Loading...
nl

dieren paranormaal....

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '07
Ik bedoel met het begrip van sterren dus niet in de zin van horoscoop, maar in de zin van zwarte gaten, andere planeten, andere universa etc. Ik denk dat de beleefwereld van de dieren beperkt is tot de minimale instinctieve zaken. Ik denk dus ook niet dat dieren weten hoe het allmaal in elkaar zit (net zoals mensen dat niet weten). Ik denk hoe groter het bewustzijn, hoe meer hiervan te weten komt. Ik heb dieren nog nooit een zielenkoppeling met elkaar zien doen, terwijl mensen dit wel bewust kunnen doen, en daar ook de meerwaarde eruit kunnen halen.
LPChip
LPChip jun 20 '07
Hoe weet je dat ze dat niet doen dan?

Dat jij het niet kan waarnemen wil niet zeggen dat het ook niet zo is.

Ik kan me voorstellen dat dit niet zal gebeuren bij de huis, tuin en keuken mus (om het maar zo even te noemen)

Huisdieren zijn gewoon te tam om dat te kunnen. Die kunnen niet overleven in de wilde natuur, maar dieren die echt in het wild leven hebben dat denk ik wel, een zielenkoppeling.

Hun zijn ook net als mensen, met een ziel enzo, alleen minder ontwikkeld op materialistische manier.

Ik denk zelfs dat bepaalde dieren boven de mens staan als het gaat om spirituele dingen.

Denk maar eens aan de legendes van de eenhoorn, of de mythes rond de draken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '07
In legendes van eenhoornen en draken komt dit helemaal niet voor. Daarnaast waren dit juist dieren die alleen leefden, en dus ook geen zielenkoppeling hadden. Daarbij weet ik ook niet dat ze dat wel of niet doen, er stond ook dat ik dat dacht. Ik denk dat nog steeds. De ziel van de dieren is niet ver genoeg bewust / ontwikkeld om deze vermogens te kunnen hebben.
Ayasha
Ayasha jun 20 '07
NiMS Ik ''praat'' dagelijks met dieren, vnl paarden. Ze zijn vaak beter ontwikkelt dan veel mensen. Ze zeggen het op een andere manier. Maar als je goed kijkt, luisterd en begrijpt kom je er achter hoeveel die dieren éigenlijk weten! Het is verbazingwekkend hoe slim en bewust ze werkelijk zijn. Ik heb net nog eentje gedaan...Die was ontzettend verstandig.

Dus weet maar zeker dat hun ziel wel ver genoeg is, echter de mens is te beperkt om hen te begrijpen. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '07
Volgende keer als je een paard "spreekt" vraag hem eens of hij zich bewust is van andere planeten, andere entiteiten en wezens en aura's bijvoorbeeld. Ik ben wel benieuwd wat voor antwoord je erop krijgt.
Ayasha
Ayasha jun 20 '07
aura's en entiteiten zijn zij zich bewuster van dan jij en ik NiMS. Ze zijn daar een pak gevoeliger voor. Kzal eens aan mijin jongeheer vragen wat ie denkt over andere planeten. Die ga ik zo toch even rijden. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '07
:Dik ben benieuwd of hij het begrip kent en er ook weet van heeft :).
Ayasha
Ayasha jun 20 '07
De jongeheer wist heel goed wat sterren waren :)Pret was er wat minder van op de hoogte (maar die heeft het verstand van een veulen :=) en Phara had 'de wijsheid in pacht' vond hij zelf dan :+ (en nee, ze zeggen niet letterlijk wat het is. Ze zullen je geen hele theorie geven,m aar wel gevoelens, beelden etc)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 21 '07
Ok interessant. In hoeverre zijn ze op de hoogte van 2012 en wat er op dit moment gebeurd met de mensheid? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze daar tegenover staan. Daarnaast vroeg ik me af, hoe komen ze aan die wijsheid als ze het niet leren van iets of iemand? Kan jij eens vragen hoe ze dat weten?
Sheva
Sheva jun 21 '07
Het is echt waar wat Kath zegt,
Mijn Oom en tante hadden 3 paarden en met Drosme ging het niet goed.
Toen kwam die vrouw langs (die met dieren praat),
En ze ging overleggen met Drosme en het klinkt raar maar als het juist was knikte Drosme met zijn hoofd op en neer...

Het ging om de bodem bedekking in de stal die was niet goed voor hem en daarna was hij beter en niet meer ziek.
Mijn oom is vrij nuchter en steekt echt overal de draak mee maar hij was hevig onder der de indruk!

Het leuke is dat geen vee arts Drosme kon helpen en hij werd steeds zieker en een sessie met deze vrouw loste al de problemen op....
Echt een mooie ervaring(ook voor het paard)dat iemand hem begreep...
Ayasha
Ayasha jun 21 '07
NiMS ze zijn zich bewust van de veranderingen rondom zich. Pret is daar dacht ik zo het levende bewijs van zoals jij ook wel weet ;)

Maar dat is voor morgen. Zal het een keer aan de wijste van de drie (Ex dus) vragen. De andere twee zijn speels en vermoeiend om op die manier mee te communiceren :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 21 '07
Ik ben benieuwd :).
Ayasha
Ayasha jun 21 '07
Explo was zich idd bewust van de verandering. Ook Pret pikte er op in (brutaaltje :D) en ook die wist heel goed wat er ging gebeuren. :)Ze zijn soms bewuster dan ik zelf verwacht.

Ik vind niet dat wij als mens ons boven dieren mogen plaatsen, tenslotte zijn we zelf maar een stel arrogante zoogdieren.
Sheva
Sheva jun 21 '07
Whahahaha idd... ;)

Wij mensen kunnen veel van dieren leren!
Ayasha
Ayasha jun 22 '07
Dieren zijn de spiegel van ons...Dat is waarom ze bij zoveel mensen problemen geven ;)
Sheva
Sheva jun 22 '07
Ja idd,Kath...

Dat merk ik ook aan mijn 4 honden als er spanning heerst of stress dan merk je dat ook aan de honden...

Ze zijn zo gevoelig...en zo lief,ze willen je troosten.
Als je de mensen leert kennen leer je de dieren waarderen....
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki