Loading...
nl

Waarom voelt de Engelmens zich alleen?

admin
admin jan 26 '09
Graag gedaan. Ik ben zelf nooit in India geweest. Maar het is wel een interessant volk en hele oude en kleurrijke cultuur.

Peter Wolvers ken ik niet. Kan je wat meer vertellen over het gesprek dat je met hem had en over de 'tools'?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '09
Origineel bericht van: Hans
Kan je wat meer vertellen over het gesprek dat je met hem had en over de 'tools'?


Het was voor mij een gesprek waarin ik het gevoel had thuis te komen. Ik heb een enorme behoefte aan informatie om te herinneren. Betekent ook dat ik een enorme drive op dit moment heb en op verschillende gebieden van alles wil herontdekken of leren. Eigenlijk kan je zeggen, alle zintuigen, wetenschappen die wij van nature in ons hebben, het oervertrouwen maar ook kennis van stroming energieën in relatie met problemen, of dingen die niet willen.

Peter Wolvers heeft dit sinds 2002 gecombineerd in een opleiding om alles te ervaren bij jezelf. Als ik alles ondervonden heb kan ik anderen uitnodigen mee te gaan de nieuwe tijd in. Ook is er een opleidingsonderdeel waarbij je je bewust wordt hoe je een boodschap goed overbrengt voor mensen in de 3e dimensie. En daar kan ik mijn coachende drive dus weer goed gebruiken.

7 maart (Centrum dagen) is er een opendag waar ik graag naar toe ga om kennis te maken met een aantal docenten en een aantal lessen te volgen om te ervaren wat het met me doet en wat ik er bij voel.

Kan niet wachten....
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki