Loading...
nl

laatstse loodjes wegen het zwaarst.

Ayasha
Ayasha jun 14 '07
vraag me bij sommige vakken toch vaak af waarvoor ik het in godsnaam nog nodig ga hebben later, en alsk dat dan vraag aan de leeraar krijgk te horen 'algemene kennis'...Tja...dan mogen ze dus in principe ook alle theorie over voetbal invoeren in scholen? Want das ook alegemene kennis.

Vandaag dus Aarderijkskunde en engels! Engels is mijn goede vak. :DGisteren een hoop geloop en gedoe gehad door de andere lesgever van mijn lesklantje (en kben nog steeds boos op em ^o) ) + het rijden van mijn eigen paarden, had ik dus maar 1 vak kunnen leren. Alleen aarderijkskunde. Snachts rond half twee oid mijn engels woordjes eens nagelezen. (haha, eerste keer in 5 jaar tijd dat ik mijn engels na lees voor een examen. :D) En naar school. Mijnheer was zich aan het opjagen dat ik heel rustig naar de hal ging. 'je hebt nog maar twee minuten!' 'awel...Das nog anderhalve te veel ;)' pennen pakken en neerploffen in de zaal. Engels ging als niks...heb echt bij geen enkele vraag moeten nadenken!

Daarna Aarderijkskunde, vreesde er wel voor, was gisteren zo opgefokt tijdens leren datk tot 3x toe heb moeten stoppen omdat t gewoon ni ging := En Ak is een van de vakken die ik moet ophalen! *zucht* maar ook dat ging gewoon heel makkelijk! Heb tot nog toe nog geen enkel examen gehad waar van k dacht 'hmmm dat ging grandioos fout!' Ach...6 gedaan, nog 8 te gaan! :)Dus morgen zitten we op de helft!
jo
jo jun 14 '07
mimi gefeliciteerd en nog veek succes kath!
Mimi*
Mimi* jun 15 '07
Bedankt Jo!
Ayasha
Ayasha jun 15 '07
Nederlands ging gooehoeed! :Y)

Om tien na tien zijn er overigens nog weinig tot geen kantines/cafe'tjes open > ;)Potverdikke! We hebben een uur zitten rondwandelen/fietsen voor we een plekje gevonden hadden :D(ja we gingen wat drinken, mag wel na 7 examens) nog eens bij praten! Zonder aanhangsels. We werden heeeel boos bekeken door een mijnheer die langs ons zat :DZal wel gedacht hebben dat we aan het spijbelen waren ofzo :Dhaha. Die dacht vast 'die jeugd van tegenwoordig!' Toen we er om begonnen te geinen keek die heel snel weg (a) (toen dacht hij vast; ze hebben ook geen respect meer!) en dat terwijl we nog maar net gezegd hadden dat die kleintjes vd lagere school niks respect hadden :D

Na het weekend wiskunde (uh-oh) en labo (open boek!) dus ben nu bezig voor mn voeding.Hebben we dinsdag of woendsag.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Wat is labo?
Ayasha
Ayasha jun 15 '07
natuurwetenschappen.
Ayasha
Ayasha jun 18 '07
Ik dacht; Mwa wiskunde zal wel gaan deze keer! Want ja ik snapte het! En toen kreeg ik het examen voor me en werd ik wakker...*zucht* ik snapte er werkelijk niets meer van! 1 oefening, 1tje! van allemaal kwam ''letterlijk'' uit de cursus! 1tje! Terwijl ze had beloofd dat we met oefeningen letterlijk uit de cursus de helft konden halen! De rest hebben we niet eens gezien! Bah! Kben nì³ì³it geslaagd! Das jaarbuis 1! :(
Nog eentje en kmag het nog een keer over doen :(Pff...Kdacht 'miss benk ni de enige' daar hadk dan weer wel gelijk in! Denk dat het de eerste keer was dat onze klas eensgezind was; veel te moeilijk! Vriendin die altijd rond de 90% haalt voor wiskunde zei zelfs dat ze gebuist zou zijn. De vrouw lachte er eens mee! :(Bijzonder leuk grapje mevrouw.

Gaan ze voor de verandering eens moeilijk doen over onze stageplek (GIP) Goh zeg anders gewoon dat jullie eisen dat we gaan werken met oude mensen of met klein grut :@ ''Je stageplek is niet goed, je moet een andere zoeken'' ''oh mevrouw, wilt u dat even voor doen?'' Ze weet potverdikke goed genoeg dat het al zo moeilijk is om ergens binnen te raken als stagiaire van 6de jaar bij een plek waar ze met het onderwerp drugs bezig zijn! En dan gaan ze nu zeuren dat het niet tijdens de schooluren is? Nouen? Wij moeten ook werken bìºiten de schooluren! Doen jullie ook maar es!

