Ik dacht; Mwa wiskunde zal wel gaan deze keer! Want ja ik snapte het! En toen kreeg ik het examen voor me en werd ik wakker...*zucht* ik snapte er werkelijk niets meer van! 1 oefening, 1tje! van allemaal kwam ''letterlijk'' uit de cursus! 1tje! Terwijl ze had beloofd dat we met oefeningen letterlijk uit de cursus de helft konden halen! De rest hebben we niet eens gezien! Bah! Kben nì³ì³it geslaagd! Das jaarbuis 1!

Nog eentje en kmag het nog een keer over doen

Pff...Kdacht 'miss benk ni de enige' daar hadk dan weer wel gelijk in! Denk dat het de eerste keer was dat onze klas eensgezind was; veel te moeilijk! Vriendin die altijd rond de 90% haalt voor wiskunde zei zelfs dat ze gebuist zou zijn. De vrouw lachte er eens mee!

Bijzonder leuk grapje mevrouw.
Gaan ze voor de verandering eens moeilijk doen over onze stageplek (GIP) Goh zeg anders gewoon dat jullie eisen dat we gaan werken met oude mensen of met klein grut :@ ''Je stageplek is niet goed, je moet een andere zoeken'' ''oh mevrouw, wilt u dat even voor doen?'' Ze weet potverdikke goed genoeg dat het al zo moeilijk is om ergens binnen te raken als stagiaire van 6de jaar bij een plek waar ze met het onderwerp drugs bezig zijn! En dan gaan ze nu zeuren dat het niet tijdens de schooluren is? Nouen? Wij moeten ook werken bìºiten de schooluren! Doen jullie ook maar es!
Op speelplaats nog wat afspraken gemaakt voor het weekend met mn maatje en dan naar ander lokaal voor Labo. Maatje had dat examen al gehad en zei dat het niet moeilijk was en niet erg lang duurde.
Was idd niet moeilijk, denk datk 80% heb ofzo := Als het niet meer is := was zì³ makkelijk!
Net nog half uurke staan praten en daarna naar huis. Morgen Frans en Biologie. Biologie gaat wel gaan, maar Frans? Wì¡ì¡rom moest Belgie ook alweer tweetalig zijn? *rolleyes*
Bij deze zijn we btw over de helft. 9 gedaan, nog 5 te gaan!