vraag me bij sommige vakken toch vaak af waarvoor ik het in godsnaam nog nodig ga hebben later, en alsk dat dan vraag aan de leeraar krijgk te horen 'algemene kennis'...Tja...dan mogen ze dus in principe ook alle theorie over voetbal invoeren in scholen? Want das ook alegemene kennis.
Vandaag dus Aarderijkskunde en engels! Engels is mijn goede vak. Gisteren een hoop geloop en gedoe gehad door de andere lesgever van mijn lesklantje (en kben nog steeds boos op em ^o) ) + het rijden van mijn eigen paarden, had ik dus maar 1 vak kunnen leren. Alleen aarderijkskunde. Snachts rond half twee oid mijn engels woordjes eens nagelezen. (haha, eerste keer in 5 jaar tijd dat ik mijn engels na lees voor een examen. ) En naar school. Mijnheer was zich aan het opjagen dat ik heel rustig naar de hal ging. 'je hebt nog maar twee minuten!' 'awel...Das nog anderhalve te veel ' pennen pakken en neerploffen in de zaal. Engels ging als niks...heb echt bij geen enkele vraag moeten nadenken!
Daarna Aarderijkskunde, vreesde er wel voor, was gisteren zo opgefokt tijdens leren datk tot 3x toe heb moeten stoppen omdat t gewoon ni ging := En Ak is een van de vakken die ik moet ophalen! *zucht* maar ook dat ging gewoon heel makkelijk! Heb tot nog toe nog geen enkel examen gehad waar van k dacht 'hmmm dat ging grandioos fout!' Ach...6 gedaan, nog 8 te gaan! Dus morgen zitten we op de helft!