Ik mag zelf ook niet ontbreken uiteraard
.
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Mezelf. Hoewel ik niet helemaal op Merudi terecht ben gekomen aangezien ik het zelf hier heb neergezet is het misschien wel leuk om te vertellen dat Merudi is ontstaan uit mijn zoektocht naar de zin van alles op een moment dat ik een hele moeilijke periode in mijn leven doorging. Tijdens deze zoektocht werd ik ineens overvallen door Gabriel die mij de teksen die velen van jullie bekend zijn openbaarde. Met deze teksten wilde ik iets goeds proberen te doen, en heb hiervan de welbekende website gemaakt. Het forum erbij was een ingeving om initieel de mensen te laten reageren op de teksten. Wat het nu geworden is, had ik niet durven dromen maar ik ben er echt trots op, om wat het nu geworden is!
Ik heb Merudi gevonden via .....
Laten we maar zeggen dat Merudi mij gevonden heeft
.
Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Door Merudi ben ik gaan inzien hoe enorm belangrijk het is om begrip in deze wereld te hebben. Dit is begrip van de wereld zelf, de toekomst maar ook jezelf. Fotolezen is vaak de eerste ingang naar begrip tot jezelf. Pas wanneer iemand zichzelf begrijpt, zal deze ook een ander kunnen begrijpen. Merudi heeft mij echt doen inzien dat mensen enorm veranderen zodra ze in de Merudi spiegel kijken. Niet iedereen is hier klaar voor, en niet iedereen heeft het even makkelijk, maar er is toch altijd wel enig effect te merken. Ook heb ik geleerd dat iedereen de spirituele wereld weer op zijn / haar eigen manier ervaart. Waarvan ik dacht dat ik eerst wel allemaal wist hoe het zat, zie ik dat iedereen het toch weer anders verwoord, maar dat ik wel de herkenbare zaken er kan uit pikken. Merudi heeft mij laten inzien dat open communicatie er echt voor zorgt dat niemand zich meer hoeft te schamen, en er eindelijk achterkomt dat ze eigenlijk helemaal niet apart, raar of gek zijn.
Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Ik heb een uitlaatklep gevonden waarin ik mijn spirituele gevoelens kwijt kan. Ik hoef me niet meer druk te maken dat ik mijn verhaal niet kwijt kan, of mijn gevoelens over iemand kan delen zonder dat deze persoon mij eerst raar staat aan te kijken. Ik ben veranderd doordat deze wereld, een plekje heeft gekregen in mijn bestaan. Daarnaast ben ik enorm dankbaar voor een aantal mensen die ik zonder Merudi nooit had ontmoet (jullie weten wie jullie zijn
). Met deze mensen durf ik echt de wereld te veranderen omdat ik weet dat zij hier om dezelfde reden zijn (hoewel ze dit nog niet allemaal zelf weten
).
Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Begrip en begrepen worden.