Loading...
nl

Spookgevoel veroorzaakt door geluidstrillingen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Hoi Ria,

Ik vatte het ook niet op als een beschuldiging hoor haha. Ik heb je het hele documentje even gemaild, hoef je geen 2 weken te wachten ;). Ben benieuwd wat je ervan vindt. Groetjes!
jo
jo jul 21 '06
Wow Wow dit gaat me even iets te ver!!!!
dat uit treden ik dacht je bent dan ff weg ofzo maar nu lees ik dat je je dan ook echt kan verplaatsen enzo!!??? weet je dat erna dan nog??
wazig he maar dat is dus wel ff super gaaf als het goed gaat natuurlijk

[Kiss]Jo
LPChip
LPChip jul 21 '06
Ja, als je uittreed dan weet je daarna nog wat je gedaan hebt tijdens het uittreden.

Je koppelt als het ware je ziel los van je lichaam waardoor je geen last hebt van de natuurwetten van de aarde. Er gelden dan andere natuurwetten.
Serenity
Serenity jan 21 '11
misschien kunnen de energieën op die manier wel communiceren en een natuur talend of lichtgevoeliger kan dit opvangen en een communicatie patroon ontdekken.

Ik heb glitters die zo nu en dan even glinsteren en mijn aandacht vangen ;-) o misschien wisten die energieën wel hoe dol ik van glinsteringen ben ;-) dat zou erg grappig zijn!^^

En iedereen kan het op hun persoonlijke manier opvangen en begrijpen en daarmee communiceren...althans na wat oefening, tja iedereen is uniek maar geen natuur talent ! ^^

trillingen, microgolven, de wetenschap weet veel maar het apparatuur is niet uhmmm 'zoals de creatieve geest' oneindig!!
Het is nu nog begrenst en wij mensen zijn al vanaf het begin bezig om te communiceren om verder te leren...misschien werkte dat ook vanaf de andere kant en zijn die entiteiten,lichtwezens,kosmos bewoners ook wel verder gaan leren en evolueren..het is een mogelijkheid die reëel kan zijn!!!??
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki