Loading...
nl

Wat Merudi met mij heeft gedaan

Kamizja
Kamizja apr 2 '08
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
verhalen en mensen en verhalen van mensen.
Ik heb Merudi gevonden via .....
een kennis van een kennis.
Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Jongere mensen dan ik, ik spreek ze te weinig om te weten wat er in ze omgaat, en mijn pubermeiden houden het ook exclusief voor msn en hun vriendinnen maar niet voor moeders - die begrijpen toch niks ;-) Maar hier ontdek ik wel wat ze bezighoudt.
Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
nog niet, alles kan je potentieel veranderen wat je ervaart, het komt nog misschien.
Merudi betekent dit voor de mensheid .....
Informatie, vrijheid van meningsuiting, een luisterend oor, thuisgevoel.
sarina
sarina apr 2 '08
Ik ben op Merudi gekomen omdat ik op zoek was naar informatie over nieuwetijdskinderen. Ik las toen ook het bericht over engelmensen en was daar erg van onder de indruk. Plotseling vielen er bij mij veel puzzelstukjes op hun plaats. Het leek me wel leuk om mijn foto eens te laten lezen, en met behulp van NiMS (ik ben je nog steeds dankbaar jongen) lukte het me mijn foto te plaatsen om deze te laten lezen.

Ik was erg onder de indruk van alle lezingen, die allemaal behoorlijk klopten. Vooral de lezing van Thomas was heel accuraat, het ontroerde me intens. Het gaf me samen met de informatie over engelmensen een enorm inzicht in mezelf en mijn taak hier. Met Thomas raakte ik meteen in een soort gesprek, waarbij we wederzijds veel 'wijsheden' uitwisselden. Ik begon ook andere topics te lezen en hier en daar mijn mening te geven.

Ik merkte dat het erg prettig was om met mensen over zoveel verschillende onderwerpen van gedachten te wisselen. Door regelmatig te lezen en te schrijven op het forum leerde ik de mensen steeds beter kennen. Ik ben blij dat het op deze manier deel geworden is van mijn leven, ik heb er veel vrienden bijgekregen!

Merudi is een verrijking van mijn leven omdat het me in contact heeft gebracht met een heleboel fantastische mensen die ik anders nooit gekend zou hebben. Merudi geeft mij de mogelijkheid mensen te helpen door naar ze te luisteren en met ze mee te denken. Ik heb me nooit gerealiseerd hoe geweldig het is om via internet te communiceren, ik kon alleen maar googelen (ha ha), dus dat heb ik in ieder geval geleerd van Merudi....

Wat Merudi voor de mensheid betekent? Een lichtpunt, een verzamelpunt van goede zielen die met elkaar de wereld 'verlichten', en dus een beetje beter maken! Dank je wel lieve vrienden....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '09
Misschien leuk voor de nieuwelingen onder ons, dit even in te vullen smile.
Emuca
Emuca mrt 18 '09
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ik vond het opeens. Ik weet niet meer precies waar ik naar op zoek was. Maar ik ben een echte doorklikker. xD

Ik heb Merudi gevonden via google was het geloof ik.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende mijn beeld is niet echt veranderd, ik heb wel al geleerd.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ik leer hier via een andere (en snellere) manier dan eerst.

Merudi betekend dit voor de mensheid een bron van ervaringen en informatie voor al die geinteresseerd is in spiritualiteit.
Eruan
Eruan mei 1 '09
Of ik een plakker ben weet ik niet, maar toch moet ik op de een of andere manier toch af en toe even hier komen kijken...

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Info over nieuwetijdskinderen en zo kwam ik bij het fotolezen en meldde ik me aan.

Ik heb Merudi gevonden via .....
Ik was lekker aan het googlen...

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Ik ben er nu achter dat er toch een soort lot bestaat en ga ik anders om met de dood, ik zie nu meer dat het iemands tijd gewoon kan zijn...

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Door een fotolezing ben ik mezelf meer aan het begrijpen, maar nog steeds niet helemaal, verder moet ik vooral nog veranderen denk ik, omdat ik niet altijd erg actief ben...

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Hulp en verandering van het denkvermogen...
Islandlady
Islandlady mei 25 '09
Nou komt ie dan van mij smile

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Eigenlijk een online fotolezing! En die is er dubbel en dwars geweest. Dank jullie wel daarvoor!

Ik heb Merudi gevonden via .....
Google

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....

Ik heb in deze hele korte tijd en beter beeld van mijzelf gekregen. Gestrekt in de juiste gevoelens en de juiste beslissingen. Heb, wat ik te lang heb laten liggen weer opgepakt, kaarten, vertrouwen op mijn eigen gevoel, het 'spirituele'. Ben dr nog lang niet maar dat geeft niet.

Zal nu echt op Mijn Verhaal over mijzelf vertellen grin

Liefs
Richie Richard
Richie Richard mei 25 '09
Ook maar eventjes doen

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Informatie over wat en wie ik ben, wat er aan de hand was etc

Ik heb Merudi gevonden via .....
Angel of Death

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....

Nauwelijks eigenlijk. Ik ben nu wel wat rustiger omdat ik er nu redelijk mee om kan gaan, maar het heeft nauwelijks effect op me gehad.
admin
admin mei 26 '09
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Ik was op zoek naar informatie over 2012. Kwam de PDF tegen van Michael en Gabriel. Dat was ergens in 2007, denk ik. Ik las niet het forum. Pas op 1 januari 2009 heb ik me aangemeld. Dit vanwege de fotolezing.

Ik heb Merudi gevonden via .....
Google.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Vooral veel bevestiging in mijzelf en mijn levenspad.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Meer vertrouwen in datgene wat ik zie en kan. En contact met een aantal personen die me verder kunnen en willen helpen in mijn ontwikkeling.

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Baken van licht.
Fatna
Fatna mei 26 '09
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
informatie over mezelf mbt ennegelenergie

Ik heb Merudi gevonden via .....heidelroos

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
ik wist niet dat er engelmensen bestonden en nu wel

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
ik heb alleen maar nog meer vragen gekregen

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
een bron van informatie
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
Origineel bericht van: NiMS



Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Naar een plekje waar ik meer kon babbelen over dat 2012 gebeuren (2 jaar geleden bijna)...Ik was het zat om vooraan te zitten in spitituele groei sites, met veel vragen over kaartleggen, chakra's, aanvoelen,hoe spannend het was om een auraatje te zien enzo..
Merudi voelde net iets 'verder ontwikkeld' (niet arrogant bedoeld, maar zo voelt het gewoon)


Ik heb Merudi gevonden via .....

Google...

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Ik kan me herinneren dat me meteen opviel dat hier een ontwikkelde spiritualiteit 'rondhing' ...
Door middel van de vragenstelling naar elkaar, de omschrijvingen..het spiegelende karakter en het confronterende karakter van de site spreekt me wel aan..

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Dat ik eigenlijk al best anders kan denken, weten, aanvoelen..

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Euhm, dat is net iets TE ver!!! betekent is in deze context trouwens met een t.. wink

Aanvullen uiteraard geen probleem!
Ik wil nog wel effe blijven, zolang het niet steeds over engelen gaat ahahaha..
No offence.. smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki