Loading...
nl

Gerrit Jansen

Thomas A
Thomas A dec 6 '06
NiMS Numerologie is een bijzonder fenomeen met een kruising tussen astrologie en de klanktrilling der getallen die uit letters afkomstig zijn. Een veel te lang verhaal om het uit te leggen en er is bovendien genoeg over te googlen.
Ik ben er zelf een jaar of 20 geleden aan begonnen nadat iemand een horoscoop voor me maakte die erg treffend was.
Zelf maak ik bijna geen horoscopen meer omdat ik vrijwel uitsluitend nog vanuit intuitie werk en dat gaat vele malen sneller. Een goede horoscoop kost me zeker 3/4 uur.

Thomas
mause
mause dec 6 '06
oh. lotsbestemming? wat heb ik fout gedaan dan. hihi. misschien dat het bij de rest dan ook niet klopt. van mijn vriend is het 12-03-1972
en mijn dochtertje 13-01-2006
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
je vriend = 7 = introspectief persoon
dochtertje = 22 = zeer wilskrachtig en soms door ouders moeilijk te begrijpen.

Wat jij fout hebt gedaan is dat de 11 niet wordt heleid tot 2

11 en 7 gaan zeer goed samen.

Thomas
mause
mause dec 6 '06
dat is snel lol.
nou dan zit het in ieder geval goed. dat van mijn dochtertje zal heel goed kunnen, want ze zeggen ook dat het een nieuwetijdskindje is. bedankt. zal je als je het goed vind ook mijn namen doorgeven, want daar zal ik het dan ook wel mis hebben. moet dat alleen mijn meisjes naam zijn of ook die van mijn man erbij?
tenminste als je het wil bekijken hoor.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Eigenlijk heb je het niet zo nodig als je goed bij jezelf terecht kunt. Daarnaast probeer ik er te zijn voor hen die het echt heel moeilijk hebben en zoals ik al schreef kost het maken van een horoscooop, wil je het goed doen erg veel tijd speciaal de namen. Koop dan het boek van Kathleen. Het is bovendien erg leuk om te doen.
Juist de namen vergen veel tijd, terwijl de geboorte datum van doorslag is.

Thomas
mause
mause dec 6 '06
ja dat kan ik begrijpen. heb het nog eens nagerekend en weet nu waar ik de fout in ben gegaan. in ieder geval bedankt. voor je uitleg. dus ik ga de rest ook nog maar eens narekenen en dan zet ik het er wel weer op.
mause
mause dec 6 '06
heb het ff nagerekent en kom nu op het volgende mijn geboortegetal is dus 11.

mijn naam is 22 dan heb ik mijn voor-, doop- en meisjesnaam gebruikt.

woon in een 5 huis.

geboortegetal van mijn man is 7

en zijn naam komt nu uit op 1

van mijn dochtertje is het geboortegetal 22
en haar naam komt uit op een 5.

kost even moeite maar dan heb je ook wat.

is dit nog een beetje gunstig of totaal niet?
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Dat is dan een hoop kracht bij elkaar, maar juist daardoor van elkaar ook wel zichtbaar en begrijpelijk. Lijk me dat jullie samen veel voor elkaar krijgen.
mause
mause dec 6 '06
laten we het hopen. dat alles op zijn pootjes terecht komt. is wel leuk, las ook dat je 29ste levensjaar ook een belangrijk jaar was. nou daar zit ik op het moment dus midden in.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Rondom je 29ste ga je over naar je 2de grote levenscyclus.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Zou je dan eens eentje voor mij kunnen maken en vertellen wat ik er dan uit komt? Ik ben erg benieuwd of het werkt.

Mijn volledige naam:
Julien Antoine Moorrees
Geboren:
20-07-1978 te Meppel
LPChip
LPChip dec 6 '06
Mijn geboortedatum is 06-07-1981.

1981 = 1, alles bij elkaar is 5 toch?

En mijn naam komt uit op een 8.

In bijde getallen (vooral de 5) kan ik mij erg goed vinden. Wat ik alleen niet helemaal begreep, is of ik alleen het jaar neem, of de hele datum? Ik las ook iets van secundair getal. Is de 1 dan een secundair getal?
LPChip
LPChip dec 6 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:

Geboren:
20-07-1978 te Meppel
Ik weet niet helemaal zeker dat ik het snap, maar als ik het snap, dan is het als volgt:

20+7= 2+7 =9

1978 = 25 = 2+5 = 7

9+7 = 16 = 1+6 = 7
LPChip
LPChip dec 6 '06
Zoals ik het begrijp, is dit het alfabet met getallen:

a=1
b=2
c=3
d=4
e=5
f=6
g=7
h=8
i=9
j=1
k=11
l=3
m=4
n=5
o=6
p=7
q=8
r=9
s=1
t=2
u=3
v=22
w=5
x=6
y=7
z=8

(hoe uit te rekenen: getal omzetten in volgorde van 1 tot 26, en dan het getal zelf vereenvoudigen. dus een x = 24 = 2+4=6.)
Debiorah
Debiorah dec 6 '06
In de Happinez van deze maan staat ook een artikel over numerologie door Yvonne Chang. Hier gaat het over de berekening van je zielsmotivatiegetal. De methode is ook iets anders. Bij deze methode moet je initialen optellen & vereenvoudigen. Maar hier gebruiken ze ook een andere berekening om je initialen in cijfers om te zetten. Vandaar dat ik dit eerst fout deed. Bij deze berekening zet je de cijfers 1 t/m 9 neer en zet daaronder het alfabet, zoek je initialen en tellen maar! Er zijn ook enkele uitzonderingsgetallen:13,14,16,19 & 11,22. Deze vereenvoudig je dus niet.
Ook noemt ze dat het optellen van de klinkers uit je naam iets zegt over je gevoelsleven, en het optellen van je medeklinkers iets over je denken. Ik weet niet of dit samenhangt met de berekening van gerrit jansen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Het wordt er niet echt duidelijker op zo. Wat moet je nou precies gebruiken (voornaam, 2e voornaam, 3e..., achternaam) etc.
En hoe zit dit met geboortegetallen? En wat tel je nou precies wanneer op? Is het dd-mm-yyyy of mm-dd-yy of ....?
LPChip
LPChip dec 6 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Het wordt er niet echt duidelijker op zo. Wat moet je nou precies gebruiken (voornaam, 2e voornaam, 3e..., achternaam) etc.
En hoe zit dit met geboortegetallen? En wat tel je nou precies wanneer op? Is het dd-mm-yyyy of mm-dd-yy of ....?
zover als ik het begrijp, tel je afzonderlijk de 4 getallen van het jaar op: 1978 = 1+9+7+8 = 25 = 2+5 = 7
en van je dag en maand: 20 = 2+0 = 2 en 07 = 0+7 = 7.

Dit tel je bij elkaar op: 7+2+7 = 16 = 1+6 = 7.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Maar als je dat doet, dan krijg je bij iedere datum maar 9 verschillende cijfers. Met als resultaat dat je iedereen in een hokje van 1 tm 9 plaatst. Dit is nog onnauwkeuriger dan een horroscoop :S.
LPChip
LPChip dec 6 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Maar als je dat doet, dan krijg je bij iedere datum maar 9 verschillende cijfers. Met als resultaat dat je iedereen in een hokje van 1 tm 9 plaatst. Dit is nog onnauwkeuriger dan een horroscoop :S.
Nee, want 11, 22 en 33 verklein je niet verder.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Zoals Chip het optelde is het goed NiMS.

Jij bent dus een 7 wat je lotsbestemming betreft
introspectie; het innerlijk. De 7 moet zichzelf ontdekken en ontwikkelt zo grote wijsheid.

Debiorah 13 14 16 19 zijn beproevingsgetallen. Kom je deze tegen is het goed om daar naar te kijken om inzicht in je karma te verkrijgen.

Thomas

Thomas
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy