Loading...
nl

onverklaarbaar?

tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 8 '07
Hoi allemaal,

ik moet even iets met jullie delen. De laatste tijd gebeuren bij mij en om mij heen onverklaarbare dingen. Hebben jullie dat ook wel eens?

Ik heb nu al wel zeker 5 keer gehad dat mijn kettinghanger, een medalion met de foto's van mijn overleden opa en oma, van mijn ketting af was. Terwijl ik de ketting gewoon om mijn nek heb. In de ketting en ook aan het oog van de medalion kan ik geen breukje ontdekken. Het oogje is helemaal dicht gesoldeerd en zou er dus alleen afgehaald kunnen worden als mijn ketting los is. En elke keer vind ik hem in mijn bed weer terug.
Delen:
Anne
Anne mei 8 '07
Hoi treetjuh,
Ik heb soms ook tijden dat er onverklaarbare dingen gebeuren achter elkaar..ik vraag me altijd af wie het kan zijn en kom dan tot een conclusie dan denk ik dat die gene dat bij me is.
Misschien moet je je ook afvragen waarom juist die medalion met foto's van je opa en oma is. ;)
Groetjes aNNe
Sheva
Sheva mei 8 '07
Hi tjeetjejul,

Wat jij nu verteld is echt raar omdat mijn dochter dit ook had zij had een gouden hartje gekregen van haar opa voor hij stierf (de andere kleinkinderen ook)...
Bij haar is het ook een aantal keren weggeraakt zelfs op een heel groot grasveld tijdens gym en ze vond de hanger weer terug.
Het gekke was dat er niks stuk was de hanger niet en de ketting ook niet??

We zijn zelfs bij de juwelier geweest helemaal nagekeken en niks mis mee...
Mijn dochter durfde hem bijna niet meer te dragen

Nu heeft ze hem al weer jaren om (dagelijks) en het is nooit meer gebeurt ze is de hanger nooit meer kwijtgeraakt...
ja onverklaarbaar.....

gr Sheva
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '07
Onverklaarbaar zeker, maar onmogelijk niet. Ik zou het gewoon als een bijzonder moment beschouwen en er niet teveel achter zoeken. Als er echt een boodschap achter zou zitten, dan was de boodschap wel duidelijker geweest.
Sheva
Sheva mei 9 '07
Hi Nims ,

Dat ben ik zeker met je eens en je denkt er later ook niet meer aan maar nu kwam het weer boven ook het gevoel van hoe kan dat nou???

En je wil niet dat ze haar hangertje kwijtraakt want het is een dierbare herinnering aan haar opa...
Maar je kan het niet verhelpen want de ketting en hanger zijn heel , :p dus toch raar...
hihihihi
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '07
Het komt nu boven omdat je opa je nog wel even in je gedachten opkwam. Dit verhaal herinnerde je gewoon aan dat moment. Soms heb je eventjes weer een "trigger" nodig om je iets binnen te vallen. Misschien ontdek je nu wel meer aan de gebeurtenis als dat je toen ervaarde.
Sheva
Sheva mei 9 '07
:Dmisschien....en het was mijn vader mijn dochter haar opa

Gr Sheva

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki