Loading...
nl

Frustratie's even kwijt!

Mimi*
Mimi* jun 19 '07
Sorry maar ik moet echt even mijn frustratie's kwijt!

Ik moest vanaf vandaag werken bij Ordina Open. Weet niet of jullie het kennen maar het is een groot tennistoernooi in Autotron bij Rosmalen.

Allemaal mensen die goed kunnen tenissen. En grotendeels de mensen met een dikke portomonee komen er op af. Nou niet iedereen is zo verwaand als ze veel centjes hebben. Maar de mensen die ik vandaag heb leren kennen waren de ergste mensen die ik ooit heb meegemaakt.

Ik kreeg als baantje voorgeschoteld parkeerwacht (nu mag er gelachen worden ;)). Nou daar sta je dan een beetje met je armen te zwaaien waar die auto's heen moeten. Heel vervelend. En dan ook nog is in de zon zonder ook maar een druppeltje water te drinken. Kortom het was echt afzien vandaag.

Maar in ieder geval ik stond ergens achteraan met Rick op een groot grasveld. Dus die mensen moeten best een stuk lopen. Moet altijd achteraan beginnen met parkeren. Nou komt een of andere man en die zet zijn auto voor aan neer. Dat was dus niet de bedoeling. Ik loop naar die dikke wagen toe. Waarschijnlijk was het een van de duurste. Stapt die man uit groot, dik, grote bos haar en een hoedje. Dus ik begin heel netjes.
Meneer, kunt u misschien de auto achteraan zetten? Want het is niet de bedoeling dat u hier vooraan parkeerd. ( dat is voor de mensen die moeite hebben met lopen).

Dus die man kijkt me nogal neerbuigend aan. Ja en waarom ik zou ik dat doen? Nouja misschien omdat iedereen dat moet doen. Ja maar ik... u bent niet anders dan andere mensen meneer. Nou ik zet mijn auto daar niet neer. Dus toen werd ik een beetje boos. Want iedereen begon z'n auto voor aan te zetten. Dus roep ik nog is bedankt meneer. En begint ie ook nog is te lachen.

Niet te geloven dat er zulke mensen bestaan. Die je neerbuigend aan kijken omdat ze net iets meer centjes hebben dan dat jij hebt.

sorry maar moest er even uit want vind het onbegrijpelijk!!!

Liefs Michelle
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 19 '07
Je mag vast niet brutaal worden tegen zulke mensen? := (dat was bij mij tegen die tijd al mislukt gok ik.) Dat je er zo geduldig bij blijft := Unk!

Ach meid, die mensen leren het nog wel! :)Heb ooit tegen iemand gezegd dat, hoe arrogant ze ook deed tegen me, ze uiteindelijk toch op dezelfde wc moest gaan als ik (was op een wedstrijd) dus dat ze zoveel meer vast niet zou zijn. Geef ze nog wat tijd ;)Ze moeten nog doorkrijgen dat je vriendschap en liefde niet koopt. Of ze hebben dat al door en zijn daar zo door verbitterd dat ze het uitwerken op mensen die vroeger verstandiger zijn geworden dan hen. Want soms vraag ik me af of die mensen nog wel zo makkelijk terug kunnen..Ze hebben immers een 'reputatie' hoog te houden (volgens zichzelf dan.) En das toch een moeilijk iets om overheen te stappen als je dat al bv 30 jaar doet.
jo
jo jun 20 '07
ja het is echt vervelend hoe hij deed! Maar wel goed dat je zo netjes bleef. ik had waarschijnlijk een dikke kras op zijn auto gemaakt niet dat dat nut zou hebben maar had ie maar niet moeten lachen.
maar autotron ga ik altijd heen als er oldtimer beurs is.
admin
admin jun 20 '07
Hi hi Mimi, dan heb je mijn dochter ontmoet, die zat in 1 van de schoolbussen die s´middags kwamen.
Ze had een geweldige middag gehad, jammer dat die van jou minder was :)

Liefs,
Karin
Devil-Girl
Devil-Girl jun 23 '07
Hey Mimi*, het is inderdaad niet leuk dat die man zo deed met parkeren. Het hoort inderdaad zo dat je achteraan begint met parkeren en dan naar voren werkt. Maar je hebt er dus (zoals je hebt gemerkt) altijd van die mensen tussen zitten die denken omdat ze meer geld hebben, hoger in rang zijn of meer mogen dan een ander, wat echt helemaal nergens op slaat. Ik vind het goed van je dat je naar de man bent toegelopen om te zeggen dat het niet de bedoeling is om zijn auto daar te parkeren. Maar als de man verder niet wil luisteren dan heb jij je plicht ook gedaan en kun je er eigenlijks ook niet veel meer aan doen. Je kunt er hooguit met een collega over praten.

Liefs Devil-Girl

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki