Hallo iedereen,
Ik heb een probleem en ben er bang voor.Ik had altijd een rieten stoel in me slaapkamer staan maar die heb ik eruit gehaald omdat ik bang was ervoor.Als ik snachts wakker werd durfde ik niet uit me bed omdat me oma erin zat ik kon haar niet zien maar ik wist dat ze er zat.Ik deed dan gauw me licht aan en rende dan gauw naar beneden en razend vlug weer in bed en dan ging in met me gezicht naar de stoel liggen anders durfde ik niet te slapen.Een keer was ik in slaap gevallen en lag op me zij en me oma riep mij naam ik schrok me eigen kapot.Ik heb toen de stoel uit me kamer gehaald want iedere keer als iemand overleden was of op sterfbed lag dan zat diegene erin en dan was ik doodsbang.Nu is die stoel uit me kamer ik durf nu weer te slapen maar me oma of die andere persoon die net overleden is zit dan soms nog op dat plaatsje waar die stoel stond.Nu staat de stoel op zolder iedere keer als ik op zolder kom blijft die stoel iets beangstigend hebben.Wat kan ik aan deze angst doen en waarom komt mij oma en die andere personen op die stoel zitten wat willen ze van me.
Liefs moira