Loading...
nl

Handlezen

admin
admin mei 7 '09
Origineel bericht van: Jorine
Maar we raken off topic, Ellen Duim is gemaild en ik wacht haar reactie af. Jullie horen het nog wel.



excuus!! Ik duim voor je !!
Eruan
Eruan mei 7 '09
Ik ben benieuwd Jorine!
Cialara
Cialara mei 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
excuus!! Ik duim voor je !!


Ja, haha die is ook leuk!

Nou als ik de "handleiding" heb ontvangen zal ik een "handout" sturen aan jullie. hi hi wink
Eruan
Eruan mei 7 '09
En als je er een hebt kunnen we je de hand schudden.. tongue
Cialara
Cialara mei 7 '09
Ja, dan geef ik een high five! ha ha 't blijft leuk die woordgrapjes.
gast
gast mei 7 '09
Origineel bericht van: Jorine
Ja, dat is leuk hè? Die namen vallen mij ook altijd op!

Een tijdje geleden toen de rivieren in Nederland bijna overstroomden in Limburg en Brabant kwamen allerlei mensen op tv die daar iets mee te maken hadden en wat denk je die heetten bijvoorbeeld Dijkstra en Van Dam of Dijkgraaf! Grappig is dat.
Ik ken ook een tandarts die Zoet heet, hi hi.


Ja grappig is dat. Ik ken een huisarts die Dr. Piest heet. Misschien had hij beter uroloog kunnen worden wink
Cialara
Cialara mei 19 '09
Ik zou jullie nog een update geven als ik antwoord had gekregen, hier komt de uitleg van Christine Kaspers:


Een dubbele Hoofdlijn. Voor zo iemand is het vaak moeilijk om zich bij de hoofdzaken te houden. Er zijn veel invloeden op het denken. Onder de normale dagelijkse persoonlijkheid schuilt vaak nog een tweede persoonlijkheid. Omdat zij parallel lopen en zo te zien mooi zijn, kan het ook staan voor een goede intelligentie. Dat zou door andere dingen in de hand bevestigd moeten worden.
Met vriendelijke groet,
Christine Kaspers.


Ik ga natuurlijk voor de goede intelligentie wink
Koen
Koen mei 21 '09
Hey Jorine!

Dat is hier echt wel mijn topic. Handlezen is echt mijn ding. Nog niet professioneel maar hopelijk in de toekomst.

Hoofdlijn staat voor uw mentale toestand, je manier van denken. Concentratievermogen, enz. IQ in strikte zin van het woord kan je er niet van aflezen!
Volgens mij heb duale manier van denken. Je kan je manier van denken als het ware op 2 verschillende manier uit oefenen. Ik zou niet zeggen dat je 2 persoonlijkheden hebt want je persoonlijkheid is toch veel meer dan je ratio!
Citaat van andere bekende handlezer:
Grote gecompliceerde geest. Kan uitzonderlijke dingen bewerkstelligen. Groot concentratievermogen.
Jorine kan je dit bevestigen, uitvoerig informatie geven over je manier van denken. Bv groot concentratievermogen of klein. Verwarring als je over zaken nadenkt? Realistisch of meer dromerige type (gerelateerd aan het denken). Foto is wel klein dus te onduidelijk voor een goede analyse.
Groeten Koen.
Cialara
Cialara mei 21 '09
Ben zeker wel een goede denker en ben gek op ingewikkelde vraagstukken en puzzels (heb ook een hbo diploma...)
Moeilijk voor mij is dat ik altijd meerdere kanten aan zaken/situaties zie en daardoor dus ook minder "veroordelend" kan zijn dan de meeste anderen (dit zit heel soms wel eens in de weg) en soms heb ik moeite om te kiezen, zie overal voor en nadelen in... Is dat wat je bedoeld?
Concentratievermogen: groot
Verwarring: ja (zie bovenstaande)
Type: soms realistisch, soms ook wel dromerig (beide dus)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki