misschien wel (erg hè?!), ik zou het eigenlijk wel van iedereen willen weten hoor, maar nog liever weet ik wat voor soort lijn dat is. Het is voornamelijk nieuwsgierigheid!
misschien wel (erg hè?!), ik zou het eigenlijk wel van iedereen willen weten hoor, maar nog liever weet ik wat voor soort lijn dat is. Het is voornamelijk nieuwsgierigheid!
Of het een engellijn is weet ik niet, Hans heeft namelijk voor mij gekeken, en het lijkt erop dat ik ook een engelmens ben iig al in mijn gevoel, mn denken moet nog komen.. en ik heb geen lijn..
Ik heb geen idee waar ik op moet letten. Ik heb allemaal lijnen lopen, maar geen idee of ik iets mis of niet heb. Ik zie geen verschil met links en recht, afgezien van het spiegelbeeld.
Nogmaals gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik heb die lijn en kom hem in geen enkele "hand"leiding tegen ha ha. Nou het is in ieder geval dus Geen Engellijntje denk ik . Wat het dan wel is? Nog geen flauw idee... Misschien inderdaad maar eens naar een handlezer of deskundige toe.
Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar Ellen Duim, een bekende handlijn deskundige, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen, ik hou jullie wel op de hoogte
Ja, dat is leuk hè? Die namen vallen mij ook altijd op!
Een tijdje geleden toen de rivieren in Nederland bijna overstroomden in Limburg en Brabant kwamen allerlei mensen op tv die daar iets mee te maken hadden en wat denk je die heetten bijvoorbeeld Dijkstra en Van Dam of Dijkgraaf! Grappig is dat.
Ik ken ook een tandarts die Zoet heet, hi hi.