Op speelplaats nog wat afspraken gemaakt voor het weekend met mn maatje en dan naar ander lokaal voor Labo. Maatje had dat examen al gehad en zei dat het niet moeilijk was en niet erg lang duurde.

Was idd niet moeilijk, denk datk 80% heb ofzo := Als het niet meer is := was zì³ makkelijk!

Net nog half uurke staan praten en daarna naar huis. Morgen Frans en Biologie. Biologie gaat wel gaan, maar Frans? Wì¡ì¡rom moest Belgie ook alweer tweetalig zijn? *rolleyes*

Bij deze zijn we btw over de helft. 9 gedaan, nog 5 te gaan!
Ayasha
Ayasha jun 20 '07
Jeiij! Nog maar 1 examen en het moeilijkste van allemaal is vandaag dus gedaan! Ging nog redelijk. Mijn leerkracht (een van de) kwam er bij zitten en kwam even praten (was mijn kladblad aant lezen, stonden liedjes opgeschreven :)) Hij heeft bij 1 ding gezegd 'iets bijschrijven' en geknikt toen k dat deed. Voor de rest heeft hij niet echt wat gezegd van 'das fout' dus ik dénk dat het wel over zal zijn. Al is hij niet degene die ze verbeterd...

Daarna fysica, ging zoo makkelijk. Heb eens rondgekeken in de zaal, Ongelooflijk wat mensen allemaal doen om zich niet te vervelen :Deen meiske zat haar typex roller heel gefasineerd te bekijken. Overal eens aan draaien/tegen duwen/aan trekken :DEen andere jong zat torentjes te bouwen van markeerstiften :DLangs mij had n buurmeiske mijn kuren over genomen en was haar kladblad aant volzetten :D

Morgen nog geschiedenis en we zijn klaar :D2.5 maand vakantie...Heeeeeerlijk :D
Ayasha
Ayasha jun 28 '07
Ik wist het stiekem gisteren al maar vandaag mag ik het officieel maken; Ik ben geslaagd!
Geen enkele onvoldoende! :| Enkel wiskunde examens had ik een onvoldoende (zoals voorspelt), maar doordat ik goed had op mijn dagelijks werk was dat 57%.
Verwacht die vrouw dat ik een toets ga maken op mijn verjaardag om 11 uur?!!
Mooi niet! school begint pas 1 september en dan wil ik em gerust gaan maken, maar niet op mijn verjaardag. Ben goed maar niet gek, maar komt er op neer dat we daar alsnog dik anderhalf uur gezeten hebben ivm ons GIP... *zucht*

leuk..Je rapport afhalen, leerkrachten zien ons nooit graag vertrekken, ze willen ons altijd zo lang mogelijk bij zich houden. :+
Mimi*
Mimi* jun 28 '07
Gefeliciteerd Kath :D
Ayasha
Ayasha jun 28 '07
Thx! Nu zouden we ons binnen de 2 dagen moeten gaan voorstellen aan een schooltje, want ja de school is eig uit morgen he. En ze begrijpen niet van onze kant dat wij er ook niets aan kunnen doen dat we daar niets van wisten! Bah!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 29 '07
Ik ben trots op je!
Selma
Selma jun 29 '07
Hoi Kath,

Van harte gefeliciteerd.

Liefs en groetjes, Selma.
jo
jo jun 29 '07
He Kath
hartelijk gefeliciteerd!!
Ayasha
Ayasha jun 29 '07
Soh, vanmorgen naar de directrice van die school waar we stage gaan lopen gegaan. Was een bijzonder vriendelijke mevrouw! :)Een aantal dingen gevraagd ivm kledingsvoorschriften voor leerkrachten etc. (omdat wij daar uiteindelijk ook bij zullen ''horen'') maar ze vond ons goed zoals we waren. (danku mevrouw *vereerd*) Ook mochten we haar altijd bellen en altijd naar haar toe gaan als er problemen waren. We krijgen het 6de leerjaar toegewezen (12 jarigen) waar we dan een activiteit mee zullen moeten doen en waar we een viertal dagen bij in de klas zullen staan. (2 kijkdagen, 2 doe dagen)

bedankt allemaal overigens! :)
mause
mause jun 29 '07
hoi kath,

van harte gefeliciteerd.
LPChip
LPChip jun 29 '07
Gefeli Kath! :)
Ayasha
Ayasha jun 30 '07
thx mause en lpchip! ;)
Pagina's: Vorige 1 2