Loading...
nl

De magiër

Thomas A
Thomas A okt 26 '06
De Magiër

Als kind; onderzoeker, analist. Sterk ontwikkeld waakbewustzijn (b.v. door onveilige of zeer solitaire jeugd), vroeg leren vertrouwen op eigen census. Sterk ontwikkeld gevoel, scherp waarnemend vermogen. Beschouwend; ontwikkeld gevoel van steeds opletten; niets mogen missen. Kritisch t.a.v. de grote mensenwereld: de Wereld!
Sterke kosmos - aarde verbinding; soms meer kosmos, soms meer aarde, aanspraak makend op beiden.
Energieën aanvoelen en leren beheersen vanuit onbevangenheid; een nog niet aangepastheid.

Adolescent; Bewustwording! Sterke hang naar "de verborgen wereld"; God, Kosmos, planeten, dromen, ontoevallige toevalligheden, goed & kwaad, magie, enz. Boeken over allerlei methafische onderwerpen lezend. Contacten/binding met gelijkgestemden zoeken. Ontdekking eigen scheppingskracht en individualiteit. Mogelijk bewustwording mediamiek te zijn. Voelt zich aangetrokken tot echtheid, schoonheid (en natuur). Ontwikkeling zelfgeloof in waarnemen en aanvoelen. Mogelijk fikse maatschappelijke aanpassingsproblemen, en plek vinden in de.... .

Volwassen; Verdere ontwikkeling intuïtie, ontwikkeling bijzondere gaven. Mediamieke bewustwording. Mogelijk bewustwording (zelf) helend vermogen. Enkele opleidingen volgend om energieën te leren kanaliseren. Mogelijk behoefte er voor medemens te zijn in moeilijke of raad behoevende situaties. Informatie uit kosmos krijgen en kunnen hanteren. Zielsbewustzijn. Rituelen, initiaties, visualisaties, meditaties, afstemmingen............ Hopelijk bewustwording verantwoording!


Het is een schets en zegt voor-al veel over mijn leven en enkelen die ik op mijn pad mocht ontmoeten...........
Bijzonder dankbaar ben ik voor de ontmoeting met de bramaan Pandit Ashok Pathak: aanvankelijk mijn sitarleraar maar in deze mijn belangrijkste spiegel!

Thomas
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '06
En de magiër is ook een Tarot-kaart :). Enige relatie hiermee?
Ayasha
Ayasha okt 31 '06
Ik snap het niet goed geloof ik :)Kan je me even op weg helpen Thomas?

Het is een beschrijving...Maar leid deze beschrijving ook ergens heen of is het puur informatief?
Thomas A
Thomas A nov 1 '06
Dag kath en Nims

Het is een hypotese. Het is een mogelijke vorm van ontwikkeling die een jong mens zelf aangaat in zijn zoektocht naar het leven. In eerste intantie gaat het over mijzelf maar door de jaren heen ben ik meer mensen tegengekomen met een dergelijke ontwikkeling. Niet zelden ook erg kunstzinnige of muziekale types. een ding was telkens gelijk; een redelijk geïsoleerde jeugd en een autodidactische leergierige geest.

Waarom geplaatst? Ik deel vanwege mogelijke herkenning.

Ja Nims er is een relatie met de archetypische magiër.

Thomas
Ayasha
Ayasha nov 1 '06
Op die manier, ik heb het even verplaatst naar informatie en kennis gezien het doel meer is om andere op de hoogte te brengen dat deze ontwikkeling plaats kan vinden. :)Dus meer informatief! 'Mijn verhaal' is ook nog een optie. Wanneer jij liever hebt dat het daar staat stuur je me maar even een pm. :)
Debiorah
Debiorah nov 23 '06
Erg herkenbaar thomas! Ben nog opweg maar wat betreft de beschrijvingen kan ik me er erg in vinden. Leuk dat je dit met ons deelt!
yannick
yannick dec 6 '06
de magiër in mij moet nog opstaan volgens Thomas, maar (zelf) helend vermogen had ik al van kinds afgaan, en kon toen al veel met energie omgaan. en dan noem ik 2 voorbeelden. maar de tekst sluit goed bij mij aan. en herken er veel in.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Dat kan ik mij bij jou wel voorstellen Yannick
yannick
yannick dec 6 '06
haha ik weet nog goed dat ik op me donder kreeg letterlijk en figuurlijk. vroeger misbruikte ik vaak energie, ik zag het meer als een soort van spel eigenlijk. ja wist ik veel toen :p 4 dagen ging ik achter elkaar met energie spelen en wou ontdekken wat je allemaal met energie kon ( en dat is een hoop). na 4 dagen misbruik, kreeg ik 4 keer achter elkaar een harde en krachten energie schok, om 4 uur nachts . haha geloof me toen ging ik een stuk voorzichtiger om met energie. ik kon 4 dagen niet slapen omdat ik wist dat ik al mijn energie terug kreeg om 4 uur nachts :p . maar dat was een lange tijd geleden, vroeger speelde ik vaak met engelen en leefte eigenlijk in een andere wereld, ik heb daar nu geen tijd meer voor. en wil er geen tijd voor maken. ik gebruik nu energie goed, hoef daar vaak niks voor te doen, gaat allemaal van zelf, in de herfst vragen bomen veel energie, ik kan met hun contact maken en ik geef bomen van zelf dan energie. en geef energie aan mensen als ze het nodig hebben. toen ik laatst in het ziekenhuis lag (kreeg een operatie aan mijn voet) vroeg ik aan engelen of ze mij pijn konden weg halen, en had daarna nooit meer pijn aan mijn voet :)hoofdpijn je kan ook weg halen bijvoorbeeld. via commando's of poorten kan je ook een hoop. je kan met je vingers een taal schrijven daar uit kan je commando's geven. een draaiende energie bol lijkt een beetje een @ die taal spreken ze ook een andere dementie(de hemel enz) . met energie omgaan is voor mij niet moeilijk, uit water kan ik sinds kort energie halen, en voel me daardoor nieuw zeg maar. en als ik ergens naar kijk en ik focus me daarom, zie ik allemaal energie golven ik weet niet echt wat ik daar mee kan. soms als ik slaap of half slaap, voel ik me heel sterk en krachtig dat gevoel kan ik bijna niet uitleggen lijkt wel als of ik ergens heen word geplaatst. en ik voel me steeds hoger gaan en hoger en super sterk allemaal engerie voel ik door me lichaam stromen. en zie dan ook vaak witte flitse en allemaal energie bollen lijk wel een disco ofzo.. ik krijg daar uit wel energie dat weet ik wel. maar dat ene gevoel dat ik me super sterk voel is een heel appart maar goed gevoel :). lijkt wel een soort van oer kracht wat binne me zit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Vandaar je passie voor "The matrix" ;). Leuk om te lezen yannick. Ik ben benieuwd wat je van plan bent te doen met deze gave.
yannick
yannick dec 6 '06
ik heb ooit is doorgekregen dat ik eerst mijn school af moet maken,kok worden, restaurant beginnen. en als ik een jaartje of 40 ben ga ik een praktijk beginnen waar ik mensen help.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Yannick wat zegt jouw gevoel daarvan?

Waarom begin je niet al veel eerder - met een gelijkgestemde of zo - een spiritueel restaurant?

menu


pakora's
linzensoep; de beste van nederland!
rijst met daal en alou gobi
onion bajii
groente curry's
maar ook lambcurry's
paddestoelen fantasie

jonge kaas groente gerechten
knoflook garnalen piri piri

viscurry's

Als kok moet je zeker met een gerecht heel bekend worden Yannick, dus maak een gerecht het beste wat je geven kan en vraag daar aandacht voor. Als jij pretendeert de beste .....te maken en schrijft dat naar bv de uit rubriek van de provinciale krant komen ze zo bij je eten, zeker als je ze uitnodingt om dat te kunnen bewijzen.

maar je bent helder genoeg en je lach vertaald zich door..........

aan de wanden zuiderlijke kleuren en her en der verlichtende teksten, zeker geen diepdenkers; dat kost je het desert..........

lol Thomas
Ayasha
Ayasha dec 6 '06
Thomas een restaurant en een goede kok worden kost tijd. :)koken kan iedereen, maar veel kok's zijn kunstenaars met eten :)en dat word je niet zomaar; Goed koken kunnen slechts weinige ;)

Ik denk dat Yannick rustig aan zijn leve moet uitstippelen en voor alles zijn tijd moet nemen.
En No mather what: zijn studie afmaken!!

Een diploma is zo ontzettend belangrijk, of je nou een rijkeluiszoon bent die normaal niet zou moeten werken, of een 'middeklasser' zeg maar. Een diploma is nooit verkeerd, dus laat hem maar doen zoals hij het wil doen :)dat is heel erg verstandig.
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Tuurlijk Kath

geintje en een critische vraag in 1

ik ben zelf kookgek zie je en heb het terloops al een paar keer met mijn lief over dit idee gehad.

zelf ben ik trouwens niet zo ver-standig en kwam zonder diploma's tot leraar en studiebegeleider en meestergoudsmid.
yannick
yannick dec 8 '06
klikt goed thomas, het is een begin;)
maar het restaurant moet wel goed lopen!!
en veel gerecten verzinnen wat mensen nieuwschierig maakt, bijvoorbeeld Gefrituurd mango- en passievruchtensorbetijs met een krokant jasje van kokos. haha :). ik breng ook meer Aziatische en spirituele zweren in de keuken. je bent geen kok als je lekker kan koken ;)het is een moeilijk vak wat ik heb gekozen, en ik heb nog een lange weg te gaan. en je bent nooit uitgeleerd

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki