Loading...
nl

Het Superego van de Engelmens

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '07
Klopt, behalve dat het wordt toegpast op iemand anders dan enkel jezelf. Snappie?
????
???? mrt 19 '07
The law of attrection heeft ook niet alleen invloed op jou eigen leven. Alles is verbonden met elkaar dus als jou wens in vervulling gaat dan heeft dit invloed op alles ook al lijkt dit misschien niet zo. Daarom is het zo belangrijk dat je weet wat je wenst en vooral waar dit vanuit gewenst wordt. Ik kan niet anders dan zeggen dat je, als je eenmaal door hebt welke invloed het op je omgeving kan hebben, dat je er heel nederig van wordt (in positieve zin). Althans zo beleef ik het op dit moment.
Sommige dingen lijken op het eerste gezicht heel goed uit te komen maar dit hoeft dus absoluut niet zo te zijn. Het is een soort doos van Pandora, en je weet dus nooit wat eruit te voorschijn komt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '07
Helemaal met je eens. Wat je hierboven zegt is helemaal waar.
Wat er echter in het document gezegd wordt over het lot aanpassen door de engelmens, is het toepassen van the law of atracction zonder dat daarbij de wil van de engelmens een rol speelt. Deze engelmens zal het eigenlijk worst zijn of het wel of niet gebeurd, het handelt niet vanuit eigen wil, maar gewoon vanuit het feit dat zij dit kan. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
????
???? mrt 19 '07
Maar dan nog, als het alleen voor anderen is geldt het zelfde principe. Alles heeft met alles te maken of dit nu bij jou of bij een ander is.
Ik heb de film Babel nog niet gezien maar wel de trailer gezien en waar het over gaat gelezen maar hierin komt dus heel goed naar voren hoe alles met elkaar verbonden is. Misschien toch maar eens huren/kopen als ie op dvd is. De film gaat dan wel niet specifiek over de law of attrection maar meer over de verbondenheid van mensen onderling zonder zichtbare verbintenissen.
http://www.youtube.com/watch?v=9R0WfYhwATU
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '07
Klopt het principe is gelijk. Kijk eens de film "the butterfly effect" geweldig weergegeven in deze film hoe een wijziging van het verleden, enorme consequenties voor de toekomst heeft.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki