Loading...
nl

Out-of-sync?

Anne
Anne mei 21 '07
''Vaage momenten'' kunnen zeker weten veroorzaakt worden door deze maatschappij...door de drukte om ons heen sluit je je automatisch af zodat je niet teveel indrukken ontvangt een soort zelfbescherming...deze ''zelfbescherming'' hebben vooral gevoelige mensen. Daarna ga je op een soort automatische piloot verder.
Dit weet ik al een aantal jaar eigenlijk geleerd bij de psychiator :)
Maar ik vraag me af of dat de enige reden is zover ik kan bedenken wel maar dan vind ik het raar dat ik me weken lang zo voel.
Dan zou ik me eerder zorgen moeten maken want het zou betekenen dat ik teveel aan me hoofd dat kan dus na een tijd negatieve invloed hebben.
LPChip
LPChip mei 22 '07
Nee, dat hoeft niet.

Ik merk dat als ik last heb van m'n rug, dit ook van invloed kan hebben.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Het klinkt stom, maar zie het als het weer. Het is enigzins te voorspellen, maar wisselvallig en de buien komen en gaan. Soms duurt de zonneschijn 6 weken, en dan ineens maar een uurtje. Om jouw gevoel van het geheel te begrijpen zou je het weer gaan voorspellen. Wat je oppikt is hoe het weer op dat moment in de spirituele wereld is. Ik weet zeker dat iedereen wel eens het gevoeld heeft. Die rare buien die je dan hebt, je helemaal niet op je gemak en opgejaagd voelen. Een soort van stile voor de storm gevoel. Ik denk dat dat de oorzaak van het gevoel dat jullie hierboven vertellen, is.
Anne
Anne mei 23 '07
Ik weet het niet nims er kunnen zoveel dingen mogelijk de oorzaak van zijn...daar zijn we nu wel achter we zijn er ook achter wat hierboven word verteld ongeveer op hetzelfde neer komt.
Dan vraag ik me af wat je eraan zou kunnen doen ik bedoel hoe kun je dat gevoel soort van voorkomen of is het wel te voorkomen ik zelf denk van niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Wat je eraan kunt doen. Netzoals met het echte weer, pak je paraplu, smeer jezelf in, of wacht tot de storm voorbij gaat. Ik denk dat het soms ook gewoon een kwestie van wachten is.
Wendy's
Wendy's mei 23 '07
wahahahahahah.. NiMS! die SM nijlpaard van jouw.. ;)die hebk als msnemoticon
Anne
Anne mei 23 '07
Ja het is een kwestie van wachten je kan er verder niks aan doen alleen afwachten tot dat het over gaat...maar het duurt soms weken is best lang.
LPChip
LPChip mei 23 '07
Ik ervaar het op dit moment anders.

Eerst had ik het in 2 fases. maar nu in 3.

Ik kan een moment hebben dat ik me "vaag" voel, en ik kan een moment hebben dat ik in het NU leef, maar op dit moment zit ik er tussen in.

De momenten zijn niet onscherp, maar gewoon normaal, maar moet wel moeite doen om het scherper te krijgen.

Het lijkt haast alsof ik in zo'n NU moment, een soort van energie-boost onderga.

Oh, en ik kan met zekerheid zeggen dat het weer dit niet beinvloed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Het heeft ook niets met het weer te maken LP. Dat heb je niet goed begrepen.
LPChip
LPChip mei 23 '07
Ah, inderdaad. Ik las deze zin:

Wat je oppikt is hoe het weer op dat moment in de spirituele wereld is.

En dacht dat je dat anders bedoelde...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '07
Geeft niets :)als je nu maar begrijpt dat ik bedoelde dat je het kan vergelijken met de wisselvalligheid van het weer.
LPChip
LPChip mei 25 '07
Ik weet niet zeker of dat inderdaad zo is.

Maar dat komt ook omdat ik nog niet heb vastgesteld wat de exacte oorzaak is van deze gebeurtenissen.

Maar ik weet dat het weer beinvloed wordt door de cyclus van de planeten, omdat deze cyclus onderandere zorgen voor eb en vloed, en bijvoorbeeld de jaargetijden. Als je al deze formules bij elkaar neemt, dan kun je ook voorspellen wat het weer wordt. Ik denk echter niet dat deze "out-of-sync" ervaring veroorzaakt wordt door de planeten rond-om.

Als dit wel het geval zou zijn, dan zouden Anne en ik op hetzelfde moment dezelfde symtomen moeten hebben.
Anne
Anne mei 25 '07
haha..heb je het nu ook LPChip dat je je vaag voelt..ik wel :D
LPChip
LPChip mei 25 '07
Op dit moment niet. Ik zit er nu tussen in zeg maar. Wat ik denk dat men ervaart als "normaal"
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki