Loading...
nl

Ik ga God een brief schrijven

Acheliah
Acheliah mei 28 '07
Ik ga God een brief schrijven:

Allerbeste God

Zou je voor mij een ander script willen schrijven ik vindt dit script niet zo leuk meer. Ik wil mijn leven beteren maar krijg zo geen kansen. Ik hoor nu dat er andere mensen in mijn huis komen wonen terwijl ik van niks weet. God verander het script ik zou het normaal niet vragen maar dit verhaal is niet leuk meer weet je. :(

Je weet wel :p
Delen:
Ayasha
Ayasha mei 28 '07
Het verhaal van je leven schrijf je zelf en niemand anders Dinie, dus je brief gaat weinig uithalen.
Acheliah
Acheliah mei 28 '07
Ze zeggen toch altijd dat toeval niet bestaat en dat je leven al uit gestippeld is.
Ayasha
Ayasha mei 28 '07
Dat zeggen mensen die zelf niks willen doen aan de dingen die hen overkomen en liever alles over zich heen laten komen Dinie.
Acheliah
Acheliah mei 28 '07
Dat is waar.
Sheva
Sheva mei 29 '07
HI Dinie,

Ik neem aan dat je in een huurhuis woont en daarom weet ik ook dat ze de huur niet zomaar mogen opzeggen...
Alleen als je een huur achterstand heb dan heb je wel een probleem.

Als dit niet aan de orde is moet de verhuurder passende woonruimte voor je zoeken...en daar hoef je niet altijd mee akkoord te gaan.

Hij mag niet zonder gegronde reden de woning aan iemand anders gaan verhuren.

Liefs Sheva
Acheliah
Acheliah mei 29 '07
bleek fout te zijn ze hadden de brief niet goed gelezen maar wel naam over straat he zo van zij moet eruit grrrrr
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '07
Gelukkig maar. Je brief aan God, is dus aangekomen ;).
Acheliah
Acheliah mei 30 '07
Thnx mop
JPM
JPM jun 3 '07
Nog een kleinigheid over dat je je eigen leven zelf kiest.

Doordat je je leven zelf kiest, zal je nooit meer krijgen dan je aankunt.

Onthoud dat!
admin
admin jun 5 '07
Soms voelt dat niet zo, maar je hebt wel gelijk.
Thomas A
Thomas A jun 5 '07
Q Serge;"Doordat je je leven zelf kiest, zal je nooit meer krijgen dan je aankunt".

Wijsheid Serge. Als we soms denken dat we het moeilijk hebben dan zijn dat dan ook altijd gedachten. Binnen de gevoelswereld bestaat het dan ook niet. Punt is dat erg veel mensen hun gevoel (deels) af hebben gesloten omdat ze nare ervaringen achter de rug hebben. Het gebroken (zelf)vertrouwen kan dan gemakkelijk angstig maken, voor wat dan ook.
Terugkeer naar (zelf)liefde is dan een thema, maar in ons eigen ratio veelal een onmogelijkheid omdat er van alles bovenop ligt en/of zitten we met dikke blinde vlekken.
Een reis om aan te gaan waar je in geloven moet en jezelf niet wijs moet maken dat het allemaal niet meer kan, na alles wat er in je leven is gebeurd!!!! Het kan namelijk wel!!!

Durf je voorbij je angst gaan?
Kun je vergeven; jezelf en die anderen?
Wil je leven in innerlijke vrijheid?

Dan ga op reis..............

Thomas
admin
admin jun 6 '07
Jezelf vergeven...zelfliefde...
Hoe doe je dat? Hoe schakel je dat kleine stemmetje uit in je hoofd waardoor je jezelf zo waardeloos voelt? Ik weet dat ik hier aan moet werken en ik doe echt mijn best, ik wilde dat dat stemmetje wat anders zei..
Acheliah
Acheliah jun 6 '07
Ja ik wou dat mijn gevoel ook iets anders zei. Ik voel me eigen iig niet knap, wel lief, eerlijk zeker trouw maar ook heel erg onzeker.

