Loading...
nl

Aarden 1 & 2

Thomas A
Thomas A mei 23 '08
pom tiedom tiedom..........

tralala lala.....
gast
gast mei 23 '08
To be, or not to be........
seppe
seppe mei 23 '08
Volgens mij kan het niet anders of iedereen is/doet waarvoor hij naar hier gekomen is.
Iedereen vervuld zijn opdracht.
Misschien niet even snel of de gehele opdracht maar niemand is hier zomaar.
Dus mijn standpunt is; niet zijn kan hier gewoonweg niet want ge bent altijd, zelfs als je niets doet.
Als je niet bent dan besta je niet.

Maar als je echt problemen hebt met het hier zijn, door niet te weten wat je opdrachten e.d. zijn, (niet zijn kan volgens mij dus niet)moet je je dan aanpassen aan de omgeving, of de omgeving proberen aan te passen aan jou.
Niet te bruusk (zodat de omgeving zich niet tegen jou keert) maar subtiele dingen zodat je je beter voelt.
Thomas A
Thomas A mei 23 '08
Ja precies gast
en ja seppe
Lena
Lena mei 26 '08
Je hebt elkaar dan ook gewoon nodig! Immers leren doe je door informatie uit te wisselen of niet??

laughMaar blijft een feit dat ik niet alle opdrachte zie!
sarina
sarina mei 28 '08
Origineel bericht van: seppe
Volgens mij kan het niet anders of iedereen is/doet waarvoor hij naar hier gekomen is.

Ik denk dat niet iedereen doet waarvoor hij hier naar toe gekomen is..... Het is een voorrecht te begrijpen wat je 'taak' is hier op aarde, maar het kan ook zomaar gebeuren dat je bijvoorbeeld op aarde komt om te leren 'los te laten', en dat je het maar niet kunt. Tja, dan moet je weer opnieuw geboren worden en opnieuw situaties meemaken om dit thema te doorgronden.

Niet zijn is in dit geval niet dat je niet bestaat, maar meer dat je niet in overeenstemming kunt komen met je thema. Ik denk dat Shakespeare dat bedoelde met: to be or not to be, that's the question.... Als je in overeenstemming kunt komen met jezelf, dan bèn je.
Lena
Lena mei 28 '08
Origineel bericht van: sarina
Origineel bericht van: seppe

Ik denk dat niet iedereen doet waarvoor hij hier naar toe gekomen is..... Het is een voorrecht te begrijpen wat je 'taak' is hier op aarde, maar het kan ook zomaar gebeuren dat je bijvoorbeeld op aarde komt om te leren 'los te laten', en dat je het maar niet kunt. Tja, dan moet je weer opnieuw geboren worden en opnieuw situaties meemaken om dit thema te doorgronden.

Iedereen vervuld zijn opdracht.Ja Seppe zo voel ik het ook.
En wie ben ik dat ik dat doen mag!
Acheliah
Acheliah mei 29 '08
Zo denk ik er ook over iedereen heeft een taak en idd Thomas drank lost niks op en ik kan het weten het geeft je juist meer problemen want het één is niet opgelost of je moet het ander oplossen (door van de drank af te blijven)

XXX Dinie
gast
gast mei 29 '08
KLeine kinderen en dronke volwassenen spreken de waarheid.
Lena
Lena mei 29 '08
gelukkig maar!
admin
admin mei 29 '08
Nou kleine kindjes kunnen anders prima jokken, ik ga voor de dronken mensen wink
Lena
Lena mei 29 '08
Ja wat is waarheid??
gast
gast mei 29 '08
Haha, ja Karin als ze dat is aangeleerd kunnen ze het als de beste.
Lena
Lena mei 29 '08
aangeleerd???
gast
gast mei 30 '08
Veel kinderen leren het omdat ze het de mensen in hun omgeving ook zien doen en omdat ze vaak "op hun kop" krijgen als ze iets vanuit hun eerlijkheid doen. Niet alle kinderen overigens.
Net zo goed als dat het niet voor alle dronke mensen telt wink
Acheliah
Acheliah mei 30 '08
Is helemaal waar gast

Liefs Dinie
gast
gast mei 30 '08
Liesanne; het lijden van de mens komt voort uit het niet vertrouwen en accepteren van dat wat IS (of God zo je wilt).
Het komt deels voort uit onwetendheid en beheerszucht die door de afgescheidenheid is ontstaan.

Sorrie als het een antwoord is waar je niets mee kunt.
admin
admin mei 30 '08
Zou dat echt zo werken Sylvia?
Ik heb mijn kinderen altijd verteld dat ik bozer ben wanneer ze jokken dan wanneer ze de waarheid vertellen.
De jongste zal nooit jokken, daar steek ik mijn hand voor in het vuur, ik heb nooit zo´n eerlijk mensje meegemaakt, maar de drie oudsten....
Eerlijk is eerlijk ook ik jok wel eens blushWat voor geweldig excuus ik mezelf ook verschaf, jokken is jokken.
Dus heb ik inderdaad het verkeerde voorbeeld gegeven..
Ja en inderdaad spreekt niet elke dronkaard de waarheid.
Conclusie: De stelling klopt van geen kanten smileen ik ben weer lekker off-topic bezig laugh
liesanne
liesanne mei 30 '08
Bedankt voor je antwoord tav 'lijden' gast, vlgs mij hoort het wel bij het topic 'nieuwetijdskinderen' thuis , dus ik zal er daar even op reageren.....
Lena
Lena mei 30 '08
een kat in het nauw maakt rare sprongen wink
een leugen om niet te kwetsen?een leugen om bestwil??
kinderen zijn mensen, en het is al een eigenschap die bij je is als je geboren wordt.immers wij zijn maar gewoon mensen en niet volmaakt
aan jou de keus om te liegen.
maar om nooit te liegen in je leven???je zou volmaakt zijn,en ik denk dat niemand dat is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420