Loading...
nl

Wat Merudi met mij heeft gedaan

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Wanneer iemand zich aanmeld op Merudi heeft deze altijd een reden om zich aan te melden. Wat mij opvalt is dat er altijd weer een paar mensen zijn die blijven plakken :). Dat vind ik heel leuk en ik vroeg me af of Merudi ook echt mensen veranderd. Vandaar dit topic. Ik zou het leuk vinden als je de vragen zo uitgebreid mogelijk beantwoord, omdat het ook gewoon leuk is om te lezen. Als je hier net nieuw bent, kijk het dan even aan voordat je antwoord geeft. Het is in het begin vaak nog onduidelijk wat Merudi precies met je zal doen.

Ok dit zijn de vragen:
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......

Ik heb Merudi gevonden via .....

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....

Merudi betekend dit voor de mensheid .....


Aanvullen uiteraard geen probleem!
Delen:
Mimi*
Mimi* mei 8 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar:
Iets nieuws, iets intressants, iets waarvan ik kan leren.

Ik heb Merudi gevonden via:
Wendy :p

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende :
Natuurlijk over het spirituele. Maar ik kijk anders tegen problemen op.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier:
Ik ga anders met problemen om dan voorheen. Het is een opluchting omdat je hier je verhaal kwijt kan. En je blijft hier dingen leren!

Merudi betekend dit voor de mensheid:
Vertrouwen - hulp
Anne
Anne mei 8 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Nieuwe informatie om van te leren waar ik iets aan heb.

Ik heb Merudi gevonden via .....
Google ik vond altijd wel site's met informatie maar dit was anders want hier kan je berichten achterlaten en reageren op onderwerpen

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....tegen sommige onderwerpen anders aan kijken doordat andere mensen het anders ervaren

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....Door de stukken over liefde in jezelf vinden hebben mij erg veranderd daardoor ben ik rustiger geworden en hoef ik niet elke minuut van de dag iets te doen en kan ik ook gewoon rustig zitten :)

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
wijsheid hulp
LPChip
LPChip mei 9 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ...
Eigenlijk was ik niet op zoek.

Ik heb Merudi gevonden via ...
NiMS heeft mij een document gegeven wat eigenlijk de eerste versies waren van wat er nu op merudi te lezen valt. Hij vertelde dat hij ook een forum had.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende ...
Ik ben door Merudi meer gaan nadenken over de zin van het leven. Door de bevestigingen die ik gekregen heb, begon ik het leven te leiden dat mij voorbestemd is.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ...
Ik ben veranderd omdat ik begon te begrijpen.

Merudi betekend dit voor de mensheid ...
Merudi is een bocht. Iedereen heeft een levenspad, en merudi is de bocht die men van hun normale weg zal leiden naar hun eindbestemming.
Ayasha
Ayasha mei 9 '07
LPCip zo klinkt het alsof merudi het enige 'juiste' is...Dat vind ik niet juist maar oke...

Toen ik voor het eerst op meruide kwam, was ik op zoek naar...
Informatie, begrip uhm...Lotgenoten?..Mensen waark mijn verhaal aan kwijt kon ;)

Ik heb Merudi gevonden via...
Google. ;)

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende...
Eigenlijk ben ik alleen maar tot de conclusie gekomen dat het niet zeker is of dit wel het juiste is, of er uberhaupt wel een juist iets is om in te geloven. Het enige wat ik nu weet is dat iedereen moet geloven wat hij of zij wil, dat er geen 'enige juiste' weg is. Want 'alle wegen leiden naar Rome' ;)Uiteindelijk komen we allemaal aan waar we moeten zijn en de weg die we volgen kiezen we zelf. Vandaar ook mijn reactie op jou LPChip, ik denk nì­et dat Merudi 'de weg' is voor iedereen. Slechts voor een enkeling.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier...
Ben veel kritischer geworden. Naar wat ik voel en zie. Alles kan...En ik koester de mooie momentjes die ik krijg, zowel met mensen als met dieren. Meer dan er voor. :)

Merudi beteket voor de mensheid..
Net zoveel als elk ander ''geloof''. Voor die wat er niet in geloven is het onzin, voor hen die er wel in geloven zijn er 2 groepen; mensen die het allemaal zomaar aanpakken en altijd denkendat het juist is zonder van hun mening af te gaan, en mensen die er in geloven maar weten dat er ook hierin 'haken' zitten.
Acheliah
Acheliah mei 10 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......

Ik heb Merudi gevonden via .....

