Sorry maar ik moet echt even mijn frustratie's kwijt!
Ik moest vanaf vandaag werken bij Ordina Open. Weet niet of jullie het kennen maar het is een groot tennistoernooi in Autotron bij Rosmalen.
Allemaal mensen die goed kunnen tenissen. En grotendeels de mensen met een dikke portomonee komen er op af. Nou niet iedereen is zo verwaand als ze veel centjes hebben. Maar de mensen die ik vandaag heb leren kennen waren de ergste mensen die ik ooit heb meegemaakt.
Ik kreeg als baantje voorgeschoteld parkeerwacht (nu mag er gelachen worden ). Nou daar sta je dan een beetje met je armen te zwaaien waar die auto's heen moeten. Heel vervelend. En dan ook nog is in de zon zonder ook maar een druppeltje water te drinken. Kortom het was echt afzien vandaag.
Maar in ieder geval ik stond ergens achteraan met Rick op een groot grasveld. Dus die mensen moeten best een stuk lopen. Moet altijd achteraan beginnen met parkeren. Nou komt een of andere man en die zet zijn auto voor aan neer. Dat was dus niet de bedoeling. Ik loop naar die dikke wagen toe. Waarschijnlijk was het een van de duurste. Stapt die man uit groot, dik, grote bos haar en een hoedje. Dus ik begin heel netjes.
Meneer, kunt u misschien de auto achteraan zetten? Want het is niet de bedoeling dat u hier vooraan parkeerd. ( dat is voor de mensen die moeite hebben met lopen).
Dus die man kijkt me nogal neerbuigend aan. Ja en waarom ik zou ik dat doen? Nouja misschien omdat iedereen dat moet doen. Ja maar ik... u bent niet anders dan andere mensen meneer. Nou ik zet mijn auto daar niet neer. Dus toen werd ik een beetje boos. Want iedereen begon z'n auto voor aan te zetten. Dus roep ik nog is bedankt meneer. En begint ie ook nog is te lachen.
Niet te geloven dat er zulke mensen bestaan. Die je neerbuigend aan kijken omdat ze net iets meer centjes hebben dan dat jij hebt.
sorry maar moest er even uit want vind het onbegrijpelijk!!!
Liefs Michelle