De Magiër
Als kind; onderzoeker, analist. Sterk ontwikkeld waakbewustzijn (b.v. door onveilige of zeer solitaire jeugd), vroeg leren vertrouwen op eigen census. Sterk ontwikkeld gevoel, scherp waarnemend vermogen. Beschouwend; ontwikkeld gevoel van steeds opletten; niets mogen missen. Kritisch t.a.v. de grote mensenwereld: de Wereld!
Sterke kosmos - aarde verbinding; soms meer kosmos, soms meer aarde, aanspraak makend op beiden.
Energieën aanvoelen en leren beheersen vanuit onbevangenheid; een nog niet aangepastheid.
Adolescent; Bewustwording! Sterke hang naar "de verborgen wereld"; God, Kosmos, planeten, dromen, ontoevallige toevalligheden, goed & kwaad, magie, enz. Boeken over allerlei methafische onderwerpen lezend. Contacten/binding met gelijkgestemden zoeken. Ontdekking eigen scheppingskracht en individualiteit. Mogelijk bewustwording mediamiek te zijn. Voelt zich aangetrokken tot echtheid, schoonheid (en natuur). Ontwikkeling zelfgeloof in waarnemen en aanvoelen. Mogelijk fikse maatschappelijke aanpassingsproblemen, en plek vinden in de.... .
Volwassen; Verdere ontwikkeling intuïtie, ontwikkeling bijzondere gaven. Mediamieke bewustwording. Mogelijk bewustwording (zelf) helend vermogen. Enkele opleidingen volgend om energieën te leren kanaliseren. Mogelijk behoefte er voor medemens te zijn in moeilijke of raad behoevende situaties. Informatie uit kosmos krijgen en kunnen hanteren. Zielsbewustzijn. Rituelen, initiaties, visualisaties, meditaties, afstemmingen............ Hopelijk bewustwording verantwoording!
Het is een schets en zegt voor-al veel over mijn leven en enkelen die ik op mijn pad mocht ontmoeten...........
Bijzonder dankbaar ben ik voor de ontmoeting met de bramaan Pandit Ashok Pathak: aanvankelijk mijn sitarleraar maar in deze mijn belangrijkste spiegel!
Thomas