Origineel van IkBen:
Dan komt direct de volgende vragen.
-Waarom is het communiceren met overleden mensen voorbehouden aan een handjevol hoog spirituele mensen?
-Wie zijn deze mensen?
Omdat die dat nodig hebben ter invulling van hun spirituele taak. Wie dat zijn zeg ik je niet, op één na, ikzelf.
Hoe kan het dan, dat er in mijn directe omgeving al minsten 6 mensen zijn die met overleden mensen kunnen communiceren. Daarvan ben ik erzelf minstens één? Hoezo een handjevol?
Ok duidelijk. Hoewel het natuurlijk een te makkelijk antwoord is. Er is geen enkele reden te verzinnen waarom er niet 2 goden als mens incarneren en op deze planeet zouden rondlopen. Dus om je enige uitdaging te geven. Ik beweer dat er ongeveer 6 miljard goden rondlopen op deze aarde. Bewijs maar eens dat het niet zo is. Daar valt verder niets aan uit te leggen.
Ik heb je stelling gelezen en voel geen enkele behoefte daar verder op in te gaan dan ik (in)direct al gedaan heb.
Is dat omdat je er geen verklaring voor hebt? Weet jij of het zo is, dat jij zo uniek bent, dat God enkel is afgedaald om zich in alleen jou te incarneren, of is het zo dat God dat in nog meer mensen heeft gedaan?
En waarom is dat onaanvaardbaar? Wat maakt de mens zo bijzonder dat het ingrijpen wenselijk is?
Omdat ik dat onaanvaardbaar vind en mijn beweegredenen daarvoor geef ik (nog) niet.
Waarom wil je die beweegredenen niet geven? Waarop wacht je?
Hoe weet je dit? En waar zijn deze schepen?
Hoe ik dat weet maakt verder niet uit, ook niet waar ze exact zijn.
Als het niet uitmaakt, wat is dan het nut in het maken van deze opmerkingen, die zodra er naar gevraagd worden om meer uitleg, je reageerd dat het niet uitmaakt? Zou je mij een plezier willen doen, en die opmerkingen waarover je toch geen vragen wilt beantwoorden, niet meer te plaatsen?
-Waarom moeten ze daarvoor hier zijn?
-Wat willen ze vragen?
-En wederom, hoe kom je hier nu weer bij?
Hoewel mijn spiritualeit alles bestrijkt omdat het geen grenzen kent, ben ik (momenteel) alleen hier in persoon bereikbaar.
Wat zij willen vragen is iets tussen hen en mij.
Wanneer geef je ze antwoord? Want dan kunnen ze weer verder. Of ben jij niet de enige met wie ze kunnen communiceren?
Ik bedoel dit echt met de beste bedoelingen, maar: Heb jij er wel eens over nagedacht, of jij niet enkel een boodschapper bent van deze "entiteiten" hierboven? En dat je op dit moment door hun gebruikt (misbruikt?) wordt?
En over hoe ik erbij kom? Ach, het was voor mij een kleine moeite om even op de 'thee' te gaan.
Gaaf
. Kunnen wij dit ook leren, en wat zijn hiervoor de voorwaarden?