Quote:
Origineel van Thomas A:
Zeg eens eerlijk zou jij je partner/beste vriend laten vallen als de pijn die je ervaart je te veel wordt? Ik denk het niet NiMS. Ik ben er zeker van dat jij kost wat kost je grens zult gaan verleggen. Tuurlijk wordt er dan aan je vermogen getornd en zullen de eigen beperkingen je op je grondvesten doen schudden. Toch om dan door te zetten er te kunnen zijn voor de ander, zal het je in een diepere laag van het bestaan brengen en zelfs de spirituele grenzen opgeschoven worden.
Zeg eens eerlijk zou jij je partner/beste vriend laten vallen als de pijn die je ervaart je te veel wordt? Ik denk het niet NiMS. Ik ben er zeker van dat jij kost wat kost je grens zult gaan verleggen. Tuurlijk wordt er dan aan je vermogen getornd en zullen de eigen beperkingen je op je grondvesten doen schudden. Toch om dan door te zetten er te kunnen zijn voor de ander, zal het je in een diepere laag van het bestaan brengen en zelfs de spirituele grenzen opgeschoven worden.
Het enige dat mij echt raakt is liefde. Jezelf verbonden voelen met iemand anders. Als daar iets tussenkomt, raakt mij dat diep. Wanneer dat gebeurt ga ik geen grens verleggen, maar neem ik totale afstand van hetgeen mij zo diep raakt. Laat ik het helemaal los, en kijk wel wat er gebeurd.
Kortom: Ja ik zou mijn partner / beste vriend(en) zonder probleem laten vallen.
Ik ben nog nooit over mijn zielen-grenzen heen gegaan, omdat ik weet waar ze zitten, en waar ze voor dienen. Mijn ego-grenzen, daar luister ik niet naar. Het is me daarom ook wel eens verweten, dat ik wat meer mens zou mogen zijn. Vandaar mijn voorliefde voor house-party's, wintersport, computers, internet en bier zuipen . Dan leik ik toch nog een beetje mens .
Mijn opdracht is niet om de anderen die erdoorheen zitten te blijven sturen en te helpen. Hoewel het misschien soms wel zo lijkt, ben ik hier met een ander doel. Een beetje simpel gezegd, mijn doel: "Ik stuur waar gestuurd moet worden."
Ik snap dat ik niet altijd even duidelijk ben in wat ik zeg maar vraag gerust!
Julien.