Liefs Dieneke
LPChip
LPChip jun 6 '07
Waarom zou je naar je negatieve kanten kijken, als je je positieve kanten ook kan belichten?

Ze zeggen: Je bent zoals je je voelt. Als jij je concentreert op de positieve kanten van je, dan zul je je ook zo gaan voelen, en wordt je positief.

En er is eigenlijk maar 1 woord voor dit geheel.

Durven!

Durf om je negatieve instelling te negeren, en Durf om positief te zijn. Wat kan jou het schelen dat anderen zich mogelijk zouden storen aan je "negatieve" dingen? Als jij dat toelaat, verander je niet. Durf om eens positief te zijn!
admin
admin jun 6 '07
Ik begrijp wat je bedoelt, het is echter niet omdat anderen zich storen aan mijn negatieve dingen, ik stoor mijzelf aan mijn negatieve kanten. Ik bedoel eigenlijk dat dat stemmetje mij steeds op mijn "donder"geeft.Ik weet dat ik geen slecht mens ben, maar bij alles wat ik verkeerd of anders moet doen, dan is het er weer.
Ik doe het dus zelf, wat anderen denken vind ik wel belangrijk, maar niet zo belangrijk dat ik mijzelf daardoor zou veranderen, tenzij ze dingen zeggen waar ik ze gelijk in moet geven.
Ik praat bijvoorbeeld veel te veel en had de vervelende gewoonte om anderen niet goed uit te laten spreken, iemand zei dat ooit tegen mij en omdat het inderdaad klopte ben ik daarop gaan letten en beter gaan luisteren, dat is kritiek waar ik wat mee kan. Het is de kritiek die ik van dat stemmetje krijg die me zo naar beneden haalt dat ik me soms echt waardeloos voel terwijl ik weet dat dat niet hoeft.

Als ik bid en contact maak met "de bron"voel ik de liefde en weet ik dat ik met al mijn fouten nog steeds een waardevol mens ben en dat ik er zeker mag zijn, het is dat stomme stemmetje me er dan weer op wijst dat ik veel beter mijn best moet doen en me dan onherroepelijk weer herinnert aan alle fouten die ik maak. Ik word er erg verdrietig van en heb dan vaak het gevoel dat hoe goed mijn best ik ook doe, het misschien nooit genoeg zal zijn.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf, waarom haalt mijn ego mij dan steeds weer onderuit?
Zucht, excuus voor mijn klaagzang. Het moest er even uit :)

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Waar je last van hebt is aangeleerd gedrag. Slechte gewoontes zijn het moeilijkste om af te leren, maar het begint bij bewustzijn. Jij wordt je er van bewust dat jij dit steeds bij jezelf doet, zonder dat je eigenlijk begrijpt waarom je dit nu steeds moet doen. Mooi moment dus, om de nutteloze dingen in het leven los te laten.

En waarom jouw ego je onderuit haalt? Omdat je dat nu eenmaal gewend bent. Nu je het weet, kun je je ego tegenhouden ;).
admin
admin jun 7 '07
Als ik zou weten waarom, zou het voor mij makkelijker zijn om los te laten.
Mijn ego{als het mijn ego is} is erg streng voor mijzelf, maar kan ook heel lief zijn als ik het wel goed doe. Ik kom er vast wel achter vroeger of later.

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Daar kom je wel achter. Begin bij het herkennen van patronen bij jezelf. Zodra je deze begint te herkennen, kun je ze ook doorbreken. Begin eens te kijken bij je onzekerheid. Deze belemmert je nog het meest.

Zoek geen oorzaken, zoek oplossingen!
Mimi*
Mimi* jun 9 '07
Maar als je geen oorzaak hebt kan je toch geen oplossing vinden?Je zoekt toch naar een oplossing voor de oorzaak?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki