Loading...
nl

Het Merudi Boek

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Al een tijdje loop ik met het idee rond, om een Merudi Boek te gaan schrijven. In dit boek wil ik de Merudi beleving vastleggen zoals hier op het forum maar ook de teksten van de hoofdsite in zijn opgenomen. De rode draad zullen de berichten van Gabriel, Michael en de Engelmens zijn, waarin er hier en daar een uitstapje wordt gemaakt naar bepaalde reacties / onderwerpen die hier op het forum te vinden zijn. Ik wil het dus een afwisseling maken van teksten, gedichten, leuke discussies, etc.

Wat vinden jullie hiervan?
Delen:
Mimi*
Mimi* mei 16 '07
Ik vind het wel een goed ideetje. Het is ook goede promotie voor de site. En zo worden de berichten ook verder verspreid.
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Lijkt mij een leuk idee! Maar hoe wil je dit verspreiden? Via Merudi? Of moet het een soort promotiemateriaal zijn?
En bestaat er dan ook de mogelijkheid voor merudianen om bijvoorbeeld hun ervaring of verhaal bij te dragen. Natuurlijk kun jij dan de selectie maken. Maar ik denk dat dit ook goed kan weergeven hoe gemengd het spirituele volk is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ik wil kijken of er dan een uitgever is die geinteresseerd is, en het dan in de "reguliere" boekhandel zijn weg kan vinden. En uiteraard wil ik graag iedereen zijn bijdrage hebben! Ik denk dan aan tekeningen, verhalen, gedichten en wat je allemaal niet kan bedenken. Dit in relatie tot de teksten. Dus ik zie het voor me met een stukje tekst, en dan een persoonlijke uiting waarmee dit stukje tekst wordt ondersteund. Misschien een ervaring, of misschien een gedicht of misschien ......

Dat is tenminste hoe ik erover denk :).
Anne
Anne mei 16 '07
Cool nims :p
Mag mijn tekening erin dan met mijn naam :p

http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/12/121.html#000000
Wendy's
Wendy's mei 16 '07
Wouw.. Cool idee NiMs! :D
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Ja vind het echt een leuk idee! Heb je ook al een uitgever op het oog Nims? Zijn wel verschillende uitgevers die veel spirituele boeken uitgeven.
Het lijkt mij overigens wel heel wat werk. Jij bent vaak met nieuwe dingen bezig of niet nims? Een creatief persoon!
Caius
Caius mei 16 '07
Het klinkt heel goed Julien :)
Leuk om te lezen, hoe je het boek wilt indelen.
Het zal idd veel tijd vergen, maar vele handen maken licht werk.
Gelukkig staat (en komt) er al veel tekst op deze site ;)
Ayasha
Ayasha mei 16 '07
Je plannen zijn om het boek uit te brengen? Denk je er dan wel aan om aan iedereen die de tekeningen maakt etc toestemming te vragen? ;)
Caius
Caius mei 16 '07
Er zitten idd risico's aan (toestemming vragen aan iedereen, waarvan het materiaal afkomstig is)
Het is wel een hele goede manier om Merudi te promoten :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '07
Uiteraard zal ik bij elk werk dat ik wil gebruiken eerst om toestemming vragen. En ja dat ik veel ideen heb klopt wel, helaas maak ik vaak dingen niet af. Voorlopig is dit nog alleen maar een idee, want ik weet ook hoeveel werk dat het is. Ik heb wel een uitgever op het oog. Gopher heet deze. Maar voordat ik een uitgever benader wil ik eerst de inhoud van het boek hebben :).
Debiorah
Debiorah mei 17 '07
Ik herken het Nims, ik barst ook altijd van de ideeen en het afmaken is inderdaad weer een ander verhaal. Maar toch vind ik het een goed idee. Als je ergens hulp bij nodig hebt zijn er denk ik genoeg merudianen die je willen helpen.
Caius
Caius mei 17 '07
Voor mij geld helemaal hetzelfde ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Gisteravond heb ik een beginnetje gemaakt voor het Merudi Boek. Om dit boek goed te maken kan ik wel jullie hulp gebruiken. Ik wil namelijk de verhalen en teksten begeleiden met stukjes van het forum hier. Ervaringen, tekeningen etc. Het zou mij heel veel helpen als jullie ook het boek eens inkijken, en zeggen welke tekst van dit forum, past bij welke tekst van het boek. Ik heb de eerste twee hoofdstukken gedaan, dus er blijven er nog 33 over ;).
Wat ik tot nu toe heb gemaakt kun je hier vinden:
http://www.merudi.net/nl/merudi_boek.pdf

Het is dus nog lang niet af, maar geeft je een idee van hoe ik het wil gaan maken. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik dat graag. Tenslotte is het een boek, bedoeld voor ons allemaal!
Mimi*
Mimi* mei 29 '07
Leuk joh dat er echt een boek komt! :D

Ik wil het wel lezen die 2 hoofdstukken maar hij opent niet :S hij laad m wel maar er staat dat ie klaar is maar ik zie geen tekst!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Vreemd dat hij niet laad. Misschien moet je even rechtsklikken, en dan "opslaan als" en dan openen in acrobat / adobe reader vanaf waar je hem opgeslagen hebt? Het is wel een bestand van 900kb dus het laden kan ook nog wel even duren.
LPChip
LPChip mei 29 '07
Hij laad bij mij wel gewoon.

Heb je ì¼berhaupt wel Adobe geinstalleerd om .PDF te kunnen bekijken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '07
Even ter herinnering op deze pagina ook ;)

Gisteravond heb ik een beginnetje gemaakt voor het Merudi Boek. Om dit boek goed te maken kan ik wel jullie hulp gebruiken. Ik wil namelijk de verhalen en teksten begeleiden met stukjes van het forum hier. Ervaringen, tekeningen etc. Het zou mij heel veel helpen als jullie ook het boek eens inkijken, en zeggen welke tekst van dit forum, past bij welke tekst van het boek. Ik heb de eerste twee hoofdstukken gedaan, dus er blijven er nog 33 over ;).
Wat ik tot nu toe heb gemaakt kun je hier vinden:
http://www.merudi.net/nl/merudi_boek.pdf

Het is dus nog lang niet af, maar geeft je een idee van hoe ik het wil gaan maken. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik dat graag. Tenslotte is het een boek, bedoeld voor ons allemaal!
Wendy's
Wendy's mei 29 '07
woooooww

doe je goed nims!!

doe je die ervaringen, tekeningen etc tussen de tekst door? of een appart hoofdstuk
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '07
Het komt er tussendoor. Zodat de saaie droge stof wordt afgewisseld door leuke en persoonlijke dingen. Tenminste dat is het idee :).
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki