Loading...
nl

Sneakpreview: De Ultieme essentie

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik met een nieuw document bezig ben voor de merudi-leer. Graag wil ik jullie alvast er iets van laten zien, en enigzins wat discussie opstarten. Er is bij mij een denkbeeld ontstaan over de manier waarop alles om ons heen is opgebouwd. Ik heb dit denkbeeld verwoord in het volgende document:
http://www.merudi.net/nl/essentie/essentie_nl.pdf

Ik hoop dat jullie het eens willen lezen, en wat commentaar willen geven. Het is nog niet af! Ik ben gekomen tot hoofdstuk 9. Hierbij de inleiding zodat je weet waar het over gaat:


Dit document gaat over de essentie van Alles. Ja je leest het goed, van alles! Dit document probeert je te vertellen, waar het om gaat en waar het heengaat. De essentie raakt alles: De steen op de grond, je lichaam, je geest, je ziel, de bron en Iris. De essentie is niet gebonden aan een niveau, de essentie is niet gebonden aan een persoon, en ook niet gebonden aan een ziel.
Dit document bevat een spirituele insteek, maar is ook voor niet spirituele mensen geschreven. Het moet een praktische insteek geven in het gebruik van jouw essentie! Hoever je hiermee gaat is helemaal jouw eigen keuze. Haal dus ook de essentie uit het document ;).
De boodschap in dit document is onderdeel van Merudi. Merudi is een levensfilosofie die probeert een handvat te geven aan het leven, jezelf en de nieuwe aarde. Voor andere talen van, of reacties op dit document verwijs ik je graag door naar de website http://www.merudi.net.
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 1 '06
kei goed gedaan!!

ik heb het uitgeprint, en ga het dalijk lezen

goedbezig
CoZ
CoZ okt 1 '06
Hoi Nims, ik weet niet of je het aandurft, maar je zou deze post ook eens op mijn forum kunnen zetten. Daar zitten namelijk ook een aantal wetenschappelijk geïnteresseerden tussen met kennis van diverse disciplines.

Ik waarschuw je wel vooraf dat het kan zijn dat sommigen heel kritisch kunnen zijn. Maar wil je komen tot een dergelijk groots werk dan moet je bereid zijn om ook de kritiek in de ogen te kijken.

Ik zal je tekst nauwgezet lezen en mijn op- en aanmerkingen geven waar ik kennis van heb. Ik ben geen wetenschapper, dus mijn kennis is beperkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
Hey CoZ, het is nog geen sluitend verhaal, en nog niet volledig uitgewerkt. Ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden en doen wanneer ik vind dat het er klaar voor is :). Bedankt voor de tip.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
kei goed gedaan!!

ik heb het uitgeprint, en ga het dalijk lezen

goedbezig
Succes :). Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki