Loading...
nl

Nieuwetijdse kinderen / Indigo Kinderen

Charlie
Charlie nov 28 '06
Hallo, Ik als indigo wil graag laten weten dat het meeste uit deze tekst wel klopt bij mij. Alleen heb ik wel vaak schuldgevoelens, maar dat kan ik ook natuurlijk nog met mij meedragen uit mijn jeugd. Heb het al wel veel minder. En ja, over onbegrip, neem het topic evp opname er maar bij en trek je eigen conclusie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
De conclusie die ik zou trekken is dat je snel opgeeft als iemand je niet begrijpt. Dat je snel zegt, nou laat dan maar zitten. In plaats van uitleg te geven, trek je meteen de deur dicht. Dan is er wel sprake van onbegrip, maar krijg je nooit de kans om er begrip van te maken. Snap je wat ik bedoel? Zo niet, gewoon vragen hoor ;).
Charlie
Charlie nov 29 '06
Kijk naar het stukje hier. Indigo:Als er niemand in hun buurt is die hun bewustzijn begrijpt trekken ze zich vaak terug,
zich voelend alsof geen enkel mens hen begrijpt (computeren of tv kijken is hier ook een voorbeeld van). Snap je wat ik bedoel??
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 15 '12
Ja snap ik heel goed. Indigo kinderen openen vaak bij anderen het bewustzijn, en dat kan nogal confronterend zijn. Niet iedereen wil de weg naar binnen maken, en als iemand daartoe uitnodigd, kan dit ongemakkelijk zijn voor diegene.
donderstraal
donderstraal mrt 21 '13
ik herken mezelf in de indigo, ik ben er namelijk een. dit is mij verteld door meerdere mensen, onder andere een ouder indigo kind. Ik weiger zelf van jongs af aan al dingen, en heb veel problemen met de ''regeltjes'' want die vind ik niet nuttig, ouderwets, of gewoon weg krom. Maar hier is dan het punt, ik ben een indigo....maar wat dan?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki