Quote:
Origineel van IkBen:
Het doel van de mens, en van alle dominante soorten in het universum, is bestaan en leven. Leven om te onderzoeken, leven om te ontdekken, leven om te verbazen, leven om te genieten, leven om te ontwikkelen, leven om te groeien. Dì¡ì¡rom gaat het, om nu, om bestaan.
Het doel van de mens, en van alle dominante soorten in het universum, is bestaan en leven. Leven om te onderzoeken, leven om te ontdekken, leven om te verbazen, leven om te genieten, leven om te ontwikkelen, leven om te groeien. Dì¡ì¡rom gaat het, om nu, om bestaan.
Quote:
Door te bestaan kan de mens zich ontwikkelen tot een verantwoordelijk, spiritueel hoogstaand en technisch (ver)ontwikkeld volk dat in balans is met zichzelf en haar omgeving en het niveau bereikt van volkomen kennis en liefde.
Quote:
--------
Ok dan ben ik benieuwd hoe je het volgende probleem dan oplost. Stel er is een auto met een gezin. 2 ouders en 1 kind. Zij zijn de laatste tak van de familie. Dit gezin verongelukt. De ouders tonen hun berouw en gaan naar de hemel. Het kind toont dit echter niet. Wat gebeurd hier nu mee? Het kan niet meer terugkomen want er is geen enkele manier meer om de lijn voort te zetten.
--------
Ik begrijp het probleem niet, ik zie ook geen probleem. Waarom zou die lijn zich persé moeten voortzetten? Dat doen geslachten sowieso niet allemaal, toch?