Ik was op zoek naar een paranormale site omdat ik daarin geintresseerd ben.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....

De kijk op het leven, het vergeven van dingen uit je verleden en het loslaten

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....

Ik ben toch wel assertiever geworden

Merudi betekend dit voor de mensheid .....

Kracht en hulp je bent niet gek om hier iets op te zetten je wordt gelijk behandeld en is iets niet waar kun je dat gewoon zeggen. Ik heb er veel aan gehad en nog steeds dankzij Merudi heb ik mijn relatie na 6 jaar agressie en ellende verbroken

Liefs Dieneke
jo
jo mei 10 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......

Begrip, mensen waar je je verhaal aan kwijt kon zonder dat je gek bent. Mensen met dezelfde gaves/ problemen.

Ik heb Merudi gevonden via .....

ik geloof google

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....

Het belangrijkste: dat ik niet gek ben! dat er echt dingen gebeuren die niet alle mensen kunnen of willen zien.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....

Ik ben zelfverzekerder geworden. En heb veel geleerd van de mede forum genoten.

Merudi betekend dit voor de mensheid .....

ik denk niks omdat het voor iedereen iets anders betekent.
LPChip
LPChip mei 11 '07
 Quote:
Origineel van kath:
LPChip zo klinkt het alsof merudi het enige 'juiste' is...Dat vind ik niet juist maar oke...
Sorry, dat was niet wat ik wilde zeggen.

Ik wilde zeggen dat om bij het eind te komen, je bepaalde wegen moet bewandelen. Hoewel inderdaad voor iedereen die weg anders is, zie ik merudi als een plek die je kan helpen om er te komen. Een bocht in je levensweg. Maar dat wil niet zeggen dat je deze bocht moet nemen, alleen dat je hem kan tegen komen.
Ayasha
Ayasha mei 13 '07
Op die manier kan ik het wel met je eens zijn ;)
Kellyy
Kellyy mei 14 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar

- Antwoord op mijn vragen, of dingen waarvan ik zelf niet wist wat ik er mee aan moest, op spiritueel gebied.

Ik heb Merudi gevonden via

- Internetlinks.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende

- Het heeft mijn beeld veranderd qua mijn kijk en angst op dingen waarvan ik het niet kon verklaren.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier

??

Merudi betekend dit voor de mensheid

- Antwoord en hulp bij al je vragen..

Tevens wou ik even de mensen bedanken die je écht proberen te helpen, je verhaal aanhoren, en ook oplossingen weten..
Kortom, Topsite!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '07
Ik mag zelf ook niet ontbreken uiteraard :).

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Mezelf. Hoewel ik niet helemaal op Merudi terecht ben gekomen aangezien ik het zelf hier heb neergezet is het misschien wel leuk om te vertellen dat Merudi is ontstaan uit mijn zoektocht naar de zin van alles op een moment dat ik een hele moeilijke periode in mijn leven doorging. Tijdens deze zoektocht werd ik ineens overvallen door Gabriel die mij de teksen die velen van jullie bekend zijn openbaarde. Met deze teksten wilde ik iets goeds proberen te doen, en heb hiervan de welbekende website gemaakt. Het forum erbij was een ingeving om initieel de mensen te laten reageren op de teksten. Wat het nu geworden is, had ik niet durven dromen maar ik ben er echt trots op, om wat het nu geworden is!

Ik heb Merudi gevonden via .....
Laten we maar zeggen dat Merudi mij gevonden heeft ;).

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Door Merudi ben ik gaan inzien hoe enorm belangrijk het is om begrip in deze wereld te hebben. Dit is begrip van de wereld zelf, de toekomst maar ook jezelf. Fotolezen is vaak de eerste ingang naar begrip tot jezelf. Pas wanneer iemand zichzelf begrijpt, zal deze ook een ander kunnen begrijpen. Merudi heeft mij echt doen inzien dat mensen enorm veranderen zodra ze in de Merudi spiegel kijken. Niet iedereen is hier klaar voor, en niet iedereen heeft het even makkelijk, maar er is toch altijd wel enig effect te merken. Ook heb ik geleerd dat iedereen de spirituele wereld weer op zijn / haar eigen manier ervaart. Waarvan ik dacht dat ik eerst wel allemaal wist hoe het zat, zie ik dat iedereen het toch weer anders verwoord, maar dat ik wel de herkenbare zaken er kan uit pikken. Merudi heeft mij laten inzien dat open communicatie er echt voor zorgt dat niemand zich meer hoeft te schamen, en er eindelijk achterkomt dat ze eigenlijk helemaal niet apart, raar of gek zijn.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Ik heb een uitlaatklep gevonden waarin ik mijn spirituele gevoelens kwijt kan. Ik hoef me niet meer druk te maken dat ik mijn verhaal niet kwijt kan, of mijn gevoelens over iemand kan delen zonder dat deze persoon mij eerst raar staat aan te kijken. Ik ben veranderd doordat deze wereld, een plekje heeft gekregen in mijn bestaan. Daarnaast ben ik enorm dankbaar voor een aantal mensen die ik zonder Merudi nooit had ontmoet (jullie weten wie jullie zijn ;)). Met deze mensen durf ik echt de wereld te veranderen omdat ik weet dat zij hier om dezelfde reden zijn (hoewel ze dit nog niet allemaal zelf weten ;)).

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Begrip en begrepen worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '07
Misschien nog meer mensen die hier iets aan hebben toe te voegen?
Devil-Girl
Devil-Girl jun 25 '07
Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, maar ik zou graag wel wat dingen aan jullie willen vertellen, ik denk dat de eerste twee dingen toch nog wel te beantwoorden zijn !!

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar:
Ik kan niet echt zeggen dat ik op zoek was naar iets toen ik dit forum had ontdekt. Het begon zo, via internet heb ik een jongen (Roy) leren kennen. Hij heeft mij het volgende verhaal verteld.

Roy was op vakantie in Spanje met zijn ouders. Hij zat daar in een gehuurd hotel op zijn kamer op een avond dat het erg onweerde en bliksemde. Als Roy uit zijn raam kijkt heeft hij het zicht op een grote palmboom. Hij keek uit zijn raam en plots sloeg er een bliksem op de palmboom in. De palmboom was als het ware door midden gescheurd (de stam). En toen dat geweest was kwam er ineens een witte lichtbol uit die boomstam. Wat daarna gewoon verdween in het niets. Hij dacht er zelf aan dat het de ziel van de boom was. Het rare is wel dat toen hij later weer op dezelfde plek op vakantie was geweest in Spanje, dat hij precies naar de zelfde plek is toegegaan, naam die boom en dat er nu uit die stam die dus door de bliksem geraakt was een nieuwe palmboom groeit.

Ook heeft hij eens verteld dat toen hij op bed lag en probeerde te slapen maar dat niet lukte, zijn ogen open deed en een wit gedaante in zijn kamer zag. Het was een vrouwelijke geest die in de hoek van zijn kamer hing en langzaam naar hem toe kwam. De geest kon door hem heen en plots ging het in hem zitten. Dat vond ik toch wel een hele enge gedachten.

De verhalen van hem hebben mij aan het denken gezet en naar de hand van zijn verhalen ben ik op google gaan zoeken naar geestverschijningen en dergelijke. Toen ik zijn verhaal had gehoord, begon ik het intressant te vinden en nu ik hier ben ben ik op zoek naar meer informatie over geestverschijningen, hoe het ontstaat en al die dingen meer.

Ik heb Merudi gevonden via:
Google.

Liefs Devil-Girl
linkie
linkie jun 25 '07
Ik ben hier nog niet heel lang, toch denk ik dat ik de vragen nu kan beantwoorden, hier komen ze:

Toen ik voor het eerst op Merudi kwam.....
was ik op zoek naar een manier om mezelf te kunnen ontwikkelen.

Ik heb Merudi gevonden via .....
Ik heb merudi niet gevonden, zij heeft mij gevonden, klinkt raar maar waar. Mijn neef nims heeft het gestart en via zijn moeder is het hoe toepasselijk op pinksteren bij mij terecht gekomen.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
De omgang met mensen en de dialoog die je met andere kunt voeren. De manier van spiritualiteit beleven en ontdekken.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Ik heb mijn ogen veel meer geopend voor het spirituele om me heen. En probeer dingen meer te doorgronden. Niet zozeer op zoek naar een verklaring maar meer het echt proberen te beleven en toe te laten.

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Een stukje kracht en wijsheid die een ieder mag aannemen of naast zich neer mag leggen. Een mogelijkheid om je in jezelf te verdiepen. Een goede aanvuling op alles wat al bestond.
teddiecash
teddiecash jul 8 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar een foto lezing ;-)

Ik heb Merudi gevonden via google

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende eigenlijk niets, maar wel gezien dat er een hoop mensen zijn met de zelfde ideen.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ik verander niet zo snel.

Merudi betekend dit voor de mensheid ik denk dat de site een hoop mensen kan helpen.
flicka
flicka aug 6 '07
toen ik voor het eerst op merudi kwam was ik op zoek naar :
informatie , lotgenoten

ik heb merudi gevonden via ;
google

merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgend ;
dat er meer mensen zijn veel meer mensen zijn die hier mee bezig zijn of geinterreseerd zijn. dacht dat er niet zoveel waren.

ik ben zelf veranderd door merudi op de volgende manier;
ik ben opener, eerlijk geef mijn mening doe mijn verhaal.
heb een nieuwe kijk op mezelf gekregen.

merudi betekend dit voor de mensheid;
heel veel inzicht
Debiorah
Debiorah aug 7 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Allerlei spirituele zaken...

Ik heb Merudi gevonden via .....
Google, ik was zoals gewoonlijk aan het rondneuzen op internet. Doordat ik destijds erg bezig was met het zoeken van onderwerpen betreft spiritualiteit kwam ik op Merudi terecht.

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Toen ik voor het eerst op merudi kwam herkende ik veel van mijn eigen visies in de berichten van Michael en Gabriel. Het trok mijn aandacht en het kriebelde van binnen. Ik was ontzettend blij en opgewonden omdat ik had ontdekt dat ik niet alleen was in mijn ideeen. Door Merudi en het forum heb ik ontdekt dat er meer mensen zijn die net zoals mij een ontdekkingsreis maken. Ik weet nu dat er met mij vele meer zijn die zich bezighouden met spiritualiteit.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Ik voel mij zekerder van mijzelf en mijn spirituele kant. Het heeft lang geduurd voordat ik mensen vondt waarmee ik over mijn visie op het leven in discussie kan gaan. Daarnaast heb ik vele nieuwe inzichten gekregen en veel geleerd van mijn mede-merudianen. Ik ben opener geworden over mijn visie en voel me sterker doordat ik op merudi begrip kreeg van mensen die ik in feite niet eens ken.

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Ik denk dat merudi en de visie waar deze site voor staat veel mensen kan helpen. Veel mensen op allerlei vlakken, direct of indirect. En belangrijker nog Merudi laat mensen elkaar helpen. Merudi heeft mij bewuster gemaakt van mijn levenspad.

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Thomas A
Thomas A aug 8 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
; meer info over 2lingzielen

Ik heb Merudi gevonden via .....
; Google

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
; niet echt een veranderd beeld, wel weer meer menselijke verdieping

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
; Meer inzicht in de relatie jeugd, opvoeding, groeiperikelen en dan terugkoppelend op mijzelf. Veel over geleerd, met een diepe bewondering voor enkele forumleden!!!!

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
; Ga op pad naar je diepste wezen - je innerlijk geluk - en dat kan ook heel prima hier!!!!!.
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '07
Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar ......
Een fotolezing :D

Ik heb Merudi gevonden via .....
Google

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende .....
Euhm, niemand heeft me nog kunnen overtuigen behalve ThomasA, wat een mooi mens :DVerder ben ik hier nog te kort om hieromtrent een mening te geven.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier ....
Ingezien heb ik, dat ik wederom op een keerpunt in mijn leven sta.. een ommekeer, een verandering.. welke kant het opgaat weet ik nog niet... er is geduld in mij .. :)

Merudi betekend dit voor de mensheid .....
Die vraag snap ik niet helemaal ..


Liefssssssssssssss
Lena
Lena mrt 30 '08
Na al weer een tijdje hier te zijn vertel ik ook graag over hoe en wat :)


Toen ik voor het eerst op Merudi kwam, was ik op zoek naar: wat ik nu weet mezelf! maar was uiteraard nieuwsgierig wat de foto-lezing zou vertellen.

Ik heb Merudi gevonden via mijn kinderen

Merudi heeft mijn beeld veranderd van het volgende: ik denk niet zo zeer veranderd, maar meer bevestigd.

Ik ben zelf veranderd door Merudi op de volgende manier: Anne had het over thuiskomen, Nims over eigenschappen waar ik niet meer van bewust was. Thomas het evangelie van Thomas, en inzichten meegeven,waar ik enorm dankbaar voor ben.
Andere forum leden met hun verhalen en antwoorden.Kortom een persoonlijke groei waar ik blij mee ben.

Merudi betekend dit voor de mensheid: Samenkomst voor ieder die er maar voor openstaat.Veel begrip en vertrouwen voor elkaar.
Vooral respect voor ieders zijn mening en verhaal.En dat er meer is tussen hemel en aarde! :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki