Loading...
nl

gezichten zien

linkie
linkie mei 31 '07
Regelmatig voor ik ga slapen zie ik verschillende gezichten van mensen die ik niet ken.

Mooie gezichten.....half vergane gezichten soms....maar eig. nooit kinderen....altijd zo tussen 20-50 denk ik.....verschillende huidtinten.

Heb alleen geen idee wat de boodschap erachter is.
Delen:
LPChip
LPChip mei 31 '07
Je zegt: voor je gaat slapen.

Is het een soort van fantaseren om je gedachten leeg te maken?

En wanneer zie je ze precies?

Met je ogen open of dicht?
linkie
linkie mei 31 '07
als ik rust neem en mn ogen sluit, flitsen ze voorbij.....sommige heel kort andere blijven wel 2 seconden staan

mn hoofd is dan leeg dus ik "bedenk" ze niet, ze zijn er gewoon.
Ik krijg alle tijd om ze te bekijken maar er komt nooit een "bekende" langs zeg maar.
Ik kan het ook niet sturen....wat voor soort gezichten ik te zien krijg.
LPChip
LPChip jun 1 '07
Hmm. Dat is niet iets waar ik ervaring mee heb. Misschien dat iemand anders weet wat dit kan zijn?
jo
jo jun 1 '07
?? ik heb ook geen idee!!
wel apart!
Wendy's
Wendy's jun 1 '07
Ik heb dat ook wel eens gehad.. net als wat je zegt waren het voor mij ook onbekende.
Het zijn dan geen entiteiten, maar echt beelden..
Ik ging ze toen maar lezen ;)

Bewegen ze bij jouw???

Ik weet helaas niet precies wat dit is, ik kan alleen mijn ervaring delen! ;)
linkie
linkie jun 3 '07
[QUOTE]Origineel van Wendy's:
Bewegen ze bij jouw???

neh ze bewegen niet.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '07
Kan je wel sturen hoe je het gezicht bekijkt? Dus dat het hoofd naar links draait of naar rechts draait en heb je er gevoel bij? Als dat namelijk niet zo is dan denk ik dat het eigenlijk niet zoveel bijzonders is. Tenminste, het is wel bijzonder :), maar er zit geen spirituele gedachte achter. Wat er namelijk gebeurd als je gaat slapen, dan komt je lichaam in een soort rust-toestand. Dat betekend echter niet dat er niets meer gebeurd in je hersenen. Het kan dus zo zijn dat er stofjes in je lichaam vrij komen, door bijvoorbeeld iets dat je gegeten hebt, die signalen naar je hersenen sturen. Aangezien je hersenen niet goed weten wat ze van deze signalen moeten maken, proberen ze iets te interpreteren dat ze goed kennen. Blijkbaar ben jij veel bezig met gezichten, en het kan daarom dus zijn dat dit beeld het beste overeenkomt met hoe jij gezichten ziet.
Probeer eens te analyseren of er een verband zit tussen je voedsel en deze gezichten zien, of misschien wel tussen verschillende dagen of iets dergelijks.

Voor mijn gevoel is dit dus geen contact met een entiteit, want dan had je meer interactie kunnen hebben. Maar misschien heb ik het wel mis, dus wie weet.
linkie
linkie jun 4 '07
Ik heb nog niet het gevoel dat ik ze kan sturen, echter hoe langer ik me concentreer op een gezicht hoe langer ik hem zie.

Maar je moet het je voorstellen als een gezicht dat je recht van voren ziet en een persoon die door je heen kijkt, net als jou foto op het forum nims. Ik houdt het niet lang vol daarnaar te kijken....k weet niet waarom niet....ik heb dan de behoefte me aftesluiten in plaats van contact te maken.

Daarnaast als ik echt aandacht ga besteden aan de gezichten lijkt de reeks gezichten niet op te houden.....dus meestal sluit ik me er voor af...dan zijn ze doorgaans snel na een stuk of 4 verdwenen.

Ik zal mn voedselpatroon eens in de gaten houden en bijhouden wanneer ik ze wel en niet zie, wellicht vind ik een verband.
Selma
Selma jun 13 '07
Hoi Linkie,

Ik herken jouw verhaal.
De eerste keer dat het mij overkwam schrok ik mij een hoedje.
Ik ging naar bed was nog wakker, deed mijn ogen dicht en waps ineens een gezicht, soms komt het vanuit het donker op mij af en net op het moment dat het herkenbaar wordt is het verdwenen.
Inderdaad zijn het soms fragmenten van een gezicht alleen een oog of een half gezicht.
In het begin deed ik snel mijn ogen open om het beeld kwijt te raken nu ben ik wat meer nieuwsgieriger dus ik probeer er wat duidelijkheid in te krijgen.
Soms voelt het bedreigend en soms geeft het gezicht mij een rustig en vredig gevoel.
Opvallend voor mijzelf is, was het eerst in zwart wit, nu begint het eerst met een rood beeld.
Dat rode moet je meer zien als een rood dooraderd geheel, een rood vlak met een soort van warrig spinnenweb van donkerder rode lijntjes.
Kort daarna komt er een gezicht, of ik roep dat op, of zoals Nims oppert heeft het met voeding te maken, of het is je gesteldheid van dat moment.
Wat bij mij ook soms voorkomt is, dat ik midden in de nacht wakker word, doordat iemand heel hard en duidelijk mijn naam roept.
Dat is altijd ff een verwarrende ervaring want mijn partner ligt in diepe rust en voor de rest is er niemand in huis en toch word ik er wakker van.
En meest typerende is eigenlijk dat ik weet wie er roept, terwijl die persoon er niet is.
Meestal probeer ik de volgende dag die persoon te spreken te krijgen en inderdaad is er dan iets met die persoon aan de hand.
Ook zie ik overal gezichten in of het nu om wolkenformatie's gaat, de tegeltjes van mijn wc vloer, de patronen in een gordijn.
Misschien zoals een vriend eens zei: meid je hebt een levendige fantasie.
Verwarrend yep, maar dat is ook mijn middelste naam, :)

Liefs en groetjes, Selma
linkie
linkie jun 13 '07
Hoi selma, leuk te zien dat ik niet zo raar ben als ik dacht....haha

Zoals je zei het kunnen ook delen van een gezicht zijn.....dat had ik nog niet geschreven maar is idd zo.
Ik zie ze doorgaans allemaal in kleur, zal daar in het vervolg iets beter op letten.

Omdat het ook mij steeds weer overvalt doe ik de eerste keer mn ogen vrijwel direct open....dan denk ik ok toch ff kijken....en kan ik zien wat er komt.
gisteravond had ik er eentje die voor mij nieuw was. Heb chinees gegeten gister...even analyserend op voedsel gebied.....wellicht een vetsin-reactie daar ben ik namelijk allergies voor als ik het in te grote mate binnenkrijg....
ik zag een soort indiaans gezicht, maar hij bleef zover weg dat ik hem niet duidelijk kon zien, net alsof hij zich wel wilde laten zien, maar toch ook weer niet en bijzonder was er kwamen geen andere voor of na dit keer.

Ik wordt ook wel eens wakker met het idee dat iemand me geroepen heeft, maar denk dan intusse standaard...oh gedroomd en ga weer slapen....ik kan daar namelijk helemaal niets mee.....en het gebeurt steeds minder heb ik het idee, alleen in periodes waarin ik het heel druk heb gehad en dingen moet verwerken en op een rijtje moet zetten. Heb nog geen connectie gelegd met hetgeen wie me roept....geloof niet dat ik dat kan horen....maar zal me het de volgende keer eens afvragen als ik het nog eens beleef.

groetjes Kalinka
flicka
flicka jul 31 '07
he selma en linkie
wat moest ik lachen toen ik net je verhaal las,
ik kan je de hand schudden ik heb exact het zelfde. de gezichten voor het slapen gaan en ook overal gezichten in zien. en er word heel vaak bij mij me naam geroepen, soms word er echt geschreeuwd. maar daar reageer ik niet op, ik moet een balans zien te vinden dat ik open sta en dat ik gewoon mezelf ben.
en als ik s,avonds naar bed ga doe ik dat met 1 reden, dat ik wil slapen. en niemand hoeft bij daarbij te storen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
Als je druk bent, kan het ook zijn dat je minder goed slaapt, en dus alerter bent. Je wordt dan sneller wakker van bijgeluiden die lijken op bekende geluiden. Je voelt je op die momenten minder veilig, en bent dus alerter.
flicka
flicka aug 1 '07
ik ben het eens dan je minder goed slaapt als je drukker bent, enja je bent dan ook alerter maar is het ook niet mogelijk omdat je misschien erg open bent en daarom vanalles hoort en ziet.
ik denk dat je als je het eenmaal hebt meegemaakt je idd alerter bent op wat komen gaat er je daar op concentreerd bewust of onbewust. je houd je er mee bezig dus sta je helemaal open.
ik denk als je het niet meer wilt zien je er niet meer mee bezig moet zijn maar je meer op je zelf moet richten.
misschien door ontspannings oefeningen en alles van de dag van je af laten vallen. ik zie het zelf ook normaal elke nacht maar toen mijn oogjes open gingen en me op mezelf ging richten had ik er vancht geen last van maar dat zou hetzelfde zijn als je er van afsluit en zo zal ieder zijn eigen manier hebben en of moeten vind
linkie
linkie aug 6 '07
hey flicka,
Ook bij ontspanningsoefeningen kunnen mijn gedachten afdwalen en kan ik ineens personen zien. Wat ik merk de laatste tijd is dat mijn stemming bepaald wat voor soort gezichten ik zie.
Ben ik vrolijk/blij.....ook vredige gezichten. Ben ik bang, gestressed of oververmoeid.....dan rare of soms zelfs vergane gezichten.

Ik herinner me sinds kort ook weer hoe ik me aangeleerd heb gezichten te zien.

Vroeger keek ik vaak tv voordat ik naar bed ging. Ook tv die voor mijn oogjes best eens eng konden zijn. Als ik dan in mijn bed lag en bang was voor dingen die ik op tv had gezien, bedacht ik me dat ik dat met positieve beelden kon oplossen. Ik ging bewust denken aan de smurfen, ik kon het hele dorp en de smurfen dromen in mijn hoofd. Enge beelden verdwenen daarmee.
Toen ik wat ouder werd probeerde ik van bedrijgende gezichten lachende gezichten te maken of een smurfengezicht of een appel.
Dat kan ik nu nog steeds, maar ben niet meer bang voor de meeste gezichten, dus probeer ik ze nu vaak te doorgronden. Dat laten ze niet toe waardoor ik een ander gezicht zie.

Echter ik zie ze steeds minder de laatste tijd....het beeld veranderd wat....soms zie ik nu hele mensen die soms bewegen of dansen.....das weer eens wat anders haha.....ik heb er nog geen verklaring voor.
flicka
flicka aug 6 '07
ja dat je gedachten kunnen afdwalen daar heb ik ook nog wel eens last van en dat is naar mijn mening ook belangrijk leren je gedachten onder controle te krijgen.
geen gemakkelijke opgave maar ik doe in elkgaval mijn best en het lukt me wel aardig.
ik zag of zie ook best vaak dieren ook heel apart maar daar heb ik totaal geen last van omdat ik zelf dieren zie als onschuldige wezens dus iets positiefs. ik sta inweze open voor alle positieve energieen en geniet daar ook van.
heb wel eens gehad dat ik het centrum inging en dat ik een beetje down was en dat er dan iemand langs me liep en die ik dan aanvoelde die intens blij was en daar werd ik dan ook weer blij van.
Beschermengel
Beschermengel sep 9 '07
Ikzelf denk dat jullie gewoon open staan voor die andere wereld!

Ik heb dat zelf namelijk ook..ik praat tegen ze ( in het begin was ik ook bang hoor)..en krijg soms antwoord.

Ik ben er absoluut niet meer bang voor hoor..ik denk zelf dat het dolende zieltjes zijn die om aandachtvragen..meestal visualiseer ik en prachtig mooi licht en vraag of ze daar naar toe willen gaan.

Toen mijn hond was overleden.. zag ik zijn energie regelmatig op de bank springen of door de kamer zweven.

Ik heb op een gegeven moment hem gevisualiseerd en gevraagt of hij naar het licht ging ..terwijl ik dat deed...hoorde ik een geraas langs mijn hoofd en ECHT! ik hoorde zoefffffffff rechts van mijn oor ..echt een heel kabaal hoor ..en ik heb de energie van mijn hondje niet meer gezien daarna.

Dus probeer als je de gezichten ziet ..licht te visualiseren en vraag of ze daar naartoe willen!


Liefs Beschermengel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki