hoi allemaal.
Toen ik een jaar of zeven/acht was heb ik iets gezien wat ik niet kan verklaren. Wellicht heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt of kan me vertellen wat het is geweest.
Ik had een boekje gelezen en ging slapen....ik was in die tijd erg bezig met mn zus die is overleden bij de geboorte van mn andere zus (een tweeling). ik was daar overigens niet bij dat was voordat ik geboren werd. Ik was erg met de kerk, geloof en andere dingen bezig als aura kijken enzo en wilde dolgraag weten wie mijn andere zusje was......
S'nachts werd ik wakker en aan mijn voeteneind stond mijn zus....tenminste dat dacht ik toen in eerste instantie..... 'ze' leek exact mn zus en had een lichtbundel bijzich als bij maanlicht en keek alleen maar naar me.....ik noemde de naam van mn zus en probeerde haar aanteraken maar dat lukte niet. Ik heb me toen omgedraaid en het licht aangedaan.....maar ze bleef.....pas toen er verder niets gebeurde begon ik bang te worden en heb me omgedraaid zodat ik haar niet meer zag. ik heb nog een keer omgekeken en ze was er nog, toen heb ik gevraagd of ze weg wilde gaan wat ze daarna ook deed.
Ik ben naar de slaapkamer van mn zus gegaan maar die lag natuurlijk lkkr te maffen. Ik heb dit wel eens in de familie verteld maar ik kan er niets mee....
Ik heb vaker het idee dat ik 'bezoek' heb, maar heb me afgesloten van het zien omdat ik dat nu toch wel eng vind, terwijl 'het' me niets heeft gedaan....maar dat staren en verder niets doen was toch soort van beangstigend.
Het had ook geen gezichtsuitdrukking, niet boos, blij, bang....het keek alleen maar.
ben benieuwd naar jullie reacties!