Loading...
nl

Het Merudi Boek

Debiorah
Debiorah mei 30 '07
Goeie opzet Nims! Ik denk ook idd dat het toevoegen van persoonlijke dingen het levend maakt. Want niet iedereen die wel graag wat over de nieuwe tijd wil weten hapt deze teksten in een keer weg. Ik denk dat de persoonlijke dingen in combinatie met de teksten het voor meer mensen toegankelijk maakt. Wat ik me wel afvraag, zal de benoeming van god niet veel verkeerde reacties oproepen? Ik zie god anders als een christen en geef er ook de voorkeur aan om het geen god te noemen. Ik ben hier niet over gevallen in de teksten maar ik vraag me af hoe anderen dit ervaren.
Verder vind ik het nog steeds een geweldig idee en zal kijken of ik iets bij de teksten kan vinden op het forum. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '07
Zo, deze vakantie heb ik wat meer tijd gestoken in het Merudi Boek. Zo heb ik alle hoofdstukken eens opnieuw ingedeeld, zodat het weer 1 groot "lopend" verhaal is. Ook heb ik wat meer stukjes van het forum toegevoegd. Kijk het even in, en help mee zoeken naar stukjes die erbij kunnen komen. Ik denk dat je nu een beter idee krijgt van hoe het boek eruit zal komen te zien. Tips en opmerkingen hoor ik uiteraard ook graag :).

De meest recente versie kun je uiteraard hier vinden:
http://www.merudi.net/nl/merudi_boek.pdf

p.s. De benaming van God wil ik eigenlijk zo laten, aangezien het ook zo in de teksten is doorgekomen. Ik was niet van plan om de teksten inhoudelijk nog aan te passen, enkel nog toe te lichten. Het is wel een idee om toe te lichten dat God, staat voor de bron, etc. dus dat zou er mooi bij kunnen :). Ik weet niet of daar ergens op het forum al is over geschreven.
Thomas A
Thomas A jun 5 '07
Julien, wat een geweldig idee dat boek van je!!!

mijn zege heb je...............

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Bedankt Thomas :). Aangezien ik ook wat van jouw kennis wil opnemen, ben ik blij dat je hier positief tegen over staat. Maar ik wil nog iedereen benaderen, dus dat zal ook nog wel gebeuren. Mochten er nog meer opmerkingen / tips voor het boek zijn, dan hoor ik die graag.
JPM
JPM jun 7 '07
Mocht je me nodig hebben, i'm going to sit and wait here ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Nou je mag meehelpen met het zoeken van stukjes voor in het boek ;).
JPM
JPM jun 7 '07
Een deeltje over de astrologie? :p
Thomas A
Thomas A jun 7 '07
Kijk maar Nims wat je gebruiken wil. Van alles wat ik heb gepost kun je wat mij aangaat onbeperkt gebruiken. Afgelopen weekend heb ik gelezen wat je wilt publiceren en reeds en het ziet er naar mijn idee erg overzichtelijk en prof. uit.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
@Serge: Als je een leuk onderwerp erover begint, of misschien leuke wijsheden deelt, zal ik het zeker gebruiken ;). Aangezien jij de astrologie expert bent :p kan jij vast wel iets interessants delen.

@Thomas: Bedankt! Het doet me goed om te weten dat jij je belevingswereld met de wereld wilt delen :).

@iedereen: Het doet me echt goed om te zien wat Merudi aan het worden is. Als ik me een paranormale wereld zou voorstellen, dan is de manier waarop het hier gaat, een goed beeld van hoe ik de nieuwe wereld zou willen zien.
JPM
JPM jun 8 '07
Goh, expert ben ik zeker niet. Maar ik ben wel bereid hier het één en ander over te posten de komende weken. (maar dat zal toch nog een weekje of twee duren voordat er echt iets serieus gepost zal worden. ivm blok)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Dat is geen probleem. Ik heb niet de illusie dat ik het boek binnen 2 weken af heb ;). Iedere hulp is welkom :).
Mimi*
Mimi* jun 9 '07
Erg leuk NiMs met die stukjes van mensen er tussen door! Maakt t lekker levendig
Debiorah
Debiorah jun 9 '07
Vind het nog steeds een goed initiatief, natuurlijk voel ik mij vereerd een bijdrage te kunnen leveren! :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '07
Ik voel me vereerd jullie teksten te mogen gebruiken :D.
Debiorah
Debiorah jun 12 '07
Ik vroeg me af of je ook afbeeldingen aan het boek wilt toevoegen. In de vorm van wat geplaatst is op het forum of een bijdrage van de forumleden. Ik zou dan namelijk wel wat mooie plaatjes willen maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '07
Ja dat wil ik ook, maar dan moet het wel in relatie staan met de tekst die erover gaat vind ik dan :). Dus als je een plaatje vind, die je bij een tekst vind horen, laat maar weten waar deze staat op het forum, en waar deze dan moet komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '07
Vannavond heb ik weer tijd besteed aan het boek. De pdf is weer geupdate met nieuwe teksten.
http://www.merudi.net/nl/merudi_boek.pdf

Ook heb ik iedereen een PB gestuurd waarvan ik enige tekst heb gebruikt om toestemming te vragen. Bedankt iedereen voor jullie medewerking! Zonder jullie had dit boek niet bestaan.

Het is echt leuk om te zien hoeveel kennis, wijsheid en kunde er in 3 jaar is verzameld. Het is ook leuk om de oude berichten weer eens te lezen. Kortom, kijk het boek eens door en geef je tips ;).
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki