld hiervan kun je altijd bij de waarneming van de ander leggen, maar is dat niet een beetje erg makkelijk om jezelf niet te hoeven zien?
Ik zal weer een directe vraag stellen waarvan je maar moet kijken of je hierop wilt antwoorden: Wil jij door de mensen op dit forum begrepen worden?