Loading...
nl

Gerrit Jansen

Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Chip, je pakt het verder goed op en het lijkt alsof je er eerder mee gestoeid hebt.

Thomas
LPChip
LPChip dec 6 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Chip, je pakt het verder goed op en het lijkt alsof je er eerder mee gestoeid hebt.

Thomas
Dank je :D

De vorige keer dat ik met zoiets gestoeid heb, was een topic hier over huisnummers. :)

Maar ik vind het een boeiend onderwerp, en daarom pak ik het snel op. :)

EDIT: Ik zou hier zelfs een webpagina over kunnen maken die na invoering van je naam en geboortedatum een tekst uitspuugt. Ik weet alleen niet hoe ik cijfers moet combineren. Als bijvoorbeeld je geboortedatum een 5 is (zoals bij mij) en de naam een 8, hoe ik dit dan combineer.

Oh, en thomas, pak je alleen het jaartal, of de hele datum?
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Nou gaat het ingewikkelder worden dus.

De 8 en de 5 worden niet bij elkaar opgeteld en beschrijven elk afzonderlijk iets over je karakter en wezen.

Een 5 uit de geboorte datum is je lotsbestemming. Het zegt in dit verband iets over je sterke gerichtheid op de mensen en het is bovendien het getal van verandering. De geboorte datum geeft nog veel meer informatie, maar dan zou ik toch adviseren op zoek te gaan naar het boek dat ik al eerder aangaf.

De 8 als totaal optelling uit de naam geeft inzicht in het optreden naar buiten; naar je wereld zeg maar. De 8 is een werker en kan over het algemeen goed omgaan met geld en materie.

voor de lots bestemming neem de de hele geboorte datum (zonder de tijd).

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:

Debiorah 13 14 16 19 zijn beproevingsgetallen.

Thomas
Warom verklein je deze niet verder?
Het zou toch, 4,5,7 en 1 moeten zijn?
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Volgens Kathleen R moet dat wel gebeuren, echter ze moeten bij de totaal optelling wel aangemerkt worden.
Dit geld echter alleen wanneer ze verschijnen bij de berekeing van de lotsbestemming, het ware innerlijk, het eigen hart en het optreden naar buiten. Deze getallen geven namelijk weer waar hindernissen zitten en welke dat zijn. Eenmaal rekening gehouden met hindernissen, zijn het geen hindernissen meer maar verdiepingen en lessen.

Thomas
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
eigenlijk hadden ze dit ook karma mogen noemen volgens mij.

het begint hier een beetje op een online numerologie cursus te lijken

Thomas
Wendy's
Wendy's dec 6 '06
18-03-1989

Datum:
18 = 9 + 3 = 12 = 3
1989 = 9
3 + 9 = 12 = 3

Naam:
Wendy = 55547 = 26 = 8
van = 22 + 1 + 5 = 28 = 1
de = 45 = 9
Wouw = 5635 = 19 = 1
8 + 1 + 9 + 1 = 19 = 1

Volgensmij doe ik het zo goed. :)
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
klopt en dat zegt dat jouw optreden naar buiten 1 is en leiderschap en de solist in je hebt. Leeraar, solozangeres en zo

Thomas
Wendy's
Wendy's dec 6 '06
:)dankje
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Ok dan even mijn hele naam en datum ook:

Julien
Antoine
Moorrees

20-07-1978
Datum:
20 = 2 + 7 = 9
1978 = 1+9=1 + 7 = 8 + 8 =16=7
9+7 = 16 = 7

Naam:
Julien = 133955 = 26 = 8
Antoine = 15269555 = 38 = 11
Moorrees = 46699551 = 45 = 9
8+11+9 = 28 = 10 = 1

Wat zegt dit? En is het misschien mogelijk dat er hier een lijstje komt met waar de nummers voor staan? :)
LPChip
LPChip dec 6 '06
Op de hoofdsite die Mirreke gaf (zie pagina 1) staan alle nummers volledig uitgewerkt. :)
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
NiMS 16 = 7 in jouw lotsbestemming en het beproevings getal is 16. Je bent een autoriteit (1) enerzijds en juist een bewaarder van de harmonie (6) anderzijds. De les is dan communicatieve eigenschappen en tact. Leer je dit goed gebruiken dan krijg je elke deur die je maar wilt open in je leven.
Daarnaast ben je een 1 in je optreden naar buiten dus kan autoriteit soms te sterk aanwezig zijn. Gevolg conflicten, maar in elk geval geen situatie geven die verder groeit.......

Thomas
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Leuk Mirreke die inbreng van Gerrit Jansen.....

Gaaf wat het gevolg is toch...........
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Hey bedankt thomas :).

Nou weten jullie het allemaal he, ik ben hier de baas :p
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Baas, ik heb een suggestie; een nieuwe rubriek nl. astrologie/numerologie.

groet
een van uw medewerkers
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Ha ha, mijn voorstel is het voorspellingen forum.
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=3
Ik ben geen fan in de wildgroei van fora waardoor het onoverzichtelijk wordt. Persoonlijk vind ik de huidige lijst al iets te groot, maar nog net te doen.

Aangezien ik graag luister wat er onder mijn werknemers leeft: Wat vind je hiervan?
LPChip
LPChip dec 6 '06
Wat was 8 ook al weer? Koninklijk leider toch? Dat je bovenaan de keten staat, mensen instrueert en zelf geen snars uit voert?

Nou NiMS, je regelt het maar! :p :)

Even zonder gekheid...

Ik ben het met je eens Nims, dat het niet te groot moet groeien. Voorspellingen vind ik echter geen goede plek ervoor, omdat je niet echt voorspelt, maar uitleest. Net zoals fotolezen eigenlijk. Misschien dat we een ander forum kunnen hernoemen om er zo een globale hoek van te maken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Tja dit hebben we nu:

Stel jezelf eens voor
Mijn Verhaal
Fotolezen
Dromendagboek
Over de site / het forum
Informatie en kennis
Creatieve uitingen
Geestverschijningen
Voorspellingen
Wonderen
Healing
Bijzondere gaven
Levensvragen
Overige zaken
Ayasha
Ayasha dec 6 '06
is er geen mogelijkheid tot subforums?

Op die manier zou je dus geen te groot (en overzichtelijk) forum krijgen, en zou je bvb de dingen die gedaan kunnen worden (fotolezen, astrologie, numerologie enz) als subforum's zetten?

Ik weet alleen niet of dat mogelijk is hier? :)Ander forum waar ik zit hebben ze het in elk geval zo opgelost ;)
mause
mause dec 6 '06
leuk dat er zo gereageert word op een onderwerp. ik zelf vind het een interressant onderwerp.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420